Información para as familias con alumnado na ESO e que queira pedir axudas para material escolar

cazon

No D.O.G. do 19 de maio de 2023 publicouse a Orde do 10 de maio que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convoncan axudas para adquirir material para o curso 2023 /24.

Como aspectos máis destacables desta orde pódense sinalar:

E-DIXGAL: O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto de educación dixital será excluido da participación no Fondo solidario de libros. No LUCUS AUGUSTI haberá EDIXIGAL en toda a ESO polo que o alumnado non terá a axuda de Fondo libros.

AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: Pode solicitar ditas axudas (importe 75€ ou 60€, segundo o caso):

a) O alumnado da ESO tutelado pola Xunta.

b) O alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65%.

c) O alumnado pertencente a familias cunha renda per cápita que igual ou inferior a 10.000€.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO DESTINADAS AO ALUMNADO CON DISCAPACIDADE IGUAL OU SUPERIOR AO 65% E ALUMNADO NEAE. No caso de que, a xuízo do centro docente, o alumnado con necesidades específicas de apoio non poida utilizar os libros de texto ou o material dixital do curso no que estea matriculado.

PRAZO DE SOLICITUDES: 19 de maio ao 21 de xuño de 2023.