IES Leiras Pulpeiro

Listaxe DEFINITIVA de admisión 2019-2020

Listaxe definitiva de admitidos para o curso 2019-2020:

Non existe listaxe de NON admitidos.

Hai unha solicitude EXCLUÍDA por duplicidade con outro centro.

Listaxe admitidos curso 2019-2020

Pulsa na ligazón para ver a listaxe en PDF de admitidos para o vindeiro curso.

Participación do IES Leiras Pulpeiro nas Xornadas de Xuvenciencia da USC

O noso centro, a través dos profesores do  departamento de Física e Química: Belén Villar, Luis Vázquez e José Manuel Traseira, estiveron presentes nas xornadas de Xuvenciencia para profesores desenvoltas ao longo do presente curso, e que foron organizadas pola USC no campus de Lugo.

Nesta última xornada celebrada o pasado 22 de marzo, estes profesores presentaron o traballo  titulado: “Determinación da lonxitude de onda dun Láser e medida do diámetro dun cabelo mediante Difracción”, recopilando os resultados obtidos nas prácticas de laboratorio polos  alumnos que cursan Física de 2º BAC do noso centro.

Podes descargar aquí o contido do artigo.

Modificación de vacantes

Debido á baixa dun alumno de 1ºESO, as vacantes pasan de 13 a 14.

Debido á baixa dun alumno de 3ºESO, as vacantes pasan de 35 a 36.

Debido á baixa dun alumno de 4ºESO, as vacantes pasan de 32 a 33.

13 de marzo de 2019

Prazas vacantes para o curso 2019-2020

A lista de postos vacantes no centro para o vindeiro curso 2019-2020 son os seguintes:

• 1º ESO: 10
  • 2º ESO: 13
  • 3º ESO:   8
  • 4º ESO: 35
  • 1º BAC: 32
  • 2º BAC: 26

Os 10 postos de 1º ESO resérvanse para alumnos con necesidades especiais. En caso de que a demanda sexa inferior, cubriranse de forma ordinaria.

O prazo para presentar solicitudes de admisión no centro remata o 20 de marzo ás 14:00. Calquera solicitude fóra de prazo presentarase no Edificio Multiusos da Ronda da Muralla, e irá sen puntuación, ó final da lista.

Reserva e admisión alumnado curso 2019-2020

Instrucións para realizar a reserva de praza e admisión para o curso 2019-2020

• Reserva: alumnado do CEIP Casás e CEIP Menéndez Pelayo que se incorporan a 1ºESO
  • Admisión: alumnado de calquera outro centro para calquera curso

Arquivo coas instrucións e prazos: Descargar PDF

Visita a Coruña

O departamento de Física e Química levou ao alumnado de segundo a visitar hoxe a Casa das Ciencias e a Domus en Coruña.

Scape Room

O venres 21 de decembro, pechamos baixo chave a varios grupos de 3ºESO. Algúns deron saído dalgunha habitación, outros custoulles máis, pero todos o pasaron de medo. Tanto é así, que algúns quedaron unha hora máis dende a hora de saída do centro, para pasar a experiencia.

Noraboa ó profesorado organizador e ó alumnado participante.

Máis fotos na galería:

ACTIVIDADES DÍA 21 E TRANSPORTE

O VENRES 21 DE DECEMBRO O TRANSPORTE RECOLLERÁ AO ALUMNADO ÁS 13:00

Ao longo da maá se desenvolverán distintas actividades.

Recollida de notas ás 8:30, nas aulas que se indiquen.

10:10 Remate das clases e Concerto de Nadal ao cargo do Departamento de Música e alumnado de Música.

11:30- Partidos, torneo de tenis de mesa e Just Dance.

13:00 Remate das actividades escolares

Eleccións ó Consello Escolar

O día 26 de novembro, entre as 17:00 e as 19:00, terán lugar as votacións do sector de pais/nais ó Consello Escolar.

Máis información sobre o proceso: Circular informativa

Relación de candidatos