IES Leiras Pulpeiro

Actuación en caso de contacto COVID

Cando recibimos noticia de que un alumno é positivo por COVID, faráselle a proba PCR aos seus contactos (profes e compañeiros).

En primeiro lugar recibirán unha chamada de aviso do SERGAS para concertar cita e facer a proba PCR.

Dende que reciban a chamada e ata que o resultado sexa positivo ou negativo, nós non temos potestade para decidir se deben quedar en casa ou acudir ao instituto. Esta orde ten que vir de Sanidade. Podedes preguntar directamente cando recibades a chamada, ou ben chamar ao centro de saúde da Milagrosa.

Zonas de entrada e circulación interior

ENTRADAS E SAÍDAS POR GRUPOS

PORTA A: 2º ESO E 3º ESO
PORTA B: 1º ESO, 4º ESO E 1º BAC
PORTA XARDÍN: 2º BAC
Para as portas exteriores do recinto, hai tamén asignacións por letras: porta pequena: 2º BAC, portalón barrotes é A e portalón entrada patios B

Horarios curso 2020-2021

Nos seguintes enlaces tedes o horario de cada grupo:

CURSO A B C D E
1º ESO 1º A 1º B 1º C 1º D 1º E
2º ESO 2º A 2º B 2º C 2º D 2º E
3º ESO 3º A 3º B 3º C 3º D
4º ESO 4º A 4º B 4º C 4º D
1º BAC 1º A 1º B 1º C
2º BAC

2º A

2º A2

2º B

HORARIO DE PRESENTACIÓNS CURSO 2020-2021 (RECTIFICADO CÓ RESPECTO AO DO DÍA 18)

HORARIO DE PRESENTACIÓNS NO SALÓN DE ACTOS

ACCESO POLO XARDÍN LATERAL

Importante: Este ano pola adaptación ás normas sanitarias, queda prohibido o acceso de pais,nais ou titores ao centro nos días das presentación DE ALUMNADO

Non se lles dará aos alumnos un horario impreso polo que deben traer bolígrafo e papel.

DÍA  23

GRUPOS 1ºESO, 2 ESO E  1º DE BAC

1º BAC

2º ESO APELIDOS ABEL-LEMOS

2º ESO APELIDOS LÓPEZ-YAÑEZ

1º ESO  APELIDOS  AMARELO-LÓPEZ FERREIRA

1º ESO APELIDOS LÓPEZ FRANCO-YÁÑEZ

DÍA 24

GRUPOS 3ESO , 2º BAC

3º ESO  ADÁN-LAGE

3º ESO APELIDOS  LAMAS-VÁZQUEZ

2º BAC

DÍA 25

GRUPO 4º ESO

4ºESO APELIDOS AGUDELO-IGLESIAS

4º ESO APELIDOS ILLÁN-VILAR

Presentación cos pais, nais de 1º ESO  o día 23 á tarde. SÓ PODE ASISTIR UN MEMBRO POR FAMILIA.

grupos

1º ESO A

1º ESO B

1º ESO C

1º ESO D

1º ESO E

SUPRESIÓN DOS AGRUPAMENTOS ESPECÍFICOS

Este curso, por primeira vez desde hai moitos anos, o noso centro non poderá ofertar os agrupamentos específicos para a ESO. Estes agrupamentos tiñan como obxecto darlle aos alumnos con máis dificultades unha atención máis persoalizada, reducindo así en gran medida o fracaso escolar.

Dada a excepcional situación que temos que afrontar, a pesar de dispoñer das aulas que estes anos se destinaron aos agrupamentos específicos, vémonos na obriga de suprimilos ante a falta de dotación de profesorado.

Correo electrónico de alumnado

Ante a posibilidade de que se nun futuro próximo se confine o centro, un grupo ou un alumno, precisamos ter o correo electrónico de todo o alumnado. É tamén o requisito para usar a aula virtual do centro e recibir notificacións.

Tecnicamente, o alumnado menor de 14 anos non debería ter correo electrónico, pero sería desexable. Por tanto, pregamos que se comunique un correo para todo o alumnado de 1º ESO. Se non é persoal, polo menos que sexa o dun representante legal.

Para comunicalo, poden cubrir o seguinte formulario:

Reparto de libros

Xa están listos todos os lotes de libros de 1º e 3º ESO. Sobraron libros, de modo que os que tedes a mensaxe "Pendente das existencias de setembro" podedes vir preguntar.

En 2º e 4º houbo máis solicitudes que libros no fondo, e temos que encargar libros novos. Como repartimos alfabeticamente, os primeiros da lista xa teñen o lote feito. Os últimos deberán agardar a que nos veña o reparto.

• 1º ESO: todos listos
  • 2º ESO: preparados ata apelido Piñeiro
  • 3º ESO: todos listos
  • 4º ESO: preparados todos ata apelido Pascual sen incluir

Lista definitiva de Libros e Vales do Fondo libros 2020-2021

Xa están publicadas as listas definitvas de admitidos e excluídos.

Quen teña certificado dixital ou chave365, pode consultalo na web de fondolibros: https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

Quen non queira usar o modo telemático pode vir ao centro para consultar as listas, que están na entrada, en conserxería.

Os vales de 50€ por material xa están en secretaría e pódense recoller.

Agora mesmo xa están listos para repartir os libros de 1º ESO.

O resto de cursos iremos informando neste mesmo medio.

Retrásase comezo das clases

Publicouse hoxe mesmo na páxina web da Xunta que o curso se vai retrasar unha semana.

Ligazón da nova: https://www.xunta.gal/notas-de-prensa/-/nova/51375/xunta-centros-secundaria-consensuan-adiamento-inicio-curso-aos-dias-23-24-25?langId=gl_ES

Aberto o prazo para pedir becas para BAC e alumnado NEE

Na páxina do Ministerio de Educación aparece a convocatoria de becas para o vindeiro curso.

Na ESO as becas son só para alumnado con necesidades educativas especiais

En BAC hai becas xerais e tamén de necesidades educativas especiais