IES Leiras Pulpeiro

Fin plazo admisión

O prazo para presentar solicitudes de admisión para o curso 2018-2019 remata mañá martes 20 ás 14:00

Calquera solicitude presentada despois desa hora (aínda que se pase só un minuto da hora), será considerada fóra de prazo.

Campionato provincial de deporte de orientación

O noso instituto participou un ano máis no Campionato provincial escolar de Orientación. 39 alumnos e alumnas de 3º e 4º de ESO acudiron o día 1 de marzo e competiron con escolares da provincia de Lugo. Nesta ocasión, a carreira tivo lugar na zona de Frigsa, estrenando novo mapa. A organización correu a cargo da sección de Orientación do Clube Fluvial de Lugo.
Felicitamos a todos e todas as participantes pola súa ilusión e deportividade, e destacamos, nun plano máis competitivo, os resultados acadados por algúns dos nosos alumnos e alumnas:

María Bouza Fernández proclamouse subcampioa provincial en categoría cadete feminina Nicolás Núñez Castro obtivo un magnífico 3º posto na categoría cadete masculina.

Ademáis, os seguintes alumnos e alumnas clasificáronse directamente para o Campionato Autonómico:

Iria Vila Pozo (6º), Area Loureiro Villasante (7º), Rocío Fernández Cordero (9º), Brais Piñeiro Lozano (4º), Javier López González (7º) e Manuel Veiga Couñago (10ª).
Alicia Illán (11º), Jimena García (13º), David López (12º) e Brais Telmo (15º) fixeron tamén moi boas carreiras, pero terán que esperar alguna vacante.

NORABOA A TODAS E TODOS!!!!!!!

Noa Lorenzo Otero gaña o segundo premio “Entre iguais”

A alumna de 4º ESO, Noa Lorenzo Otero, acadou o 2º premio no concurso literario “ENTRE IGUAIS” convocado polo Concello de Lugo.

Máis información no blog do Equipo de Dinamización Lingüística:

Transporte pola neve

Hoxe mércores ás 14:00, as liñas de bus funcionarán con normalidade.

Desfile de Entroido 2018

Títulos BAC promoción 2016

Xa están na secretaría do centro os títulos de BAC da promoción do ano 2016.

Podedes vir recollelos en horario de oficina a partir do xoves 15 de febreiro.

ACTIVIDADES XOVES 21 DE DECEMBRO

Horario lectivo e de actividades

8:30-10:10 Actividade lectiva ordinaria.
10:10
  • Concerto a cargo dos alumnado de Música de 4º da ESO e 1º Bacharelato dirixido a 3º , 4º da ESO e 1º de bacharelato.
  • Partido de fútbol sala dos alumnos de 2º da ESO no pavillón.
  • Se as condicións meteorolóxicas o permiten, os alumnos de 1º da ESO participarán nunha actividade deportiva no patio.
11:00 Entrega de notas por parte dos titores.
11:30 Comezo das seguintes actividades, previa inscripción no taboleiro frente á conserxería:
  • Concurso Just Dance no corredor central, dirixido a todo o alumnado inscrito.
  • Liguilla de béisbol no patio, se as condicións meteorolóxicas o permiten.
  • Partido de fútbol sala entre profesorado e alumnado de 1º e 2º de Bacharelato.
12:30 Partido de fútbol sala entre o alumnado de 3º e 4º da ESO.
14:00 Saída e recollida do alumnado usuario do transporte.

Todas as actividades están dirixidas exclusivamente ao alumnado do centro, polo que non se permitirá a entrada a persoas alleas ao mesmo.

Vacacións da constitución

Lembramos que esta semana hai vacacións dende o mércores ata o domingo en toda Galicia. Por tanto, o xoves 7 non hai clase.

Podedes ver o calendario de todo o curso no panel esquerdo o tamén nesta ligazón:

PROXECTO ETWINNING

Este ano se está a realizar un proxecto eTwinning en colaboración có Lycée Sainte Marie des Champs de Toulouse, Francia , entre cursos de 4º da ESO A e os rapaces do mesmo nivel educativo de Francia.