IES Leiras Pulpeiro

Venres Musicais - Musicales (25-11-2022)

Programa dedicado ao xénero musical dende o seu comezo na década dos 30 ata a actualidade.

Dirección: Nuria
Locutoras: Iria, Virginia, Mª Isabel, Daniela (3ºB e 3ºC), Nuria

Votacións Renovación Consello Escolar

Como xa vimos anunciando, esta semana terán lugar as votacións para a renovación do Consello Escolar.

No sector Familias, o mércores 23 constituirase a mesa electoral  e os representantes legais do alumnado poderán votar de 16h a 19h na Sala de Profesorado do noso centro. Tedes as papeletas coas candidaturas no curso Administración Alumnado da Aula Virtual e tamén na propia mesa o día da votación.

No sector Alumnado as votacións realizaranse o día seguinte durante o período de lecer.

Venres Musicais - Metal (18-11-2022)

Programa dedicado ás bandas actuais de metal.

Dirección: Félix
Locutores: Samuel, Alexandre, Eva, Carla, Judith, Félix, José Manuel

Campaña Mundial pola Educación

O pasado 14 de xuño varios alumnos e alumnas de diferentes cursos da ESO participaron nun obradoiro sobre ciberactivismo que tivo como parte práctica unha aplicación á Campaña Mundial pola Educación.

Esta sesión deu lugar a unha peza radiofónica que agora nos chega xa maquetada.

Moitas grazas ás ONGs EDUCO e AGARESCO por facer posible esta actividade.

Camarón de la Isla (04-11-2022)

Programa dedicado a Camarón de la Isla, desenvolvido por Isaac e Salvador.

Dirección: Carlos Gegúndez
Locutores: Isaac Gabarri, Salvador Montoya

Juncal

O 10 de novembro será recordado no noso centro como o último día da nosa querida Juncal como docente en activo.

Foron moitos anos de adicación exemplar á súa profesión nos que puidemos disfrutar da súa grande calidade humana, como proban as innumerables mostras de agarimo recibidas por compañeiras, compañeiros e alumnado durante estes días.

Agora iníciase unha nova etapa no centro na que seguirán resoando as leccións de Juncal na lembraza de moitos de nós. Moitas grazas compañeira!

Eleccións Renovación do Consello Escolar 2022

Desde o día 4 ata o día 11 de novembro ás 14h está aberto o prazo de presentación de candidaturas para a renovación do Consello Escolar.

Podes consultar a convocatoria do Sector Familias no ficheiro adxunto e toda a documentación que xere o proceso no curso Administración Alumnado da nosa Aula Virtual, incluído o modelo para presentar a túa candidatura na Secretaría do centro.

As votacións correspondentes a este sector terán lugar nas nosas instalacións o día 23 de novembro de 16h a 19h.

Venres Musicais - Club dos 27 (04-11-2022)

Programa dedicado a eses grandes artistas que morreron prematuramente, privando así ao mundo de moitos máis anos de arte.

Dirección: Xabi
Locutor: Xabi
Control: Xabi

Venres Musicais - Halloween (28-10-2022)

Programa horrorífico dende as mazmorras do Leiras.

Dirección: Félix
Locutores: Samuel, Alexandre, Eva, Carla, Judith, Félix, Valoría

Exposición de Catrinas

Este ano celebramos o Samaín dunha maneira moi tenebrosa e divertida, como non podía ser doutra forma.

Temos armada no segundo andar unha exposición de catrinas realizada polo noso alumnado de 1º da ESO na materia de Educación Plástica e Visual que lle dá un aire festivo ao noso corredor, cheo de cor ao estilo mexicano.

O profesorado elexirá por votación as mellores catrinas que terán de premio un feixe de Leiros para intercambiar na nosa cafetería.

Moitas grazas ao departamento de Artes Plásticas por esta fantástica iniciativa que, como no caso doutras celebracións, o esforzo realizado terá, con certeza, merecido a pena.