IES Leiras Pulpeiro

Listaxe definitiva do Fondo Libros e Vale de material

Publicamos a continuación a listaxe definitiva de admitidos e excluídos:

Se na lista de libros apareces como "Segundo as existencias do centro non lle corresponden libros", pregunta de todas maneiras, porque pode que alguén rexeite e sobre algún libro.

IMPORTANTE:

A entrega de libros farase nas presentacións, sempre e cando o lote de libros estea completo (pode faltar algún).

Se na lista de admitidos un libro ten a marca (C),significa que non temos ese libro no centro, que temos que mercalo, e por tanto non o podemos entregar ata que o recibamos nós. Nese caso, non se entregarán libros ata ter o lote completo.

Exemplo: 9788468088174 (Lingua castelá e literatura) (c)

Presentacións

Horario de presentacións:

• Luns 16:
    • 1º BAC - 12:00
    • 2º BAC - 12:30
  • Martes 17:
    • 4º ESO - 10:00
    • 3º ESO - 10:30
    • 2º ESO - 11:00
    • 1º ESO - 12:00

Lista de libros do Fondo

A lista definitiva de libros publicarase nesta mesma web o día 12 ou 13 de setembro.

Listaxe provisional de Fondo Libros 2019-2020

Publicamos a listaxe provisional do fondo libros e axudas de material escolar.

POR FAVOR, LER A INFORMACIÓN SEGUINTE:

Os excluídos teñen que pasar polo centro para presentar algunha documentación que falta. Poden consultar previamente por teléfono cal é a documentación que falta.

Prazo para reclamacións ata o 19 de xullo.

Fondo libros

Na listaxe de admitidos podedes ver varios casos, en función de cantos libros teñamos en total en setembro.

• Mínimo 6 libros: se sobran libros, poderá levar máis. Se non, asegúranse 6.
  • Mínimo 4 libros: se sobran libros, poderá levar máis. Se non, asegúranse 4.
  • Condicionado á matrícula e/ou devolución de libros: ten que matricularse en setembro e devolver previamente os libros que se prestaron o curso anterior.
  • Pendente das existencias de setembro: ten que agardar á lista definitiva de setembro para ver se sobran libros, pero non se asegura que os vaia ter.

O reparto de libros farase de forma automática en setembro. Se xa conseguiron algún libro por outro medio, poden solicitar que non lle deamos un libro en concreto escribindo ó correo secretaria.leiras@gmail.com. Deste xeito, poderemos entregar os que realmente vos falten, e por outra banda, se non precisades todos os que vos corresponden, os libros sobrantes poderán entregarse a outros alumnos que están pendentes das existencias finais de setembro.

Vale de 50€ para material

Teñen dereito a vale os que saen na lista con dereito a "mínimo 6 libros". Os que aprobaron todo e xa se matricularon en xuño, poden recoller os vales xa no mes de xullo.

CALENDARIO DE SETEMBRO

ADXÚNTASE O CALENDARIO DE PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO DE 2019

EXCURSIÓN A QUIROGA 3º ESO 2019

O Departamento de Relixión Católica levou aos alumnos de 3º ESO ao Concello de Quiroga para coñecer, baixo diferentes ópticas -arqueolóxica, artística e relixiosa-, a pegada que deixaron as distintas culturas na relixiosidade popular.

LISTA DE LIBROS PARA O CURSO 2019-2020

Esta é a lista de libros para o curso 2019-2020:

Actualizado o día 4 de xullo: o libro de matemáticas II de 2ºBAC é opcional

Horario oficina

O horario de verán para xestión administrativa será o seguinte:

• Ata o día 15 de xullo: de 9:30 a 13:30
  • Do 16 ao 31 de xullo: de 10:00 a 12:30

No mes de agosto o centro abrirá de 10:00 a 12:00, pero non abre a oficina, porque no centro só hai unha persoa administrativa, e é o seu período de vacacións.

Calquera persoa que precise unha certificación, pode deixar recado nese horario ou ben escribir un correo a secretaria.leiras@gmail.com

Entrega de notas

A entrega de notas farase o martes 25 de xuño no seguinte horario:

09:00    1º e 2º de Bacharelato

10:00    4º da ESO

11:00    3º da ESO

12:00    2º da ESO

13:00    1º da ESO

Despois de coller as notas, os que teñades libros de préstamo, debedes devolver os das materias que aprobastes. Por tanto, levade os libros ao centro cando vaiades buscar as notas.

Actividades día 21

Adxúntase o horario de actividades do venres 21.

Remata todo ás 13:00, hora á que virán os buses.