IES Leiras Pulpeiro

Monográfico Mike Oldfield (Radio Leiras, 20-02-2020)

Monográfico de Mike Oldfield para a materia Imaxe e Son de 2ºBAC

Direccion: Xabier Díaz
Locutor: Xabier Díaz
Control: Pedro Mera, Adrián Vázquez
Fondos musicais e gravación: Roi Martínez

Proceso admisión curso 2019-2020

• Normativa:
    • DECRETO 254/2012,  do 13 de decembro,  polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes  sostidos  con fondos  públicos  que  imparten  as  ensinanzas  de  segundo  ciclo  de  educación  infantil,  de  educación  primaria, de  educación  secundaria  obrigatoria  e  de  bacharelato  reguladas  na  Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
    • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
    • ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Postos escolares ofertados:
    • 1º ESO: 0
    • 2º ESO: 0
    • 3º ESO: 30
    • 4º ESO: 9
    • 1º BAC: 25
    • 2º BAC: 11
  • Prazo de presentación:
    • DO 1 ao 23 de marzo, ambos incluídos.
  • Aplicación de admisión:
  • Nota importante:
    • Cada alumno só pode presentar unha única solicitude, no centro onde solicita a praza en primeiro lugar. Se presenta máis dunha solicitude, perderá os dereitos de prioridade.
    • Se un alumno que ten garantida a permanencia nun centro quere presentar a admisión noutro centro distinto, debe comunicalo tamén no centro de orixe.
    • Se un alumno ten reserva de praza e presenta solicitude de admisión noutro distinto, debe renunciar á reserva da praza antes do día 1 de marzo.
  • Calendario de reserva e admisión:
  • Prazo de matrícula:
    • Do 25 de xuño ao 10 de xullo
  • Centros adscritos:
    • CEIP Casás
    • CEIP Menéndez Pelayo
  • Área de influencia do centro:
  • Servizos complementarios:
    • Transporte
  • Recursos específicos ou especiais:
    • Aula TEA

Calendario escolar 2019-2020

Conexión cos institutos de Lugo, Valença do Minho, Toulousse e Todi

Conexión internacional cos institutos de Todi, Valença e Toulousse o día 10-2-2020.

Os rapaces preguntan a José Antonio dúbidas sobre o Camiño de Santiago.

Direccion: Nuria Castelo
Locutor: José Antonio
Colaboradores: alumnado erasmus de 1º BAC
Conexiones: Valença, Toulousse, Todi
Control: Xabier Díaz

Bo Nadal

Bo Nadal de parte dos profes de Física e Química.

A árbore de disolucións, elementos químicos e leds foi obra de Carmen Meilán.

Que bonitaaaaaaa!!!

Observación ceo co telescopio

Mañá xoves a partir das 18:30 sacaremos o telescopio ao patio para a observación de Venus, Saturno, a lúa e a galaxia de Andrómeda.

E isto foi o que vimos:

Lúa Andrómeda Saturno

Blog de Cultura Científica

Presentamos aquí o blog da materia de Cultura Científica de 1º de Bacharelato, creado neste curso 2019/2020 para publicar os traballos relacionados co programa de radio que estamos a realizar titulado "Pílulas do Saber".

Agardamos as vosas visitas e compartide para que se difunda a iniciativa. Pincha aquí.

Visita CiQUS de alumnado de química de 2ºBAC

Os alumnos do IES Leiras Pulpeiro que cursan a materia de Química de 2º BAC visitaron,  en Santiago de Compostela  o pasado luns 18 de novembro, o Centro Singular de Investigación de Química Biolóxica (CiQUS), acompañados dos seus profesores Belén Villar e José Manuel Traseira.

Os alumnos realizaron o seguinte programa, supervisado polos investigadores do centro: liñas de investigación do CiQUS, equipos  de  instrumentación científica (RMN, cromatografía de gases e líquidos, espectómetros de masas e IR, …), taller de experimentos e demostracións químicas e físicas, ponencia da Química como profesión de futuro e,  finalmente,  os alumnos fixeron eles mismos  no laboratorio unha síntese  dun medicamento: o paracetamol.

A visita, aínda que moi condensada no tempo, resultou moi proveitosa para os alumnos, que se achegaron ao coñecemento da investigación en Química.

Máis fotos aquí: https://photos.app.goo.gl/Ai2rrWs6VytK1SR26

Enquisa planificación lingüística 2019

Ligazón para que o alumnado cubra a enquisa de planificación lingüística:

Titorías curso 2019-2020