IES Leiras Pulpeiro

O PROXECTO ETWINNING "POR EL CAMINO" FOI PREMIADO CO SELO DE CALIDADE ETWINNING

O proxecto foi realizado xunto co Lycee Sainte Marie-les Champs de Toulouse, Francia

Observación de planetas

Hoxe xuntámonos arredor de 50 persoas para observar Marte e Saturno co telescopio. A noite estivo perfecta, con temperatura agradable e o ceo totalmente despexado. Foi un pracer oírvos as exclamacións de sorpresa e admiración ó ver ós aneis do planeta.

Ó final da sesión, a iso das 11 da noite, os poucos que quedamos pudemos ver o que cremos que é a galaxia de Andrómeda.

Observación de planetas

Mañá venres día 28, a iso das 21:00, o departamento de Física e Química, xunto co de Tecnoloxía, ofrecerá unha sesión de observación de planetas con telescopio no patio do instituto.

Poderanse ver Júpiter coas súas lúas, Marte e Saturno co seu anel. Máis avanzada a noite, aparecerá a lúa minguante no horizonte e poderemos ver os cráteres.

Todo iso se non se nubra, por suposto.

E finalmente, nubrouse. tentaremos de novo o luns ou martes.

Lista definitiva de libros

Publicamos a continuación a lista de beneficiarios de libros de texto.

Lembramos que se repartirán a vindeira semana en horario de clase.

HORARIO DE PRESENTACIÓNS DE INICIO DO CURSO 2018-19

Luns 17 de setembro:
12:00- 2º BAC
13:00- 1ºBAC

Martes 18 de setembro :
9:30- 4º ESO
10:30 3º ESO
11:30-2ºESO
12:30-1º ESO

É impresncincible que o alumnado acuda con papel e bolígrafo

Reparto de libros para o curso 2018-2019

A lista de libros que se reparte a cada alumno publicarase como moi tarde o día 14 de setembro. Nunca antes do día 11, porque aínda está aberto o prazo de matrícula de setembro.

O reparto dos libros farase na propia clase a semana do 17.

Entrega de notas e devolución de libros

O xoves 6 entregaranse as notas.

• 10:00 1º e 2º BAC
  • 11:00 3º e 4º ESO
  • 12:00 1º e 2º ESO

Aproveitade para vir media hora antes a devolver os libros os que os teñades en préstamo. Lembrade que se non devolvedes todos os libros, perderedes o dereito a recibir os do novo curso.

Listaxe provisional das axudas de libros e material escolar

Publicamos a listaxe provisional do fondo libros e axudas de material escolar.

Os excluídos teñen que pasar polo centro para presentar algunha documentación que falta. Poden consultar previamente por teléfono cal é a documentación que falta.

Prazo para reclamacións ata o 18 de xullo.

Fondo libros

Na listaxe de admitidos podedes ver varios casos, en función de cantos libros teñamos en total en setembro.

• Mínimo 6 libros: se sobran libros, poderá levar máis. Se non, asegúranse 6.
  • Mínimo 4 libros: se sobran libros, poderá levar máis. Se non, asegúranse 4.
  • Condicionado á matrícula e/ou devolución de libros: ten que matricularse en setembro e devolver previamente os libros que se prestaron o curso anterior.
  • Pendente das existencias de setembro: ten que agardar á lista definitiva de setembro para ver se sobran libros, pero non se asegura que os vaia ter.

O reparto de libros farase de forma automática en setembro. Se xa conseguiron algún libro por outro medio, poden solicitar que non lle deamos un libro en concreto escribindo ó correo secretaria.leiras@gmail.com.

Vale de 50€ para material

Teñen dereito a vale os que saen na lista con dereito a "mínimo 6 libros". Os que aprobaron todo e xa se matricularon en xuño, poden recoller os vales xa no mes de xullo.

Calendario setembro 2018

Calendario de exames de setembro:

Datas de interese:

• Avaliación: mércores 5 de setembro
  • Entrega de notas: xoves 6 de setembro
    • 10:00 - BAC
    • 11:00 - 3º e 4º ESO
    • 12:00 - 1º e 2º ESO
  • Reclamacións: ata o luns 10 de setembro
  • Fin do prazo de matrícula: luns 10 de setembro

Libros de texto 2018-2019

Lista de libros de texto para o vindeiro curso 2018-2019: