IES Leiras Pulpeiro

Libros sobrantes do fondo

Unha vez feitos todos os lotes de libros, aínda sobran moitos libros de todos os cursos por non haber tantas solicitudes.

A partir de hoxe, poderán levar libros en préstamo quen quede, por riguroso orde de petición.

Preguntade en conserxería.

Xornada de Benvida 2021/22 - Alumnado 1º da ESO

Todo listo para a xornada de benvida ao alumnado de 1º da ESO. Podes ver a info completa aquí.

O alumnado accederá ao centro o 15 de setembro convocado por grupos ás 9h (1ºESO A e B) ou ás 9:30h (1ºESO C e D) e participará das actividades ata as 14h. Para saber en que grupo están deberán introducir o seu dni nesta ligazón.

Esta xornada contará coa presentación do equipo directivo, persoas titoras, biblioteca, aula virtual, edlg, anpa e outras actividades educativas e de lecer (xadrez, hockey, basket) que o alumnado visitará dividíndose en 8 grupos.

Cada rapaz e rapaza contará tamén cunha Madriña ou Padriño que se prestou voluntario entre o alumnado delegado ou mediador.

Non é necesario que traian material escolar nin merenda. Será ofrecida pola ANPA para promover unha alimentación saudable.

Será obrigatorio o uso de máscara en todo momento, haberá control de distancias e aplicarase xel hidroalcólico ao inicio de cada actividade.

Queremos que sexa unha xornada que dea inicio a un camiño cheo de experiencias, aprendizaxes, compañeirismo e bos momentos ao redor do noso centro educativo.

Horarios presentación

Segue esta ligazón para ver en que grupo estás e cando e onde é a presentación:

Reparto de libros

A partir do luns poderase consultar a lista dos libros no taboleiro interior que está en conserxería.

Os vales de 50€ poderanse recoller ao momento.

Para os libros precisamos un pouco máis de tempo para organizar os lotes. Por tanto recomendamos estas franxas horarias:

• 1° ESO: luns ás 10:00
  • 2° ESO: luns ás 12:00
  • 3° ESO: martes ás 10:00
  • 4° ESO: martes ás 12:00

Recordamos que a ANPA tamén xestiona outro banco de libros independentemente do oficial da Xunta.

Aberto o prazo para pedir becas para BAC e alumnado NEE

Na páxina do Ministerio de Educación aparece a convocatoria de becas para o vindeiro curso.

Na ESO as becas son só para alumnado con necesidades educativas especiais

En BAC hai becas xerais e tamén de necesidades educativas especiais

Calendario de inicio de curso 2021/22

Inicio do curso 2021/22

Publícase o calendario de inicio do curso 2021/22. Prema na seguinte ligazón:

Inicio do curso 2021/22

Tarefas de Matemento na Aula Virtual

Informan da Consellería que están a actualizar a nosa Aula Virtual á versión 3.9 de Moodle dende a 3.3 que funcionou este curso.

Por este motivo estará inaccesible dende o día 28 de xullo ata o día 5 de agosto.

Este proceso de actualización non afecta aos contidos e só notaredes que cambia o aspecto das tarefas e demáis actividades pero a funcionalidade debería ser a mesma.

Lo que viene en Moodle 3.9 | Moodle

Novo Equipo Directivo

O pasado 1 de xullo tomaba posesión o novo equipo directivo do IES Leiras Pulpeiro coa continuidade de Nuria Castelo como vicedirectora, Xabi Díaz como secretario e coa incorporación de José Manuel Martínez como xefe de estudos e Manuel Vilariño como director.

Queremos agradecer a toda a comunidade educativa o apoio recibido, especialmente a Berta López e Cristina Andreu, anteriores directora e xefa de estudos que facilitaron o relevo de maneira impecable.

Seguiremos tendo a atención á grande diversidade do noso centro como eixo principal das nosas actuacións, procurando que repercuta enriquecendo a formación integral de todo o alumnado como cidadanía consciente, activa e responsable.

O excelente ambiente de compañeirismo e convivencia que se respira entre todos os membros da nosa comunidade educativa déronnos as forzas para iniciar esta nova etapa da que esperamos que acheguedes a vosa colaboración coa mesma ilusión e entusiasmo co que comezamos nós.

Lista provisional fondo libros

Publicamos hoxe a lista provisional de admitidos no fondo libros.

Todas as solicitudes foron admitidas. Non hai ningún excluído.

Non podemos publicar a lista na web pola Lei de Protección de Datos. Para saber cantos libros lle tocan e se teñen dereito a cheque hai dúas opcións:

• Achegarse ao centro e mirar na lista impresa que temos en conserxería

Como todos os anos, hai dúas normas importantes:

A partir do venres 9 poderán recoller o cheque, pero só os que estiveran matriculados o día anterior. Os que teñan exames en setembro matricúlanse en setembro e por tanto non poden ter o cheque en xullo.

Ata setembro non se poden repartir os libros nin saber cales se lle asignan, porque aínda hai alumnos con exames en setembro que non sabemos se pasan de curso ou repiten, e por tanto non podemos saber cantos alumnos haberá en cada curso para repartir libros.

Calendario exames setembro

Calendario dos exames de setembro de 2021 coas aulas correspondentes.

Exames de setembro