IES Leiras Pulpeiro

Conexión cos centros socios de Erasmus+

Erasmus Days

Luns 11 de outubro - Día do Ensino

Lembramos que segundo figura no Calendario Escolar de Galicia para o curso 2021-22, o luns 11 de outubro celebrarase o día do Ensino e polo tanto permanecerán pechadas as instalacións do noso centro educativo.

Visita de Maike e Susanne

O luns 4 de outubro, no marco do proxecto Erasmus+, recibimos a visita de dúas docentes danesas, Maike e Susanne, procedentes da Broager Skole en Sønderborg.

Elaboramos un programa moi centrado nas medidas de atención á diversidade que levamos aplicando estes anos tanto no noso instituto como no colexio adscrito de Casás.

A xornada comezou ás 8:20h coa benvida e unha breve recepción para, a seguir, asistir a unha mostra de introdución dunha lingua estranxeira na aula de Tecnoloxía coa sección bilingüe impartida por José Manuel.

Posteriormente acompañámolas nun percorrido polos nosos corredores, podendo respirar, grazas a medida COVID de portas abertas, o ambiente de traballo que estaba a ter lugar nese momento no centro.

Ás 10h achegámonos ao CEIP Casás onde a Dirección, Orientación e demais persoal ofreceron unha cálida acollida, amosando instalacións, abrindo aulas e repartindo saúdos. As nosas convidadas amosaron especial interese nos materiais e metodoloxías empregadas na aula TEA e na integración do alumnado con discapacidade. Finalizou a visita en Casás cunha presentación en imaxes da Broager Skole.

De volta ao IES Leiras Pulpeiro, Maike e Susanne participaron na Biblioteca dunha orixinal sesión de reforzo lingüístico impartida por Marta López ao redor dun conto de Andersen. A continuación tomou protagonismo o noso departamento de Orientación coa visita ás aulas de Pedagoxía Terapéutica e coa entrevista a Carmen e Montse, que intercambiaron metodoloxías, ideas e experiencias na atención ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. Rematou a xornada coa visita á aula TEA, onde Noelia e Lidia compartiron a súa actividade, traballos, materiais e respostaron ás preguntas que con gran curiosidade facían as nosas convidadas.

Foi unha xornada de traballo dun enorme interese para todos, nomeadamente para nós, que puidemos afondar e situar nunha posición central o traballo das nosas compañeiras que con tanta profesionalidade atenden día a día o alumnado máis vulnerable.

Para Maike e Susanne só temos palabras de agradecemento. Dúas mulleres encantadoras, divertidas, comprometidas co seu traballo, moi interesadas e respectuosas pola nosa actividade e coas que nos encantaría continuar na distancia cunha relación tan agradable e productiva como a que tivemos nesta víspera de San Froilán.

maike e susanne

Libros sobrantes do fondo

Unha vez feitos todos os lotes de libros, aínda sobran moitos libros de todos os cursos por non haber tantas solicitudes.

A partir de hoxe, poderán levar libros en préstamo quen quede, por riguroso orde de petición.

Preguntade en conserxería.

Xornada de Benvida 2021/22 - Alumnado 1º da ESO

Todo listo para a xornada de benvida ao alumnado de 1º da ESO. Podes ver a info completa aquí.

O alumnado accederá ao centro o 15 de setembro convocado por grupos ás 9h (1ºESO A e B) ou ás 9:30h (1ºESO C e D) e participará das actividades ata as 14h. Para saber en que grupo están deberán introducir o seu dni nesta ligazón.

Esta xornada contará coa presentación do equipo directivo, persoas titoras, biblioteca, aula virtual, edlg, anpa e outras actividades educativas e de lecer (xadrez, hockey, basket) que o alumnado visitará dividíndose en 8 grupos.

Cada rapaz e rapaza contará tamén cunha Madriña ou Padriño que se prestou voluntario entre o alumnado delegado ou mediador.

Non é necesario que traian material escolar nin merenda. Será ofrecida pola ANPA para promover unha alimentación saudable.

Será obrigatorio o uso de máscara en todo momento, haberá control de distancias e aplicarase xel hidroalcólico ao inicio de cada actividade.

Queremos que sexa unha xornada que dea inicio a un camiño cheo de experiencias, aprendizaxes, compañeirismo e bos momentos ao redor do noso centro educativo.

Horarios presentación

Segue esta ligazón para ver en que grupo estás e cando e onde é a presentación:

Reparto de libros

A partir do luns poderase consultar a lista dos libros no taboleiro interior que está en conserxería.

Os vales de 50€ poderanse recoller ao momento.

Para os libros precisamos un pouco máis de tempo para organizar os lotes. Por tanto recomendamos estas franxas horarias:

• 1° ESO: luns ás 10:00
  • 2° ESO: luns ás 12:00
  • 3° ESO: martes ás 10:00
  • 4° ESO: martes ás 12:00

Recordamos que a ANPA tamén xestiona outro banco de libros independentemente do oficial da Xunta.

Aberto o prazo para pedir becas para BAC e alumnado NEE

Na páxina do Ministerio de Educación aparece a convocatoria de becas para o vindeiro curso.

Na ESO as becas son só para alumnado con necesidades educativas especiais

En BAC hai becas xerais e tamén de necesidades educativas especiais

Calendario de inicio de curso 2021/22

Inicio do curso 2021/22