IES Leiras Pulpeiro

Titorías curso 2019-2020

Visita profesores Erasmus+ (14-10-2019)

Taller de radio con profesores Erasmus+ en las jornadas de Lugo, o día 14-10-2019

Direccion: Xabier Díaz
Locutora: Nuria Castelo
Invitados: Concetta, Xosé, Maite
Mezclador: Xabier Díaz

Libros sobrantes do reparto

Despois de repartir todos os libros do fondo, tendo en conta que algúns alumnos non levaron todos porque xa os conseguiron por outro medio, sobran os seguintes exemplares.

Os interesados en aproveitalos poden preguntar en secretaría ata o venres 4 de outubro. Despois dese día, pecharase o reparto.

• 1º ESO
    • Inglés: 4
    • Francés: 1

Convocatoria de becas BAC

A solicitude de becas para bacharelato comezou o 1 de agosto e finaliza o 1 de outubro.

Débea facer cada alumno a títutlo individual na páxina do  MECD:

A secretaría do centro non fai ningún trámite.

Folga do día 27

O vindeiro venres 27 de setembro o sindicato estudiantil Erguer convoca una folga estudiantil contra a explotación colonial do noso medio natural. Dado que aínda non está constituida a Xunta de Delegados, e non é posible seguir o procedemento establecido nas NOF, que inclúe a toma de decisión de secundar a folga en asamblea só por parte do alumnado a partir de 3º da ESO, no caso de que queiran secundar esta convocatoria de folga deberán cumprimentar o Anexo III, onde farán constar a súa decisión de forma individual.

Este anexo terán que descargalo, cumprimentar  e asinar o alumnado e o/a pai/nai ou titores legais para posteriormente entregar na dirección do centro o día anterior ao día da folga.

Recordamos que no caso de que as familias do alumnado de 1º e 2º da ESO desexen secundar a folga, deberán entregar persoalmente na dirección do centro, ben os/as país/nais ou titores legais o antedito anexo debidamente cumprimentado.

ANEXO III

SECRETARÍA PECHADA ESTA SEMANA

A SECRETARÍA DO CENTRO PERMANECERÁ PECHADA ESTA SEMANA POR FALTA DE PERSOAL ADMINISTRATIVO.

Listaxe definitiva do Fondo Libros e Vale de material

Publicamos a continuación a listaxe definitiva de admitidos e excluídos:

Se na lista de libros apareces como "Segundo as existencias do centro non lle corresponden libros", pregunta de todas maneiras, porque pode que alguén rexeite e sobre algún libro.

IMPORTANTE:

A entrega de libros farase nas presentacións, sempre e cando o lote de libros estea completo (pode faltar algún).

Se na lista de admitidos un libro ten a marca (C),significa que non temos ese libro no centro, que temos que mercalo, e por tanto non o podemos entregar ata que o recibamos nós. Nese caso, non se entregarán libros ata ter o lote completo.

Exemplo: 9788468088174 (Lingua castelá e literatura) (c)

Presentacións

Horario de presentacións:

• Luns 16:
    • 1º BAC - 12:00
    • 2º BAC - 12:30
  • Martes 17:
    • 4º ESO - 10:00
    • 3º ESO - 10:30
    • 2º ESO - 11:00
    • 1º ESO - 12:00

Lista de libros do Fondo

A lista definitiva de libros publicarase nesta mesma web o día 12 ou 13 de setembro.

Listaxe provisional de Fondo Libros 2019-2020

Publicamos a listaxe provisional do fondo libros e axudas de material escolar.

POR FAVOR, LER A INFORMACIÓN SEGUINTE:

Os excluídos teñen que pasar polo centro para presentar algunha documentación que falta. Poden consultar previamente por teléfono cal é a documentación que falta.

Prazo para reclamacións ata o 19 de xullo.

Fondo libros

Na listaxe de admitidos podedes ver varios casos, en función de cantos libros teñamos en total en setembro.

• Mínimo 6 libros: se sobran libros, poderá levar máis. Se non, asegúranse 6.
  • Mínimo 4 libros: se sobran libros, poderá levar máis. Se non, asegúranse 4.
  • Condicionado á matrícula e/ou devolución de libros: ten que matricularse en setembro e devolver previamente os libros que se prestaron o curso anterior.
  • Pendente das existencias de setembro: ten que agardar á lista definitiva de setembro para ver se sobran libros, pero non se asegura que os vaia ter.

O reparto de libros farase de forma automática en setembro. Se xa conseguiron algún libro por outro medio, poden solicitar que non lle deamos un libro en concreto escribindo ó correo secretaria.leiras@gmail.com. Deste xeito, poderemos entregar os que realmente vos falten, e por outra banda, se non precisades todos os que vos corresponden, os libros sobrantes poderán entregarse a outros alumnos que están pendentes das existencias finais de setembro.

Vale de 50€ para material

Teñen dereito a vale os que saen na lista con dereito a "mínimo 6 libros". Os que aprobaron todo e xa se matricularon en xuño, poden recoller os vales xa no mes de xullo.