IES Leiras Pulpeiro

Listaxe provisional das axudas de libros e material escolar

Publicamos a listaxe provisional do fondo libros e axudas de material escolar.

Os excluídos teñen que pasar polo centro para presentar algunha documentación que falta. Poden consultar previamente por teléfono cal é a documentación que falta.

Prazo para reclamacións ata o 18 de xullo.

Fondo libros

Na listaxe de admitidos podedes ver varios casos, en función de cantos libros teñamos en total en setembro.

• Mínimo 6 libros: se sobran libros, poderá levar máis. Se non, asegúranse 6.
  • Mínimo 4 libros: se sobran libros, poderá levar máis. Se non, asegúranse 4.
  • Condicionado á matrícula e/ou devolución de libros: ten que matricularse en setembro e devolver previamente os libros que se prestaron o curso anterior.
  • Pendente das existencias de setembro: ten que agardar á lista definitiva de setembro para ver se sobran libros, pero non se asegura que os vaia ter.

O reparto de libros farase de forma automática en setembro. Se xa conseguiron algún libro por outro medio, poden solicitar que non lle deamos un libro en concreto escribindo ó correo secretaria.leiras@gmail.com.

Vale de 50€ para material

Teñen dereito a vale os que saen na lista con dereito a "mínimo 6 libros". Os que aprobaron todo e xa se matricularon en xuño, poden recoller os vales xa no mes de xullo.

Calendario setembro 2018

Calendario de exames de setembro:

Datas de interese:

• Avaliación: mércores 5 de setembro
  • Entrega de notas: xoves 6 de setembro
    • 10:00 - BAC
    • 11:00 - 3º e 4º ESO
    • 12:00 - 1º e 2º ESO
  • Reclamacións: ata o luns 10 de setembro
  • Fin do prazo de matrícula: luns 10 de setembro

Libros de texto 2018-2019

Lista de libros de texto para o vindeiro curso 2018-2019:

NOTA:

Actualizada a lista o día 3 de xullo. Elimínase a Literatura Universal de 1ºBAC

Actualizada a lista o día 19 de xullo por erro no ISBN dos libros de Historia e Inglés de 2ºBAC

ULTIMO DIA DE CLASE

Mañá xoves, haberá concerto de música ás 10:10. A partir das 11:00 serán as finais das ligas deportivas, e rematarán as actividades ás 13:00.

Lembramos ademais que o venres é o último día para solicitar fondo libros.

Listaxe admitidos FCT

Spot publicitario eTwinning

Calendario fin de curso

• Devolución de libros do fondo: (ese día teñen que levar todos os libros que foron prestados)
    • 3º ESO: luns 18
    • 2º ESO: martes 19
    • 1º ESO: mércores 20
    • 4º ESO: xoves 21
  • Fin de curso:
    • xoves 21
  • Avaliacións:
    • dende o xoves 21 ata o luns 25
  • Entrega de notas:
    • 1º BAC: martes 26 ás 10h
    • 3º e 4º ESO: martes 26 ás 11h
    • 1º e 2º ESO: martes 26 ás 12h
  • Reclamacións:
    • dende o martes 26 ata o xoves 28, entre as 10:00 e as 14:00

PROXECTO ERASMUS+

Ao Leiras Pulpeiro lle foi concedido,por primeira vez na súa historia, un proxecto Erasmus + KA 101, de formación de profesorado. Agardamos sexa o primeiro de moitos e que nos axude a internacionalizar e mellorar o noso centro.

Avaliación final de educación secundaria obrigatoria : Información xeral, datas e horarios

Terá carácter mostral. Aplicarase ó alumnado matriculado no curso escolar 2017/2018 en cuarto curso de educación secundaria obrigatoria nos centros seleccionados para formar a mostra.
Terá finalidade diagnóstica, con vistas á mellora da calidade e equidade do sistema educativo.
Valorará o grao de adquisición da competencia matemática, da competencia lingüística e da competencia social e cívica, tendo como referencia principal as materias xerais do bloque das materias troncais cursadas en cuarto curso de educación secundaria obrigatoria.

Martes 29 de maio

Hora-duración         Competencia
8.30-9.30                1 Proba C. Lingüística
                                Lingua castelá e literatura
9:30 Descanso
9:45-10:45               Proba C. Matemática
11:00-11:15             Descanso
11:15-12:15             Proba C. Social e Cívica

Mércores 30 de maio

Hora-duración        Competencia
8:30-9:30                 Proba Lingua Galega
9:30-9:45                 Descanso
9:45-10:45                Proba 1º Lingua estranxeira

Fondo libros 2018-2019

No DOG do 25 de maio de 2018 publicouse a orde que convoca as axudas para material e libros de texto para o curso 2018-2019.

PDF da orde: https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2018/20180521/AnuncioG0164-110518-0001_gl.pdf

Importante: o prazo remata o día 22 de xuño en todos os casos (tanto se aproba en xuño, como se se examina en setembro ou repite curso).

Resume da orde aplicable ó IES Leiras Pulpeiro: http://www.edu.xunta.gal/centros/iesleiraspulpeiro/?q=system/files/convocatoria_libros_2018.pdf

Formas de presentación:

• Preferiblemente de forma telemática (a maioría dos datos xa os ten a Xunta, así que só terás que cubrir poucos):