Charla sobre consumo responsable con 1º e 2º da ESO

O alumnado dos cursos de 1º e 2º da ESO tivo a oportunidade de asistir no centro a unha charla sobre consumo responsable, organizada pola Escola Galega de Consumo.

Nesta abordáronse diferentes aspectos sobre os xeitos de consumir coa finalidade de afondar na formación de consumidores e consumidoras concienciadas, responsables e comprometidos/as coa sostibilidade.

Saída a Ferrol do alumnado de 3º e 4º ESO

O pasado de 23 febreiro o alumnado de 3º e 4º ESO realizou unha saída a Ferrol organizada polos departamentos de Francés e Xeografía e Historia.

O alumnado de Francés asistiu á representación da obra Le Tour du monde de Nellie Bly, baseada na obra de Xulio Verne A volta ao mundo en 80 días. A función foi organizada para público escolar por BHM Produccións – La Bohème.

Visita do alumnado de 4º ESO e Bacharelato á exposición "A fuxida do Bou Ramón"

A pasada semana, o alumnado de 4º da ESO e Bacharelato asistiu, na Casa das Palmeiras do Concello de Neda, á exposición fotográfica titulada A fuxida do Bou Ramón, á que tamén asistiu unha representación do Concello.

Saída ao teatro do alumnado da ESO e 1º de Bacharelato

O alumnado de todos os cursos da ESO e de 1º de Bacharelato puido desfrutar hai uns días, na Casa da Cultura do Concello, da obra de teatro Alma de tigre, da compañía Elefante Elegante.

Festa do Entroido 2018

Marcha polo bo trato e contra a violencia de xénero

O pasado 24 fomos de marcha cara a Casa da Cultura onde coincidimos co resto de alumnos dos colexios do concello para falar polo bo trato e contra a violencia de xénero. os alumnos de 1º da ESO leron un manifesto e expresaron a súa inquedanza polos casos de violencia na familia que se están a producir e o seu compromiso por ter un futuro sen violencia.

Magosto 2017