Marcha polo bo trato e contra a violencia de xénero

O pasado 24 fomos de marcha cara a Casa da Cultura onde coincidimos co resto de alumnos dos colexios do concello para falar polo bo trato e contra a violencia de xénero. os alumnos de 1º da ESO leron un manifesto e expresaron a súa inquedanza polos casos de violencia na familia que se están a producir e o seu compromiso por ter un futuro sen violencia.

Magosto 2017

Concerto de Odaiko

Hoxe na Casa da Cultura os nosos alumnos de 2º e 3º ESO asistiron a un concerto didáctico do grupo Odaiko.

Guía para as familias: Axúdalle contra o acoso escolar

Charla "Apego, normas y limites en el TDAH"

Radio Esquío

14:18 minutes (6.55 MB)

Xa temos a primeira emisión deste curso dun programa de Radio Esquío. Podedes escoitalo directamente clicando na frecha ou no seguinte enlace.

Cada persoa ten unha experiencia única coa radio, un medio de comunicación que chega ao século XXI con novas posibilidades e con máis forza, se cabe, que noutras épocas.