Magosto 2017

Concerto de Odaiko

Hoxe na Casa da Cultura os nosos alumnos de 2º e 3º ESO asistiron a un concerto didáctico do grupo Odaiko.

Guía para as familias: Axúdalle contra o acoso escolar

Charla "Apego, normas y limites en el TDAH"

Radio Esquío

14:18 minutes (6.55 MB)

Xa temos a primeira emisión deste curso dun programa de Radio Esquío. Podedes escoitalo directamente clicando na frecha ou no seguinte enlace.

Cada persoa ten unha experiencia única coa radio, un medio de comunicación que chega ao século XXI con novas posibilidades e con máis forza, se cabe, que noutras épocas.

David Rubín no Esquío

David Rubín

David Rubín, un dos mellores debuxantes de comic da actualidade e ourensán, veu visitarnos a semana pasada. Quedamos asombrados coa súa técnica, coa súa obra, e sobre todo coa súa simpatía.

Entroido 2015

O venres de entroido tivo de todo. Moita xente disfrazada, música, baile e, sobre todo, gañas de pasalo ben. So se botou en falta algún profe máis disfrazado. Outro ano. Déixovos unhas fotos para que uns vexades e outros lembredes como foi.