Ciencias Sociais

Visita do alumnado de 4º ESO e Bacharelato á exposición "A fuxida do Bou Ramón"

A pasada semana, o alumnado de 4º da ESO e Bacharelato asistiu, na Casa das Palmeiras do Concello de Neda, á exposición fotográfica titulada A fuxida do Bou Ramón, á que tamén asistiu unha representación do Concello.

Andaina polo Río Belelle. Coñecendo o entorno de Neda

O alumnado de 3º e 4º de ESO realizou unha andaina polo río Belelle para coñecer a fondo o entorno de Neda. Boa camiñata, rapaz@s!

Saída ás Fragas do Eume

O alumnado de 2º da ESO realizou unha saída polas Fragas do Eume, seguindo a ruta de Ventureira e visitando o Mosteiro de Caaveiro.

Saída a Vimianzo con 1º ESO

O día 13 de xuño, o alumnado de 1º de ESO realizou unha saída co Departamento de Xeografía e Historia pola Costa da Morte, onde puideron visitar o Dolmen de Dombate e o Castro de Barreiras.

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2021-2022

Visita de Exparlamentarios ao centro

O Parlamento de Galicia e a Asociación de Exparlamentarios/as organizan unha charla-coloquio no IES Fernando Esquío o vindeiro venres ás 12:30.