Lingua Galega e Literatura

Concurso marcapáxinas Letras Galegas 2023

Visita de autores: Eva Mejuto

Hoxe 27 de marzo Eva Mejuto acompañounos para presentar a súa última obra A ladroa da biblioteca de Meiras e falarnos da memoria histórica que tamén retratou en Memoria do silencio e A lavandeira de San Simón sembre desde a perspectiva da rapazada e as mulleres que lles tocou vivir eses tempos.

Tempo de Rosalía

Grazas aos rapaces da ESO que compuseron a súa visión de Rosalía.

Final de curso con relatos e poesía

No último día do curso os alumnos de 1º ESO A fixeron unha representación de varios relatos,  os de 1º ESO B un recitado colectivo e unha alumna de 3º ESO A recitou varios poemas do noso compañeiro e profesor de música Paulino Pereiro.
Norabóa por tan boa iniciativa e traballo por parte dos rapaces e as profesoras Mar e Carme.

Programación curso 2021-22

Visita de Eva Mejuto

Hoxe estivo no centro aínda que de xeito dixital Eva Mejuto a quen coñecíamos do Salón do Libro de Pontevedra onde nos acolleu en anos