"OS ALUMNOS DE ALMACÉN VISITAN AS INSTALACIÓNS DE GADISA EN BETANZOS"

"OS ALUMNOS DE ALMACÉN VISITAN  AS INSTALACIÓNS DE GADISA EN BETANZOS"

"OS ALUMNOS DE ALMACÉN VISITAN AS INSTALACIÓNS DE GADISA EN BETANZOS"

"OS ALUMNOS DE ALMACÉN VISITAN  AS INSTALACIÓNS DE GADISA EN BETANZOS"

Alumnos en las instalaciones de Gadisa

Parabéns a nosa alumna de 1º de bacharelato Lucía Dopico García

O sábado 9 de marzo, no Concello de Ferrol, tivo lugar a entrega de diplomas do 5º Certame Literario Carmela Loureiro, onde a alumna Lucía Dopico García, na categoría de microrelatos, cos versos "Soños" obtivo un accésit.

Parabéns Lucía de toda a comunidade educativa do IES Fernando Esquío.

Entrega de diplomas

8 de marzo, día da muller traballadora

8 de marzo día da muller traballadora

Rosalía de Castro no centro

Admisión alumnado 2019/20

Acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior FP convocatoria 2019

No portal web da Consellería de Educación está publicado a Orde de 08 de xaneiro de 2019 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de gra

INFORMACIÓN NADAL 2018

Pola presente informámoslles que o venres día 21 de decembro farase entrega dos boletíns de notas correspondentes á 1ª avaliación. As clases reiniciaranse o 8 de xaneiro.

Pasou un ana e xa está aquí un novo Nadal que dará comenzo a un ano 2019 que agardamos este cheo de sentimentos de amor e solidariedade, convidámosvos a colaborar con nós en seguir a traballar xuntos para crear un ambiente de paz, harmonía e posibilitar aos nosos/as alumnos/as e fillos/as unha boa educación.