Probas de Certificación en Linguas Estranxeiras

Nova convocatoria para as probas de certificación lingüística 2023/24, Orde do 29 de setembro.

Departamento de L Inglesa: Programacións 2023/24

En vindeiras datas incluiremos as programacións dos cursos pares seguindo a LOMLOE.

Viaxe a Londres 2023

Este é un resumo dos momentos máis representativos da viaxe, ademais dos vídeos que mostran a nosa estancia na capital británica, o enlace coa galería de fotos a atoparedes na aula virtual:

Mércores 19 Madame Tussauds’

Xoves 20 Tour guiado pola cidade

Bolsas para estadías de inmersión lingüística en inglés

Convócanse en réxime de concorrencia competitiva un máximo de 2.400 bolsas para a participación nun programa intensivo de inmersión lingüística en inglés en España en réxime de internado e pensión completa, dunha semana de duración, no mes de xullo de 2023. O prazo remata o día 3 de abril, para máis información premede na ligazón.

Programación Didáctica Departamento Inglés 2022/23

Nos adxuntos atoparedes a Programación Didáctica xeral deste curso e os anexos correspondentes aos niveis modificados pola LOMLOE.

A Xunta abre o prazo para participar no novo programa "DigitalWeek" para mellorar competencias dixitais en inglés.

A Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades ten aberto o prazo para participar nesta iniciativa ata o vindeiro 9 de setembro para o alumnado da ESO. A actividade será de balde para as familias e a experiencia inmersiva desenvolverase durante unha semana no Albergue Xuvenil de Gandarío, en Bergondo.

Ligazón

Nova convocatoria probas de certificación lingüística

Tal e como comentabamos hoxe, xa saíu a convocatoria de probas de certificación da Xunta polo que achegamos a información das probas Trinity tal e como as tivemos o curso pasado.

Tedes de prazo un mes desde a publicación da convocatoria que saíu o 16 de xuño, é dicir, ata o vindeiro 16 de xullo, pero adiouse ata o 23 de setembro.

Axudas para programas de inmersión lingüística en Canadá, Reino Unido, Francia e Portugal

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade convoca 525 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2022. Poderá solicitar estas axudas o alumnado de Bacharelato de centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia dos cursos que aparecen na páxina AxudasLe ata o 28 de febreiro.