Prematrícula curso 2023-24: Oferta educativa 4º ESO e Bacharelato

A continuación, e nun arquivo adxunto, podedes atopar a oferta educativa do centro para 4º de ESO e Bacharelato, para que valoredes as vosas posibles escollas antes de realizar a prematrícula para o vindeiro curso.

No outro documento adxunto atoparedes os parámetros de ponderación das materias das que vos examinaredes na ABAU para o acceso ás ensinanzas universitarias do Sistema Universitario de Galicia.

Formación Profesional, o teu futuro?

Coñecer a oferta educativa é imprescindible para saber o que podes facer, de aí a visita que fixéstedes a semana pasada, pero tamén é relevante facer algunha enquisa para determinar a familia profesional que se axusta ás túas características persoais. Preme para acceder ás enquisas e máis información.

Programación curso 2021-22

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2020-2021

No adxunto podedes consultar a programación do departamento para este curso 2020-21.