Francés

Viaxe a Paris

Estimadas familias,

Tedes no arquivo adxunto o tríptico sobre a viaxe a Paris do vindeiro mes de abril. Iremos actualizando a información durante as vindeiras semanas.

Para calquera dúbida pregamos que vos poñades en contacto con nós a través do correo viaxes@iesesquio.org.

Un saúdo,

O departamento de Francés

Programación curso 2021-22

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2020-2021

No documento adxunto podedes atopar a programación do departamento de francés para o curso 2020-2021

Viaxe a París 2018

Acceso ao site coa información

Próximamente teremos máis datos.

Concurso de sombreros

Este curso o departamento de francés organizou o seu concurso de sombreiros  e os gañadores foron:

As nosas alumnas acadan o nivel B1 nas probas DEFL

Dúas alumnas do noso centro presentáronse este ano á convocatoria para obter o B1 en Lingua Francesa e o conseguiron. 100% de aprobados, norabóa ás alumnas e a Denise Carteret a nosa profesora de francés que as preparou.

Fête de la Francophonie - 8 et 9 mai 2017

Voici les photos et vidéos de cette superbe excursion. Bravo à tous les participants!