Concurso de sombreros

Este curso o departamento de francés organizou o seu concurso de sombreiros  e os gañadores foron:

As nosas alumnas acadan o nivel B1 nas probas DEFL

Dúas alumnas do noso centro presentáronse este ano á convocatoria para obter o B1 en Lingua Francesa e o conseguiron. 100% de aprobados, norabóa ás alumnas e a Denise Carteret a nosa profesora de francés que as preparou.

Fête de la Francophonie - 8 et 9 mai 2017

Voici les photos et vidéos de cette superbe excursion. Bravo à tous les participants!

Centros de realización das probas do DELF escolar

Información relativa aos centros de realización das probas do DELF Escolar na Comunidade Autónoma de Galicia.

Examen du DELF

La Consellería de Cultura acaba de publicar este circular  para facilitar el acceso al examen del DELF para todo el alumnado gallego.

Liens intéressants

fle

Voici une liste de sites intéressants pour réviser et travailler votre français.

Proxecto didáctico 2016-2017

En Ficheiro adxunto, tedes a Programación do Departamento de Francés.

Comment travailler avec Internet

Cette page web vous guide pour devenir un champion ou une championne d'Internet. Si vous suivez tous ses conseils, la recherche virtuelle n'aura plus de secrets pour vous.