Taboleiro

Libros de texto 2019/20

No documento adxunto pódense consultar os libros de texto para o curso 2019/2020

listaxes definitivas de alumnado seleccionado e suplente para as actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

Publicáronse as listaxes definitivas de persoas seleccionadas e de suplentes, así como os destinos, as datas de realización das estadías e as achegas familiares correspondentes en cada caso.

O noso club de lectura no Estudo sobre Clubs de Lectura na ESO en Galicia

O curso pasado desde Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, a través da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos /Asesoría de bibliotecas se nos solicitou a nosa participación nun estudo cualitativo sobre a lectura e os clubs de lectura.

Viaxe a Londres 2019

Premios Extraordinarios de Bacharelato curso 2018/19

Prazo de presentación de solicitudes a ta o 28 de maio. Alumnado con media igual ou superior a 8'75. Preme para máis información.

Graduación alumnos 2º BAC promoción 2019