Taboleiro

Visita ao Museo de Historia Natural e o porto de Ferrol

O pasado 27 de febreiro o alumnado de 1º da ESO visitou o Museo de Historia Natural de Ferrol, así como as instalacións do porto exterior. Deixámosvos a reportaxe gráfica das dúas visitas.

Reservas Curso 2024/25 centros adscritos

Todas as reservas realizadas por parte de alumnado de centros adscritos foron admitidas polo que quedan prazas libres para alumnado de centros NON adscritos que desexen incorporarse ao IES Fernando Esquío no curso 24/25.

Día non lectivo

O xoves 16 de maio de 2024 é o día non lectivo elixido polo centro e autorizado pola Xefatura Territorial.

Admisión Curso 2024/25

Alumnado de novo ingreso procedente de centros non adscritos (Prazo: do 1 ao 20 de marzo)

Presentación de solicitude de admisión única:

V Xornadas de Orientación Académica e Profesional de Ferrol

O alumnado de 4º de ESO, 1º de BAC e 2º de BAC, participará o mércores 28/02/2024 nas V Xornadas de Orientación Académica e Profesional de Ferrol, no Auditorio e no Conservatorio Profesional de Música Xan Viaño, en Ferrol.

Participantes confirmados

Escaleta de relatorios

Benvida aos novos alumnos

Festival de Entroido 2024: O mundo do cómic

Estos son os gañadores no concurso de disfraces 2024, premede aquí para ver a galería de fotos e os vídeos.

Olimpíada de Xeoloxía

O pasado 7 de febreiro, o alumnado de Bioloxía, Xeoloxía e Ciencias Ambientais de 1º de Bacharelato participou na fase autonómica da Olimpíada de Xeoloxía, que este curso, na provincia da Coruña levouse a cabo no IES de Cabo Ortegal, en Cariño. Primeiro foron recibidos no IES e, a continuación fixeron unha xincana por grupos na contorna do Cabo Ortegal. Posteriormente realizaron unha proba individual tipo test. Pola tarde tiveron a oportunidade de facer unha visita guiada por Cabo Ortegal e a Serra da Capelada, dirixida polo doutor en Xeoloxía Francisco Canosa. Deixámosvos a reportaxe gráfica do día!

Novas e actividades de febreiro

Reparto de froita e leite para as parvas dos recreos e tamén temos este mes as seguintes actividades complementarias

Xornada de portas abertas

O xoves 22 de febreiro terá lugar unha xornada de portas abertas para as familias interesadas en coñecer o centro.

* de 16h-17h será a visita para as familias interesadas na ESO

* de 17h-18h a visita das familias interesadas no Bacharelato.

De non poder asistir poden contactar por mail co centro para preguntar as dúbidas que lles podan xurdir.