Taboleiro

Concurso de sombreros

Este curso o departamento de francés organizou o seu concurso de sombreiros  e os gañadores foron:

Actividades polo Nadal no Concello

Marcha polo bo trato e contra a violencia de xénero

O pasado 24 fomos de marcha cara a Casa da Cultura onde coincidimos co resto de alumnos dos colexios do concello para falar polo bo trato e contra a violencia de xénero. os alumnos de 1º da ESO leron un manifesto e expresaron a súa inquedanza polos casos de violencia na familia que se están a producir e o seu compromiso por ter un futuro sen violencia.

Obradoiro de primeiros auxilios coa Cruz Roxa

Os alumnos de 2ºESO están a realizar un obradoiro de primeiros auxilios grazas ao Concello de Neda e a Cruz Roxa.

Semana da Ciencia, charla "La luz crepuscular poco es de fiar"

O 13 de novembro o alumnado de IES Fernando Esquío asistiu á charla "Luz crepuscular poco es de fiar" impartida no Pazo da Cultura de Narón polo profesor Javier Mas da Facultade de Física da USC.

Magosto 2017