Admisión alumnado 2021/22. Presentación da solicitude de admisión

Do 1 ao 22 de marzo de 2020, o alumnado matriculado nun centro que desexe cambiar a outro, o alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición cando o número de prazas disponibles sexa inferior á demanda e o alumnado que solicite posto escolar por primeira vez, deberá solicitar e presentar o formulario normalizado ED550B, Anexo II, ou cumprimentar a sol

Admisión alumnado 2021/22. Postos escolares vacantes para o proceso de admisión

Despois de finalizar o proceso de reserva, os postos escolares vacantes para o alumnado que desexe solicitar praza no IES Fernando Esquío son:

Admisión alumnado 2021/22. Finalización do proceso de reserva

Comunícase que todo o alumnado que realizou unha solicitide de reserva de praza desde un centro adscrito, entre os días 11 de xaneiro e 8 de febreiro de 2020, ten unha praza asignada no IES Fernando Esquío.

Pódense consultar as listaxes de admitidos no taboleiro do centro.

Admisión alumnado 2021/22

Documentos do IES Fernando Esquío

Nos documentos adxuntos e no enlace atoparedes normativa referente ao funcionamento do centro.

Convocatoria fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Fondo solidario de libros - Axudas libros de texto e material escolar

Admisión alumnado 2020/21

Listaxes provisionais da adxudicación do fondo solidario de libros de texto

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

Nos arquivos adxuntos achégase a información correspondente á adxudicación provisional dos libros de texto do fondo solidario.

As persoas excluídas deberán aportar a documentación que lles falta.

Vales para material escolar: solicitudes admitidas, pendentes e excluídas

VALES PARA MATERIAL ESCOLAR

No arquivo adxunto achégase a información correspondente ao estado das solicitudes presentadas para obter o vale para compra de material escolar do curso 2019/2020.