Secretaría

Convocatoria fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Fondo solidario de libros - Axudas libros de texto e material escolar

prazo de solicitudes: do 21 de maio de 2021 ao 22 de xuño de 2021, ambos incluídos.

máis información no DOG

Admisión alumnado 2021/22. Listaxe definitiva de alumnado admitido

Comunícase que todo o alumnado que realizou unha solicitide de admisión, entre os días 1 e 22 de marzo de 2021, ten unha praza asignada no IES Fernando Esquío.

Pódese consultar a listaxe definitiva de admitidos no taboleiro do centro.

Admisión alumnado 2021/22. Listaxe provisional de alumnado admitido

Pódese consultar a listaxe provisional de admitidos no taboleiro do centro.

Admisión alumnado 2021/22. Presentación da solicitude de admisión

Do 1 ao 22 de marzo de 2021, o alumnado matriculado nun centro que desexe cambiar a outro, o alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición cando o número de prazas disponibles sexa inferior á demanda e o alumnado que solicite posto escolar por primeira vez, deberá solicitar e presentar o formulario normalizado ED550B, Anexo II, ou cumprimentar a sol

Admisión alumnado 2021/22. Postos escolares vacantes para o proceso de admisión

Despois de finalizar o proceso de reserva, os postos escolares vacantes para o alumnado que desexe solicitar praza no IES Fernando Esquío son:

Admisión alumnado 2021/22. Finalización do proceso de reserva

Comunícase que todo o alumnado que realizou unha solicitide de reserva de praza desde un centro adscrito, entre os días 11 de xaneiro e 8 de febreiro de 2020, ten unha praza asignada no IES Fernando Esquío.

Pódense consultar as listaxes de admitidos no taboleiro do centro.

Admisión alumnado 2021/22

Documentos do IES Fernando Esquío

Nos documentos adxuntos e no enlace atoparedes normativa referente ao funcionamento do centro.

Seguro Escolar 2016/17 prestacións

Premer na imaxe para acceder ao folleto

Banco Libros Texto

A ANPA comunica a posta en marcha do banco de libros de texto. No documento adxunto está toda a información relativa ao mesmo.

A continuación un resumo do funcionamento e datas.