Profesional

"OS ALUMNOS DE ALMACÉN VISITAN AS INSTALACIÓNS DE GADISA EN BETANZOS"

"OS ALUMNOS DE ALMACÉN VISITAN  AS INSTALACIÓNS DE GADISA EN BETANZOS"

NEDA EN GALEGO

Os alumnos de 1º ESO son os protagonistas do vídeo NEDA EN GALEGO.

ENLACE DE DESCARGA.

Plan Anual de Formación do Profesorado 2016/17

Axudas para libros e transporte.

Infórmase á comunidade escolar de axudas para o transporte escolar e para a adquisición de libros convocadas pola consellería e o concello de Neda.

NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO

Nos documentos adxuntos e no enlace atoparedes normativa referente ao funcionamento do centro.

Calendario setembro: Exames e inicio curso 2014-15

Os exames de setembro terán lugar os días 1 e 2 e as avaliacións serán o día 3.

O curso 2014-15 comenzará o luns 15 coas presentacións a partir das 11:30.

No documento adxunto está o calendario de exames, avaliacións e inicio de curso.

IMPORTANTE: Se tedes dificultade para visualizar o adxunto, clicade co botón dereito do rato no nome, seleccionade Guardar enlace como ... e descargádeo no voso equipo.

Banco Libros Texto

A ANPA comunica a posta en marcha do banco de libros de texto. No documento adxunto está toda a información relativa ao mesmo.

A continuación un resumo do funcionamento e datas.

Listaxe libros de texto. Curso 2014-2015

No documento adxunto pódense consultar os libros para o vindeiro curso.

É importante ter en conta o seguinte:

Reclamacións Axudas Realización Actividades Formación Linguas Estranxeiras 2016.

Xa están publicadas as listaxes do alumnado que solicitou "Axudas para a realización de actividades de formación en linguas extranxeiras no ano 2016".

IMPORTANTE: O prazo de reclamacións remata o 26 de maio. Neste prazo pódese enmendar e aportar documentación ou reclamar.