Profesional

Calendario Escolar para o curso 2022-2023

No día de hoxe foi aprobado polo Consello Escolar o Calendario Escolar para o curso 2022-2023.

Documentos do IES Fernando Esquío

Nos documentos adxuntos e no enlace atoparedes normativa referente ao funcionamento do centro.

"OS ALUMNOS DE ALMACÉN VISITAN AS INSTALACIÓNS DE GADISA EN BETANZOS"

"OS ALUMNOS DE ALMACÉN VISITAN  AS INSTALACIÓNS DE GADISA EN BETANZOS"

NEDA EN GALEGO

Os alumnos de 1º ESO son os protagonistas do vídeo NEDA EN GALEGO.

ENLACE DE DESCARGA.

Banco Libros Texto

A ANPA comunica a posta en marcha do banco de libros de texto. No documento adxunto está toda a información relativa ao mesmo.

A continuación un resumo do funcionamento e datas.

Novo teléfono do centro

881930387

O centro ten novo subministrador de telefonía e novo número, o  881930387

Simulacro evacuación

Plan autoprotecciónNo presente curso estase actualizando o Plan de Protección do Centro. Como parte do citado plan, esta semana haberá un simulacro de evacuación no que participarán Protección Civil e Bombeiros.

PARABÉNS!

Programa Atrévete

Facendo ciencia en grego

Teresa Amado

Teresa Amado, profesora titular de Filoloxía Grega da Universidad de Santiago, impartíu unha conferencia aos alumnos de 1° de bacharelato e de 4° de ESO o venres 29 de maio no IES Fernando Esquío. O título era "Haciendo ciencia en griego".