Complementarias

Información da viaxe a París

Nos seguintes enlaces se encontran dous ficheros con información da viaxe a París organizado polo Departamendo de Francés:

Folleto da viaxe a París

Plan de viaxe

V Xornadas de Orientación Académica e Profesional de Ferrol

O alumnado de 4º de ESO, 1º de BAC e 2º de BAC, participará o mércores 28/02/2024 nas V Xornadas de Orientación Académica e Profesional de Ferrol, no Auditorio e no Conservatorio Profesional de Música Xan Viaño, en Ferrol.

Participantes confirmados

Escaleta de relatorios

Festival de Entroido 2024: O mundo do cómic

Estos son os gañadores no concurso de disfraces 2024, premede aquí para ver a galería de fotos e os vídeos.

Viaxe a Grecia 2024

Novo Blogue da aula de Música: Cantares do Esquío

Este é o novo blogue da aula de música, premede aquí para acceder, tamén podedes entrar no enlace da barra da dereita.

Novas e actividades de febreiro

Reparto de froita e leite para as parvas dos recreos e tamén temos este mes as seguintes actividades complementarias

Os nosos alumnos no concerto de Ramón Gener

A Sociedade Filarmónica de Ferrol regaloulle unhas entradas para que os nosos alumnos de música asistiran ao concerto de Ramón Gener.

Toda unha experiencia!

O alumnado de Bioloxía de 1º de Bacharelato visita a Domus

O pasado 29 de novembro, o alumnado de Bioloxía de 1º de Bacharelato tivo a oportunidade de realizar un Laboratorio Aberto na Domus sobre o proceso de síntese dun novo fármaco que se está a investigar para a cura do parkinson.

Marcha polo bó trato

O alumnado de 1ºESO acudirá o venres 24N á Marcha polo bó trato organizada, como cada ano, polo Concello de Neda para os centros educativos. Podedes descargar aquí a autorización para a saída.

Samaín 2023

Polo Samaín, coma sempre, tivemos castañada e moita música e disfraces. A rapazada creou un túnel do terror que fixo as delicias de todos, maiores e pequenos, e xunto aos profes e alumnos disfrazados, pasamos un bo rato. Botádelle un ollo á galería de fotos e o comprobaredes.