Triste nova

Estimadas familias:

Sentimos comunicar o falecemento do alumno de 4°ESO, A.C.B.

Ante esta triste noticia dende o departamento de Orientación e o Equipo Directivo acompañaremos ao alumnado e á comunidade educativa neste proceso de esta dó.

Solicitamos a vosa colaboración neste proceso tendo en conta as seguintes recomendacións:

- Respectar a dor da familia tratando a información de xeito coidadoso.

- Respectar e acompañarnos nas diferentes fases do dó.

Dende o centro educativo estamos a traballar para atender as necesidades dos vosos fillos .

Como ven sendo habitual estamos á vosa disposición. Un cordial saúdo

O Equipo Directivo

PREMATRÍCULA CURSO 2024/25

Nos seguintes enlaces se encontran os impresos de prematrícula para o vindeiro curso 2024/25. A prematrícula non implica a matrícula directa no curso correspondente. O alumnado que vaia  estudar neste centro o curso académico 2024/25 deberá formalizar a súa matrícula na forma e prazo que se comunicará próximamente.

A función da prematrícula é contribuir á mellor organización do próximo curso en base aos datos facilitados nos impresos. É moi importante que as eleccións da prematrícula se manteñan na medida do posible na matrícula oficial.

Tamén é importante sinalar que non se impartirán todas as materias optativas que se ofrecen na prematrícula ya que é necesario un número mínimo de alumnado e outras condicións como a existencia de profesorado.

PREMATRÍCULA 1º ESO

Viaxe a Xinebra

Boletín da viaxe

Información para a sesión coas familias.

XIX Xornadas Literarias do Concello de Neda: Trazos de Xapón

Ademais fora da Xornadas teremos un
Obradoiro Manga no centro!!!!

Competencias Dixitais para 2º de bacharelato

O próximo venres 12 de abril ás 12:00 terá lugar a proba para a certificación de nivel das competencias dixitais ComDix Intermedio - Área 4 para alumnos e alumnas de 2º de bacharelato que o solicitaron no seu momento.

No seguinte enlace está a ferramenta "Demo da proba":

DEMO DA PROBA

É conveniente que os que estén inscritos se familiaricen coa mesma.

As instruccións para o alumnado son:

INSTRUCCIÓNS ALUMNADO

11ª Convocatoria Becas Eurolingua 2024: Inglés en Irlanda

Eurolingua Venairlanda® lanza a súa 11ª convocatoria de Bolsas Eurolingua para a realización de Cursos de Inglés en Irlanda de dúas semanas de duración durante o verán nun programa de inmersión todo incluído. Constan dun lote global de 20 bolsas dirixidas a estudantes universitarios, de secundaria, bacharelato ou formación profesional cunha dotación orzamentaria achegada por Eurolingua Venairlanda na súa totalidade.

Xornada de portas abertas

Estimado alumnado e familias:

Dende o Departamento de Orientación queremos achegarvos esta información que consideramos poder resultar de utilizade nestes momentos nos que é necesario tomar decisións vocacionais e profesionais.

Van ter lugar varias xornadas de portas abertas (tanto presenciais coma virtuais) en diferentes universidades e campus galegos, así como nun centro integrado de formación profesional da contorna.

Tedes no seguinte enlace, a información necesaria xuntos cos formularios de inscrición:

Xornadas de portas abertas

Bolsas Ministerio Educación: do 19/03 ao 10/05

PARA QUE ESTUDOS PODES SOLICITAR UNHA BOLSA?

Para alumnos que no curso 24/25 estean matriculados en:

• Bacharelato