Apertura do centro

Estimadas familias,

A atención presencial no IES Fernando Esquío retomarase o luns 02 de setembro.

En caso de ter calquera dúbida ou precisar de algunha cousa, podedes poñervos en contacto co centro por mail:ies.fernando.esquio@edu.xunta.gal  ou no teléfono habitual 881930387 de 10h a 13h.

O día 02 de setemrbro retomaremos a atención presencial de 9:30 a 13:30 ate o comezo das clases o mércores 11 de setembro.

Certificado de competencias dixitais (4º ESO)

O Certificado de competencias dixitais do alumnado de 4º da ESO está disponible para o alumnado maior de idade ou as persoas responsables a través de abalarMóbil e abalarWeb:

• Na aplicación abalarMóbil podedes velo picando nas tres liñas arriba á esquerda e despois "descarga de documentos"
  • No espazo web tendes que picar en "ver alumno">"descargar documentos" e despois acceder ao buzón de informes para velos.

Reparto Libros Fondo Solidario

Estimadas familias:

O reparto dos libros de 2ºESO e 4ºESO realizarase en setembro xa que non temos todas as existencias necesarias para poder repartir a todo o mundo os libros que lle foron outorgados.

Os libros de 1ºESO e 3ºESO poden ser recollidos con normalidade ao longo do día de hoxe mércores 24 de xullo ou en setembro.

Os vales de material están á disposición das persoas beneficiarias na conserxería do centro.

No momento da recollida lembrade que a persoa solicitante ten que presentar o seu dni para poder identificala correctamente. En caso de delegar noutra persoa a recollida esta persoa deberá ser autorizada e presentar fotocopia do DNI do solicitante.

Fondo de libros e vales de material

Podedes consultar na aplicación FondoLibros (ou no interior do IES) se tedes libros de texto outorgados polo Fondo Solidario e cales son.

Tamén podedes pasar a recoller os vales de material (ate o 24 de xullo ou ben en setembro)

O reparto de libros do Fondo Solidario será nas seguintes quendas:

• Libros de 1ºESO e 3ºESO: luns 22 de xullo de 9:30 a 13:30
  • Libros de 1ºESO e 3ºESO: martes 23 de xullo de 9:30 a 13:30

(haberá un novo reparto en setembro)

Lista de libros de texto 2024/25

No arquivo adxunto se encontra a lista de libros de texto para o vindeiro curso 2024/25

LIBROS DE TEXTO 2024/25

Fondo solidario de libros de texto

No taboleiro do centro e na aplicacion web FondoLibros podedes acceder ao listado de solicitudes admitidas/excluidas no fondo solidario de libros de texto.

Os días de reclamacións son venres 12 e luns 15 de xullo.

A relación definitiva de libros de texto que corresponden a cada alumno/a aparecerá cando sexa publicada a lista definitiva a partir do martes 16 de xullo xunto co listado dos libros 24/25 que estarán tamén publicadas na web.

Horario de xullo e agosto

O horario de verán do centro será de 9:30 a 13:30

• do 1 ao 24 de xullo: atención presencial /telefónica / correo electrónico
  • o resto de xullo e agosto: atención telefónica / correo electrónico

Estrea de producións audiovisuais

O pasado 24 de xuño tivo lugar a estrea, na Casa da Cultura de Neda, de dúas producións audiovisuais, Eu non calo realizada polo equipo de mediación que será publicada no primeiro trimestre do próximo curso e O son do noso sentir creada por alumnado de 4º ESO na clase de música.

estreaPodes ver o contido da estrea na seguinte ligazón

Roteiro por Mondoñedo do Club de Lectura

galería de fotos

Onte a maior parte dos membros do club de lectura literario e parte do club de manga nos achegamos ata Mondoñedo para visitar a vila, berce de tantos persoeiros das letras e a cultura. Nos acompañaron os rapaces do club de lectura do IES de Breamo cos que compartimos as lecturas dos textos de Cunqueiro, Leiras Pulpeiro e Marina Mayoral, percorrimos a vila e descubrimos as marabillas da Catedral, o Museo da Imprenta e a biblioteca do Seminario...., sabíades que logo da invención da imprenta por Gutenberg as dúas primeiras cidades galegas onde trouxeron o artiluxio foron Monterrei e Mondoñedo?

Feira de Ciencias IES de Mugardos-IES Fernando Esquío

Hoxe tivo lugar unha Feira de Ciencias intercentros na que participamos o IES Fernando Esquío e o IES de Mugardos. Nela, alumnado da ESO e de Bacharelato dos dous centros fixo distintas exposicións e obradoiros: papiroflexia, explicación dunha investigación sobre o Efecto Pigmalión, diseccións de ollo e corazón, elaboración de cosmética natural, obradoiro de RCP, xincana dos sentidos, stand de nutricón, fabricación de biodiésel, trivial científico e retos matemáticos. Foi unha gran oportunidade para compartir os traballos realizados durante o curso e para coñecernos entre nós.

Galería de imaxes.