Probas certificación idioma B1, B2 e C1

Nos próximos días confirmaremos as datas dos exames que serán probablemente na segunda semana de decembro. Máis información:

Calendario escolar 2021-22

No arquivo adxunto pódese acceder ao calendario escolar deste curso 2021-22.

NOVIDADES importantes deste ano:

Inicio das clases

As clases comezarán este mércores 15 de setembro en horario normal (8:30-14:10). O alumnado que empregue o transporte escolar dirixirase ás paradas de autobus nas horas habituais.

A recollida de libros de texto do fondo realizarase o xoves 16 de setembro no seguinte horario:

Non sen tempo...Manuel Rivas

estivo na nosa biblioteca o 11 de marzo do 2020... seguir lendo

Matrícula setembro

O prazo para realizar a matrícula extraordinaria será o día 6 de setembro de 9:30 a 13:30.

Actualización Aula Virtual

Debido a labores de actualización da Aula Virtual, esta permancerá fóra de servizo entre os días 27 de xullo e 4 de agosto.

Horario de verán

O horario de verán para o mes de xullo é de 9:30 a 13:30. O centro permanecerá pechado a partir do día 26 de xullo. Se fose preciso realizar algún trámite de urxencia o teléfono de contacto é 881 930 387. Bo verán!

Fondo de libros e de axudas para material

Están colgadas nos taboleiros do Centro as listaxes provisionais de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto e para as axudas para a adquisición de material escolar e libros de texto para o curso 2021-2022. Os vales para material están dispoñibles para ser recollidos no instituto polas persoas solicitantes.

Calendario setembro

Estes son os horarios das probas extraordinarias de setembro de 2021, os días 1 e 2, mércores e xoves

Matrícula ESO e BACHARELATO curso 2021/22