Erasmus + KA2 DADA

No Programa Erasmus + KA2 DADA os alumnos de 3ºESO do curso pasado fixeron unha actividade conxunta có alumnado de Alemaña, identificando as prantas invasivas que temos na nosa contorna. O mapa que resulta é o que vedes na imaxe e podedes visualizar no enlace e que está a medrar, indicando a localización e os datos da pranta atopada.

Calendario escolar para o curso 2022/23

No día de onte 26 de xaneiro, o Consello Escolar do IES Fernando Esquío aprobou as modificacións do calendario escolar para o curso 2022/23. Estas modificacións foron realizadas seguindo as indicacións da Orde do 27 de decembro de 2022 de modificación da Orde do 20 de maio de 2022 pola que aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Comezo do período de inscrición ás probas de acceso a ciclos formativos de grao superior

O período de inscrición ás probas de acceso a ciclos formativos de grao superior remata o 3 de febreiro de 2023.

Máis información

Aclaracións da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa relativas á organización do final do curso 2022/2023

Estas aclaracións publicadas no día de hoxe deben ser aplicadas nas etapas da ESO e de Bacharelato.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2023/2024

O prazo de solicitude abranguerá do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro do 2023, ambos incluídos.

Máis información

Erasmus DaDA

Hoxe tivemos a visita do grupo do proxecto de Erasmus DaDA no que participamos, dentro das actividades que organizamos lles presentamos o noso centro e algunha dos proxectos que temos sobre dixitalización, e para iso a nosa biblioteca.
Mañá haberá máis.

Alerta dun fenómeno metereolóxico adverso de nivel laranxa por vento e acumulación por neve

A Axencia Estatal de Meteoroloxía e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel LARANXA por acumulacións de neve por riba dos 20 cm, que comezará o martes día 17.01.2023 ás 06.00 horas e prolongarase ata as primeiras horas do mércores 18.01.2023. Este adverso afectará á zonas da montaña de Lugo e Ourense.Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

Erasmus DaDA

Ao longo desta semana teremos varias actividades relacionadas có proxecto Erasmus no que estivemos participando estos últimos anos. Ademais de recibir a profesores e alumnos de Alemaña, Gales e Turquía faremos a presentación do proxecto no evento multiplicador organizado polo CFR de Ferrol. Para ver a infografía ao completo premede aquí.

Orde do 27 de decembro de modificación da Orde do 20 de maio de 2022

Na orde do 20 de maio de 2022 aprobouse o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior. Orde de convocatoria 2023

Prazos de inscrición:

- O prazo de inscrición a ciclos formativos de grao medio: O prazo de inscrición está abranguido entre os días 27 de febreiro e 10 de marzo de 2023, ambos os dous incluídos.

- O prazo de inscrición a ciclos formativos de grao superior: O prazo de inscrición está abranguido entre os días 23 dexaneiro e 3 de febreiro de 2023, ambos os dous incluídos.

Máis información: