Normalización Linguística

Xilberte Manso de la Torre

Francisco Castro en Proval

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-12-22 01:40

Francisco Castro, escritor e director da editorial Galaxía, visitou o noso centro en decembro. Deulle unha charla ao alumnado de 1º de ESO, que leu o seu libro Chamádeme Simbad neste trimestre, na materia de Galego. O acto rematou coa sinatura de libros.

Agradecémoslle a Francisco Castro que viñese compartir o seu tempo e experiencias connosco.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> FranciscoCastro

Saída ao Galiñeiro

Enviado por iesproval o Mar, 2018-11-27 09:39

O luns 1 de outubro o alumnado de ESO e de Ciencias da Terra e Xeografía e Historia de 1º Bacharelato participaron nunha saída ao Monte Galiñeiro. Esta xornada foi organizada polo Equipo de Normalización Lingüística coa colaboración da Comunidade de Montes de Vincios. Participaron tamén os seminarios de Galego, Bioloxía, Educación Física e Xeografía e Historia.

O obxectivo foi o coñecemento e defensa do contorno natural polo que primeiro arrincáronse os eucaliptos que agromaron de xeito invasor e incontrolado despois dos incendios do ano pasado e despois visitáronse os petróglifos de Auga da Laxe. O alumnado de 1º de Bacharelato fixo dous itinerarios encamiñados a coñecer a xeoloxía do monte e o seu patrimonio cultural.

Seleccionando a foto inferior pódese ver o álbum completo desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> Galiñeiro

Coñecendo a depuradora de Gondomar

Enviado por iesproval o Dom, 2018-04-29 00:40

O alumnado de 1º de ESO visitou a depuradora de Gondomar co obxecto de aplicar os seus coñecementos sobre a depuración de augas e a contaminación das mesmas.

Foi unha actividade organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega no marco do Proxecto RRR, que busca a toma de conciencia das consecuencias dos nosos hábitos da vida cotiá sobre o medio natural.

Premendo a foto inferior pode visualizarse o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> DepuradoraGondomar

Día Internacional da Muller

Enviado por iesproval o Lun, 2018-03-05 12:49

En Proval celebramos o Día Internacional da Muller cunha exposición organizada polo Equipo de Dinamización Lingüística.

Podedes consultar esta exposicion seleccionando a foto inferior.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Exposición Día Internacional da Muller

Visita ao pergamiño Vindel

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-01-20 00:36

O EDLG conxuntamente co Departamento de Galego organizaron a saída a Vigo, ao Museo do Mar, para visitar a exposición e actividades sobre o pergamiño Vindel. Asistiu o alumando de 3º e 4º de ESO e 1º de Bacharelato

Selecciona a fotografía inferior para ver o álbum

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Pergamiño Vindel

Actividades do Equipo de Dinamización Lingüística no Magosto e Samaín

Enviado por iesproval o Dom, 2017-11-26 23:09

O EDLG Chafarís organizou as seguintes actividades para a celebración do Magosto e Samaín 2017:

• Concurso de epitafios
  • Xogos populares
  • Exposición na biblioteca do centro O medo.

Seleccionando a foto inferior pode verse un percorrido fotográfico a través das mesmas.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> MagostoEDL

Video actividades de Normalización

Enviado por iesproval o Ven, 2017-07-07 12:50

Video da actividade de Normalización

Palabras que danzan

Enviado por iesproval o Ven, 2017-06-23 12:36

Video da actividade de Normalización "Palabras que danzan"

Día Internacional da Muller

Enviado por iesproval o Ven, 2017-03-10 10:41

Concurso de haikus, concerto, xogo de identificación de mulleres destacadas. Deste xeito visualizamos en Proval o Día Internacionalda Muller.

1º Premio concurso Haikus 2º Premio concurso Haikus