Normalización Linguística

Matías Rodríguez da Torre
Marisa Guerra Cañizo  Coord. Equipo de Dinamización da Lingua Galega
María Isabel Acea Méndez  Titoría 3º/4º ESA A

Coplas gañadoreas do concurso da Candeloria

O 2 de febreiro é o verdadeiro día do amor: a Candeloria

Escribíronme unha carta

nas alas dun paxariño,

quen che me dera saber

quen me ten tanto cariño.

Premios Concurso Castelao 2024

Xa coñecemos os gañadores do tradicional Concurso de deseño Castelao nas dúas modalidades de ilustración e banda deseñda, organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e departamento de galego, coa colaboración do departamento de Plástica e o equipo da Biblioteca Proval.

MODAL

Concurso de relatos contra a violencia machista

CONCURSO DE RELATOS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

"Doulle voz ás silenciadas"

Este ano 52 mulleres foron asasinadas polas súas parellas ou exparellas. As noticias ás veces dinnos o seu nome, ás veces non; pasan a ser un número máis, unha vítima sen rostro, sen vida.

Nos nosos relatos imos honrar estas mulleres, facéndoas visibles, lembrando que tiñan persoas queridas, ilusións, desexos, preocupacións, familia..., lembrando que tiñan rostro e que estaban vivas. Podes acceder ñas súas biografías premendo na ligazón.

Para crear o noso relato, lemos o texto coas breves noticias sobre os asasinatos de todas esas mulleres e escollemos unha delas para sermos a súa voz.

Destacamos o seu nome, ou se non aparece, poñémoslle nós un nome, que será o título do relato. Logo contamos quen era, que lle gustaba, que facía, a quen amaba. Imaxinamos a súa historia, imaxinámola viva. E falamos por ela, en primeira persoa ou acompañándoa como unha voz amiga.

O relato terá un mínimo de 200 palabras e un máximo de 300. Presentarase nun documento de texto (word, pdf, odt...) e enviarase ao correo equipoedlproval@gmail.com Data límite de envío: 5 de decembro.

Este concurso, que ten como fin visibilizar as vítimas da violencia de xénero concienciar a toda a comunidade educativa sobre esta lacra, divídese en dúas categorías:

• A: 1º, 2º e 3º de ESO e 1º FPB
  • B: 4º de ESO, 2º FPB, bacharelato, ESA e ciclos.

Haberá tres premios por cada categoría (entregaranse en vales para a cafetaría do centro):

• 1º premio: 15€
  • 2º premio: 10€
  • 3º premio: 5€

Organizan: Departamento de Galego, Equipo de Dinamización da Lingua Galega e Equipo de Igualdade

Concurso de relato oral de medo

Anímate a participar no noso tradicional concurso de relato oral de medo "Do Samain ao San Martiño, andan as almas polo camiño".

Concurso organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e o   departamento de Galego, coa colaboración do Equipo de dinamización da Biblioteca e Vicedirección.

Enviarase unha gravación de audio (MP3) dirixida ao correo do Equipo de Dinamización da Lingua Galega: equipoedlproval@gmail.com

Dúas categorías:

A: 1º, 2º e 3º ESO, PDC e 1º FPB
    B: 4º ESO, 2º FPB, bacharelato, ESA e ciclos

Tres premios por cada categoría:

1º premio: 20€
    2º premio: 15€
    3º premio: 10€

Alumnado gañador da edición 2023:

1º PREMIO: Mario Hermida (3º ESA)

PREMIOS: Fabiola Martínez-Carlos Álvarez (3º ESA)

PREMIO: Isis Acea

Parabéns a todos e todas as participantes!!!