Horario atención ao público da Secretaría

Enviado por iesproval o Sáb, 2017-10-28 13:13

O horario de atención ao público da Secretaría é de luns a venres de 9 a 14 horas.

RECOLLIDA DE CERTIFICADOS E INFORMACIÓN

Enviado por iesproval o Xov, 2017-10-26 13:59

Seguindo a normativa vixente recollida na Ley Orgánica 15/1999 do 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal, non se entregará documentación nin se revelará información, agás ó titular ou persoa debidamente autorizada por este, ou representante legal no caso de menores.

Liñas de autobús

Enviado por iesproval o Xov, 2016-03-31 19:33

Poden consultarse os horarios e percorridos no arquivo adxunto.

Información Coronavirus

Enviado por iesproval o Mar, 2021-02-23 16:16

Estimadas familias:

Para calquera información que nos queiran transmitir relacionada coa COVID-19, rogamos que se poñan en contacto con nós a través do número de móbil 681200817 (preferiblemente) ou do número 886110365. O resto dos documentos relacionados poden visualizalos na parte ssuperior esquerda  desta páxina.

Lembren realizar diariamente antes de saír da casa a “Enquisa de autoavaliación” para comprobar se teñen algún síntoma da covid-19. No caso de telo, cómpre ficar na casa, pórse en contacto co EquipoCovid do instituto (nos números abaixo indicados) para comunicar a ausencia e, sobre todo, chamar ao centro de saúde correspondente parar falar directamente co/a pediatra (antes dos 15 anos) ou médico de cabeceira.

Grazas, EquipoCovid do Proval.

Distribución de máscaras entre o alumnado

Enviado por iesproval o Mar, 2020-11-17 13:13

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade vén de publicar a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado   nos niveis de ensino obrigatorio e educación especial.

Beneficiarios

1. O alumnado ao que se lle condeceu a axuda para adquirir material escolar no curso 20/21 (non necesita facer solicitude, pois o centro xa lle asigna as máscaras directamente no prazo establecido).
2. O alumnado que non foi beneficiario da axuda para material escolar, conforme aos criterios
    a) Pertencente a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.
    b) Estar matriculado en educación especial, estar suxeito á tutela da Xunta de Galicia ou ter unha
        discapacidade igual ou superior ao 65%.

Prazo para de solicitude: Do 16 ao 27 de novembro (Secretaría do centro 9:00-14:00 h.)

Procedemento:

1. Descargar e cubrir o impreso de solicitude (Anexo I) e entregalo no centro (tamén poden recollelo en papel no centro).
2. Entregar documentación complementaria (sempre e cando non fora xa entregada xunto á solicitude de material escolar do curso 2020/21):
a) Impreso cos datos dos membros computables da unidade familiar (Anexo II)
b) Copia do libro de familia ou equivalente (todos os membros da unidade familiar)
c) Certificado do grao de discapacidade
d) Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar
e) Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada
f) Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento
g) Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor ou titores carezan de DNI e NIE.

IMPORTANTE: O centro comezará coa repartición de máscaras a partir do día 27 de novembro directamente entre os beneficiarios da axuda de material escolar; o restante alumnado solicitante terá que agardar á resolución da Xunta.

Erasmus+ en DiverLanhoso

Enviado por iesproval o Ven, 2020-11-06 20:06

A nosa alumna Rosa Iglesias, do ciclo medio de Xestión administrativa en oferta modular, está realizando o módulo de FCT cunha bolsa de mobilidade Erasmus+ en DiverLanhoso, un parque de aventuras (senderismo, escalada, tirolina, rafting, paintball...), preto do Parque Nacional Peneda Gerês. Aprendizaxe e diversión inesquecible alén Miño!

Inicio curso ciclos formativos

Enviado por iesproval o Mér, 2020-09-23 11:26

Para consultares o calendario de presentación e inicio de curso de todos os ciclos formativos de Administrativo e Electrónica preme no enlace.

Para visualizar os horarios dos respectivos ciclos de Xestión administrativa e Instalacións de telecomunicacións preme nos enlaces da táboa:

BLOQUES HORARIOS

OFERTA MODULAR PRESENCIAL

ADULTOS (NOCTURNO)

Xestión administrativa

Instalacións de telecomunicacións

Plan de acollida 2020-21

Enviado por iesproval o Mar, 2020-09-22 20:01

Para consultar o Plan de acollida do IES Escolas Proval para este próximo curso 2020-21, premede no enlace.

Plan de acollida

Enviado por iesproval o Mar, 2020-09-22 19:59

Para consultar o Plan de acollida para o novo curso escolar 2020-21, premede no enlace.

Aprazamento presentación ciclos

Enviado por iesproval o Mar, 2020-09-22 14:45

A presentación de ciclos medios e superiores de Administración e Electrónica, tanto de diúrno como nocturno, adíase para o próximo luns día 28 de setembro.