Orientación vocacional

Saidas Educativas

27/11/2020 10:59
Europe/Madrid

Neste apartado atoparás a información que se da ao alumnado do IES Escolas Proval sobre ciclos formativos, tipos de bacharelato, graos univesitarios do Sistema Universitario Galego e Ensinanzas Artísticas tanto de ciclo formativo como de grao en Galicia. A información está diferenciada por niveis: bacharelato, 4º de ESO, 2º e 3º de ESO.

Os ciclos formativos son os da provincia de Pontevedra e están postos dende a óptica do Val Miñor (cando un ciclo se imparte en varios centros, aparecen os máis cercanos a nosa zona).

Os tipos de bacharelato refírese a os que se imparten no IES Escolas Proval.

Folletos informativos sobre Ciclos Formativos en Galicia

19/11/2019 13:56
Europe/Madrid

Por medio deste enlace, accederás aos folletos informativos de Formación Profesional da Xunta de Galicia, que conteñen información sobre todos os ciclos formativos da nosa comunidade, neles atoparás unha explicación sobre o que aprenderás, as profesiones que poderás desenvolver, os módulos que se imparten e donde poder estudialos.