ADIAMENTO DA LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS

Por motivos administrativos da Consellería adíase a publicación da listaxe definitiva do fondo de libros á semana que vén.

Un saúdo, IES Escolas Proval.

Horarios dos ciclos de réxime de adultos curso 2024-25

Poden consultar os horarios dos ciclos, tanto de administrativo como de electrónica, premendo nas imáxenes inferiores correspondentes a cada familia profesional:

RECORDATORIO LISTAXE PROVISIONAL FONDO LIBROS

¡¡¡¡¡RECORDAMOS QUE ACABAN DE SAIR AS LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO DE LIBROS!!!!!

PÓDENSE CONSULTAR NA ENTRADA DO EDIFICIO, EN FRONTE DA CONSERXERÍA DO CLAUSTRO. TAMÉN SE PODE CONSULTAR O ESTADO DO EXPEDIENTE (REPARTO DE LIBROS DO FONDO E VALES) ACCEDENDO Á APLICACIÓN NO MENÚ "CIDADÁN" PREMENDO NA SEGUINTE IMAXE:

EXISTE UN PERÍODO DE RECLAMACIÓNS DE 2 DÍAS DENDE A PUBLICACIÓN.

Os libros entregaranse en clase o primeiro día de clase.

Os vales entregaranse a partir do 4 de setembro.

Difusión das instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas no curso académico 2024/25

Segundo a RESOLUCIÓN do 23 de maio de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato no curso académico 2024/25, na súa disposición derradeira segunda reflicte que "As direccións dos centros docentes que impartan estas ensinanzas arbitrarán as medidas necesarias para que esta resolución sexa coñecida por todos os membros da comunidade educativa."

Por este motivo na seguinte ligazón pódese acceder a dita resolución.

Un saúdo, dirección IES Escolas Proval.

O noso alumnado Erasmus+ volve a casa!!

Os nosos estudantes regresan das súas prácticas Erasmus con experiencias enriquecedoras!

Estamos encantados de compartir que o noso alumnado regresou das súas prácticas Erasmus cheos de experiencias valiosas e recordos inesquecibles. Este ano, estudantes dos ciclos medios de Administración e Finanzas e Instalacións de Telecomunicacións tiveron a oportunidade de vivir unha experiencia internacional que marcou un antes e un despois na súa formación profesional e persoal.

Administración e Finanzas en Polonia Tres estudantes do ciclo medio de Administración e Finanzas realizaron as súas prácticas na vibrante cidade de Wroclaw, Polonia, durante o período de abril a xuño de 2024. Durante a súa estancia, traballaron en diversas empresas locais, onde puideron aplicar os seus coñecementos e adquirir novas habilidades nunha contorna laboral europeo. A experiencia en Polonia non só permitiulles mellorar as súas competencias profesionais, senón tamén mergullarse nunha nova cultura, coñecer xente marabillosa e descubrir a riqueza histórica e cultural de Wroclaw.

Instalacións de Telecomunicacións en Creta Doutra banda, dous estudantes do ciclo medio de Instalacións de Telecomunicacións realizaron as súas prácticas na encantadora illa de Creta, Grecia, tamén entre abril e xuño de 2024. En Creta, os nosos estudantes involucráronse aprendendo de profesionais experimentados no sector. Ademais do seu desenvolvemento profesional, os alumnos gozaron da hospitalidade grega, exploraron paisaxes impresionantes e viviron a cultura cretense en primeira persoa.

Proxecto Erasmus 2023-1-ES01-KA121-VET-000123798 Estas mobilidades realizáronse no marco do proxecto Erasmus 2023-1-ES01-KA121-VET-000123798, que foi fundamental para ofrecer aos nosos alumnos a oportunidade de adquirir experiencia profesional nunha contorna internacional. Este proxecto reflicte o noso compromiso coa formación de alta calidade e a preparación dos nosos estudantes para un futuro globalizado. Agradecementos Queremos agradecer ás empresas colaboradoras en Polonia e Grecia polo seu apoio e por brindar aos nosos estudantes unha experiencia formativa de alta calidade. Tamén estendemos o noso agradecemento ao programa Erasmus+ por facer posible estas oportunidades de mobilidade. Parabén a todos os nosos alumnos polo seu esforzo e dedicación! Nos enorgullece ver como estas experiencias internacionais contribúen ao seu desenvolvemento integral.