EDLG

V Certame de micropoemas Beatriz da Serra

Os equipos de Dinamización da Lingua Galega dos centros do Val Miñor: IES Escolas Proval (Nigrán), IES Plurilingüe Terra de Turonio (Gondomar), CEIP Carlos Casares (Nigrán) CPI Plurilingüe Arquitecto Palacios (Nigrán), IES Primeiro de Marzo (Baiona) e IES Val Miñor (Nigrán), en colaboración cos concellos de Gondomar, Nigrán e Baiona, convocan por quinto ano consecutivo o V Certame de Micropoemas Beatriz da Serra, dirixido a todo o alumnado dos centros educativos do Val Miñor.

CATEGORÍAS:

• a) alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria
  • b) alumnado de 1º, 2º, 3º ESO, PDC e FP Básica
  • c) alumnado de 4º ESO, bacharelato, ESA e ciclos formativos

BASES:

Coplas gañadoras do concurso da Candeloria

O 2 de febreiro é o verdadeiro día do amor: a Candeloria

Escribíronme unha carta

nas alas dun paxariño,

quen che me dera saber

quen me ten tanto cariño.

Premios de 15, 10 e 5 €, respectivamente, en cada categoría:

CATEGORÍA (1º e 2º ESO)

Concurso de relato oral de medo

Anímate a participar no noso tradicional concurso de relato oral de medo "Do Samain ao San Martiño, andan as almas polo camiño".

Concurso organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e o   departamento de Galego, coa colaboración do Equipo de dinamización da Biblioteca e Vicedirección.

Enviarase unha gravación de audio (MP3) dirixida ao correo do Equipo de Dinamización da Lingua Galega: equipoedlproval@gmail.com

Dúas categorías:

A: 1º, 2º e 3º ESO, PDC e 1º FPB
    B: 4º ESO, 2º FPB, bacharelato, ESA e ciclos

Tres premios por cada categoría:

1º premio: 20€
    2º premio: 15€
    3º premio: 10€

Alumnado gañador da edición 2023:

1º PREMIO: Mario Hermida (3º ESA)

PREMIOS: Fabiola Martínez-Carlos Álvarez (3º ESA)

PREMIO: Isis Acea

Parabéns a todos e todas as participantes!!!

Poemas gañadores no III Certame Beatriz da Serra

Co gallo do Día da Poesía presentamos o III Certame de poesía Beatriz da Serra. Alégranos saber que cada vez somos máis os centros implicados neste proxecto promovido polos equipos de dinamización da lingua galega; así, nesta III edición, alén do noso insitituto, do IES Plurilingüe Terra de Turonio e do CEIP Carlos Casares, contamos tamén co IES Primeiro de Marzo, CEIP Plurilingüe Chano Piñeiro, CPI Plurilingüe Arquitecto Palacios, ademais da colaboración dos concellos de Gondomar, Nigrán e Baiona.
Este concurso de micropoesía vai dirirxido a todo o alumnado dos centros educativos do Val Miñor. Son tres as categorias:
  • A: alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria
  • B: alumnado de 1º, 2º, 3º ESO e FPB
  • C: Alumnado de 4º ESO, 1º, 2º bacharelato e ciclos formativos.

Cómpre compor un poema de entre 3 e 8 versos para poder optar aos seguintes premios por categoría:

1º premio: dúas antoloxías poéticas das voces máis novas, certificación acreditativa, unha peza cerámica conmemorativa de Antón Román e mais dez exemplares do libro do certame.
2º premio: dúas antoloxías poéticas das voces máis novas, certificación acreditativa e mais dez exemplares do libro do certame.

Poden ver os poemas gañadores premendo na seguinte ligazón. Noraboa a todas e todos os participantes e parabéns ás nosas alumnas por obteren a mención do xurado na categoría B:
Elena Taboada Fernández (1º ESO) co poema "Mentres o sol"Adriana Grandal Alonso (1º ESO)  co poema "A chuvia"Tania Pereira Montoya (3º ESO) co poema "Aturuxo".

Concurso de deseño "Castelao"

DÍA DE CASTELAO. CONCURSO DE ILUSTRACIÓN E BANDA DESEÑADA

O 30 de xaneiro é o aniversario do nacemento de Castelao. Para lembrar o escritor e debuxante convocamos un concurso de ilustración e banda deseñada inspirándonos en catro dos seus relatos.

CATEGORÍAS:

• A) 1º/2º/3º ESO-FPB1
  • B) 4º ESO-FPB2-BAC-CICLOS e ESA

MODALIDADES:

PREMIOS: Haberá tres premios por cada categoría.

BANDA DESEÑADA

• 1º premio: 50 €
  • 2º premio: 20 €
  • 3º premio: 10 €

ILUSTRACIÓN

• 1º premio: 20 €
  • 2º premio: 10 €
  • 3º premio: 5 €

PRAZOS E ENTREGA DOS TRABALLOS

Os traballos entregaranse ás profesoras de lingua galega ou plástica. Tamén poden enviarse ao seguinte enderezo de correo electrónico: equipoedlproval@gmail.com

A data límite de entrega é o 3 de febreiro.

• Nos deseños pódese empregar calquera técnica segundo as preferencias do autor ou autora.
  • Os textos deberán estar en lingua galega.
  • Os premios entregaranse en vales para librarías ou para a cafetaría do instituto.