Convocatoria de bolsas Erasmus+ para Ciclos Medios e Superiores de FP

Publicada a resolución definitiva de solicitudes admitidas da convocatoria de bolsas de mobilidade para a realización da FCT (decembro 2023). Pode consultarse nos seguintes enlaces:

Convocatoria de bolsas Erasmus+ para alumnado de ciclos medios de FP

Publicada  a acta das solicitudes seleccionadas das primeiras mobilidades en empresas europeas dirixidas a alumnado de ciclo medio recién titulado ou en período extraordonario de FCT.

Erasmus+ en Dublín

Iñaki Brea, o noso alumno recén titulado como técnico superior en Administración e Finanzas, está gozando dunha bolsa Erasmus+ de mobilidade de estudantes para prácticas en Dublín. A compañía na que está completando a súa formación profesional chámase Chopped Fairview, empresa de comida saudable enfocada fundamentalmente á xente traballodra de hoxe en día que carece de tempo para preparala e cuxo lema é: “Eat Good, Feel Good”. Para a localización da organización de acollida contamos coa axuda da empresa intermediaria Intern Xperience, que xa colaborara co noso centro nas mobilidades para prácticas de catro alumnos en Malta e dous en Italia o curso pasado.

Acreditacións Erasmus 2021-2027

Arrancamos el curso escolar con nuevas acreditaciones Erasmus+ 2021-2027.

En el ámbito de Formación Profesional (al que pertenecen los Ciclos Formativos de grado Medio y los ciclos de FP Básica), nos han concedido la Carta de acreditación Eramus 2020-1-ES01-KA120-VET-095593, eso nos facilitará notablemente el acceso a las oportunidades de movilidad del nuevo programa.

Más información sobre la Carta de acreditación Erasmus

En el ámbito de Educación Superior (en el que se incluyen los Ciclos Formativos de grado Superior), nuestro instituto cuenta con la carta ECHE 2021-2027, una acreditación que proporcional el marco general de calidad para las actividades de cooperación europea e internacional que realizan las instituciones de Educación Superior cuando participan en el programa Erasmus+.

Acceso a la carta ECHE 2021-2021 en español

Acceso a la carta ECHE 2021-2027 en inglés

Para más información sobre el nuevo programa Erasmus+, podeis consultar la página del Servicio Español para la Internacionalinación de la Educación  (SEPIE), adscrito al Ministerio de Universidades, que actúa como agencia Nacional para la gestión, difusión y promoción del Programa Erasmus + de la Unión Europea, en el ábito de Educación y Formación)