Complementarias

Visitas organizadas pola aula de emprendemento

• O 22 de novembro alumnado dos ciclos de electrónica e administrativo realizaron un visita á cooperativa AMeixoEira, ao Viveiro de Empresas de Barro e a unha charla sobre Soft Skills no parque arqueolóxico de Campo Lameiro.
  • O 29 de novembro o alumnado de ciclos de electrónica realizaron unha saída a Santiago e a A Coruña para facer unha visita a Retegal (Televisión de Galicia), ao MUNCYT (Museo de Nacional de Ciencia y Tecnología) e ao Museo Didáctico de Telecomunicacións. Visita moi interesante onde tamén puideron asistir ao progra GALICIA POR DIANTE en directo da Radio Galega.

• O 11 de decembro fixéronnos unha visita profesionais de Aventura Plástica de Gondomar onde ensinaron a alumnado de 2º de CM de Instalacións de Telecomunicacións formas de reciclaxe de plásticos e aproveitamento de mesmo.

Debaixo móstrase un álbum con fotos das diferentes actividades.

Álbum: Actividades Curso 2023-2024 -> Actividades organizadas pola Aula de emprendemento

23 febreiro: Día de Rosalía

O día de Rosalía no IES Escolas Proval

(preme na foto inferior para consultar toda a información)

Álbum: Actividades Curso 2023-2024 -> Día de Rosalía

23 febreiro: Día de Rosalía

Ordes do Meco: venres.

Visita ao centro residencial Vila do Conde

Para desexarlles un bo nadal e un feliz Aninovo algúns dos nosos estudantes de ESO e Bacharelato fixéronlle unha visita aos anciáns da redidencia de Vila do Conde en Gondomar onde lles cantaron panxoliñas e pasaron un gran rato gozando da súa compañía.

Álbum: Actividades Curso 2023-2024 -> Visita ao centro residencial