Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Lun, 2018-06-25 09:00

Avda. Portugal, 171 / CP 36350, Nigrán (Pontevedra). Tlf.: 886 11 03 69 Fax: 886 11 03 74  ies.escolas.proval@edu.xunta.es

ESO-EDUCACIÓN SECUNDARIA DE ADULTOS-BACHARELATO

CICLOS FORMATIVOS ADMINISTRATIVO E ELECTRÓNICA DIURNO-NOCTURNO, PRÁCTICAS EN EMPRESAS, PROGRAMAS EUROPEOS ERASMUS+

Programa Refórza-T

Enviado por iesproval o Xov, 2020-01-16 12:55

Hoxe comeza a desenvolverse no noso centro o programa REFÓRZA-T (Reforzo, orientación e apoio, antigo PROA) para o curso 2019-20. Este programa da Conselleria de Educación ten como obxectivo mellorar o rendemento académico do alumnado por medio do traballo ou apoio organizado fóra do horario lectivo, para a adquisición das destrezas básicas, especilmente as destrezas en matemática, ciencia e tecnoloxía, e en comunicación lingüística.

Premendo nestes enlaces podes consultar o alumnado participante, así como o itinerario do autobús.

Torneo brilé

Enviado por iesproval o Ven, 2020-01-10 14:48

Nos torneos deportivos celebrados nos recreos durante o primeiro trimestre deste curso, organizados polo departamento de Educación Física xunto co alumnado de 1º bacharelato, resultou gañador o equipo de "Os Palilleiros", grupo integrado por Manuel Sanromán, Edgar Pazos, Borja de Saa, Yeray Pazos, Pablo Camesella e Agustín Fernández. Agardaremos a semana que vén para coñecer os gañadoes do torneo de fútbol...

Parabéns aos campións, semifinalistas e a todxs os participantes e organizadores destes fantásticos eventos deportivos!

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2019-2020 -> TorneoBrile

Presentación ESA

Enviado por iesproval o Xov, 2020-01-09 22:44

ESA

2º e 4º cursos

(13 de febreiro - 19 de xuño 2020)

A presentación e inicio das clases de 2º e 4º da ESA terá lugar o próximo 13 de febreiro ás 18:30 horas na Aula Multiusos (ximnasio)

José Manuel Ceide López

Enviado por iesproval o Mar, 2020-01-07 16:03

A Dirección, o Claustro do profesorado, o Departamento de Electrónica, o Persoal de Administración e Servizos e a comunidade educativa do IES Escolas Proval lamentan con triste e profundo pesar o falecemento, no día de hoxe, do profesor José Manuel Ceide López, quen impartiu docencia e maxisterio neste centro durante máis de trinta anos.

Unimos a nosa dor á da súa familia e á de todos aqueles amigos/as, compañeiros/as e alumnos/as que compartiron o seu camiño.

Descanse en Paz.

Ceide

Enviado por iesproval o Mar, 2020-01-07 15:03

Ceide, os compañeiros de Electrónica,

que compartimos tantos momentos contigo, non

esquecemos a túa humanidade, a túa dispoñibilidade

para axudar e o teu compromiso

co departamento e co centro.

Ceide, o teu recordo sempre estará presente entre nós

e xa forma parte da historia de Proval.

Alejandro

Enviado por iesproval o Mar, 2019-12-31 18:40

Toda a comunidade educativa do IES Escolas Proval quere expresar o seu agarimo aos familiares e achegados de Alejandro D.M. nestes momentos tan duros.

O noso máis sentido pésame.

Árbore electrónica

Enviado por iesproval o Ven, 2019-12-20 01:08

Quen dixo que a decoración de Nadal non podía ser sustentable?

Logo de gañaren hai uns días o concurso galego de robótica, esta mañán o equipo de electrónica volveu sorprendernos cunha marabillosa árbore navideña, acompañada dunha orixinal sagrada familia, elaboradas con materiais de refugallo, como cables vellos de antenas, restos de televisores de tubo, anacos de circuítos integrados, condensadores... Habilidade e creatividade para elaborar este verdadeira obra de arte!

Sen dúbida, decoración enxeñosa e respectuosa co medio, conforme ás premisas que leva anos tentando inculcar na comunidade educativa o noso equipo RRR (Recursos-Residuos,-Responsabilidade).

Grazas e parabéns a José Carlos García e ao seu alumnado polo seu traballo e compromiso!

Álbum: Actividades Curso 2019-2020 -> ArboreNadal

Alumnado admitido en 2º e 4º ESA

Enviado por acea o Mér, 2019-12-18 22:21

Xa podedes consultar a listaxe de alumnado admitido en 2º ESA e 4º ESA para este segundo cuadrimentre do curso académico 2019-20.

No caso de serdes admitidos, lembrade que o prazo de matrícula será do 8 ao 17 de xaneiro.

Organización do venres 20 de decembro

Enviado por iesproval o Mar, 2019-12-17 23:19