Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Sáb, 2020-04-25 10:00

Avda.  Portugal, 171 / CP 36350, Nigrán (Pontevedra). Tlf.: 886 11 03 69 Fax: 886 11 03 74  ies.escolas.proval@edu.xunta.galgalg

ESO-EDUCACIÓN SECUNDARIA DE ADULTOS-BACHARELATO

CICLOS FORMATIVOS ADMINISTRATIVO E ELECTRÓNICA DIÚRNO-NOCTURNO, PRÁCTICAS EN EMPRESAS, PROGRAMAS EUROPEOS ERASMUS+

Adaptación da concreción curricular do centro

Enviado por iesproval o Xov, 2022-05-12 18:31

En aplicación do disposto na Orde do 25 de xaneiro de 2022 (DOG do 11 de febreiro), pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia, modifícanse, para a súa aplicación inmediata no presente curso 2021-2022, os seguintes aspectos da concreción curricular:

• Criterios xerais para a avaliación, promoción e a titulación na ESO e BACHARELATO
  • Criterios xerais do outorgamento da matrícula de honra en 4º ESO e 2º BACHARELATO
  • Criterios xerais na modificación das programacións didáctica do curso 2021/22

Poden ver o contido completo do documento "Adaptación da concreción curricular do IES Escolas Proval", en que se especifican estes criterios xerais, premendo na seguinte ligazón.

Calendario de exames finais de Administración

Enviado por iesproval o Mér, 2022-05-04 19:27

Para visualizar os calendario de exames de xuño do ciclo medio de Xestión Administrativa prema na ligazón.

Para visualizar os exames finais e perda de dereito da avaliación continua prema nas seguintes ligazóns:

Calendario de exames e avaliacións na ESA

Enviado por iesproval o Mér, 2022-05-04 17:50

Poden visulaizar o calendario de exames e de avaliacións na ESA para este curso 2021-22 premendo na seguinte ligazón.

BOLSAS MEFP 2022/23

Enviado por iesproval o Mar, 2022-05-03 09:57
Lembramos este ano as axudas que concede o Ministerio de Educación e Formación Profesional para realizar estudos posobrigatorios (bacharelato, FP, estudos universitarios, idiomas…) no curso 2022/23 adiantáronse catro meses, así que o prazo para presentaren as solicitudes remata o 12 de maio para estudos posobrigatorios.
De momento, para as NEAE aínda non se estableceu prazo.
Máis información na páxina do Ministerio.
Para accederen á publicación da convocatoria, preman na ligazón ao BOE do 12 de marzo.

Mobilidades Erasmus para docentes de ciclos de FP

Enviado por iesproval o Dom, 2022-04-10 00:04

Convocada bolsa de mobilidade Erasmus para docentes de ciclos superiores de FP. A información pode consultarse neste enlace

Vacantes ESO-BACHARELATO (curso 2022-23)

Enviado por iesproval o Ven, 2022-04-08 10:13

Poden consultar a listaxe provisional de alumnado admitido na ESO e Bacharelato para o curso 2022-23 no IES Escolas Proval, ben a través de internet na seguinte ligazón ou no taboleiro físico situado en fronte da Secretaría.

AVISO: Só aparecerá nesta listaxe o alumnado que presentou a solicitude en prazo (antes do 21 de marzo). Lembren, ademais, que o centro iniciará a súa actividade lectiva, tras a Semana Santa, o próximo 19 de abril.

III Certame Beatriz da Serra

Enviado por iesproval o Lun, 2022-03-28 23:45
Co gallo do Día da Poesía presentamos o III Certame de poesía Beatriz da Serra. Alégranos saber que cada vez somos máis os centros implicados neste proxecto promovido polos equipos de dinamización da lingua galega; así, nesta III edición, alén do noso insitituto, do IES Plurilingüe Terra de Turonio e do CEIP Carlos Casares, contamos tamén co IES Primeiro de Marzo, CEIP Plurilingüe Chano Piñeiro, CPI Plurilingüe Arquitecto Palacios, ademais da colaboración dos concellos de Gondomar, Nigrán e Baiona.

Este concurso de micropoesía vai dirirxido a todo o alumnado dos centros educativos do Val Miñor. Son tres as categorias:
  • A: alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria
  • B: alumnado de 1º, 2º, 3º ESO e FPB
  • C: Alumnado de 4º ESO, 1º, 2º bacharelato e ciclos formativos.
Só tedes que compor un poema de entre 3 e 8 versos, e podedes optar aos seguintes premios por categoría:
1º premio: dúas antoloxías poéticas das voces máis novas, certificación acreditativa, unha peza cerámica conmemorativa de Antón Román e mais dez exemplares do libro do certame.

2º premio: dúas antoloxías poéticas das voces máis novas, certificación acreditativa e mais dez exemplares do libro do certame.

Animádevos a participar, que o prazo remata o 17 de maio!

Erasmus+ en Dublín

Enviado por iesproval o Lun, 2022-03-28 23:39
Iñaki Brea, o noso alumno recén titulado como técnico superior en Administración e Finanzas, está gozando dunha bolsa Erasmus+ de mobilidade de estudantes para prácticas en Dublín. A compañía na que está completando a súa formación profesional chámase Chopped Fairview, empresa de comida saudable enfocada fundamentalmente á xente traballodra de hoxe en día que carece de tempo para preparala e cuxo lema é: “Eat Good, Feel Good”. Para a localización da organización de acollida contamos coa axuda da empresa intermediaria Intern Xperience, que xa colaborara co noso centro nas mobilidades para prácticas de catro alumnos en Malta e dous en Italia o curso pasado.