Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Sáb, 2020-04-25 10:00

Avda.  Portugal, 171 / CP 36350, Nigrán (Pontevedra). Tlf.: 886 11 03 69 Fax: 886 11 03 74  ies.escolas.proval@edu.xunta.galgalg

ESO-EDUCACIÓN SECUNDARIA DE ADULTOS-BACHARELATO

CICLOS FORMATIVOS ADMINISTRATIVO E ELECTRÓNICA DIÚRNO-NOCTURNO, PRÁCTICAS EN EMPRESAS, PROGRAMAS EUROPEOS ERASMUS+

Admisión a ciclos formativos con plazas libres

Enviado por iesproval o Mér, 2022-07-20 00:19

Ábrese o prazo de matrícula en ciclos e módulos de formación profesional con prazas vacantes desde o día 20 ás 9:00 horas ata o día 22 de xullo ás 13:00 horas. No noso instituto aínda quedan prazas dispoñibles en todos os ciclos, así que quen estea interesad@ pode formalizar a matrícula en Electrónica ou Administración na Secretaría do centro no prazo indicado.

Máis información na seguinte ligazón

Libros de texto para o curso 2022-23

Enviado por iesproval o Xov, 2022-07-07 14:14

Pódense consultar os libros de texto para o vindeiro curso premendo nas imaxes da táboa:

ADVERTENCIAS:

• Recoméndase non escribir o nome do/a alumno/a nos libros nin forralos ata comprobalos na clase.
  • Recoméndase non comprar os libros das materias optativas ata ao comezo do curso por se finalmente non saen estas materias.

Horario módulos de Electrónica (nocturno) 2022-23

Enviado por iesproval o Mar, 2022-07-05 09:53

Poden ver o calendario de módulos de electrónica para nocturno premendo na seguinte ligazón.

Horario ciclos adultos de Xestión Administrativa 2022-23

Enviado por iesproval o Mar, 2022-07-05 06:57

Poden consultar o horario del próximo curso de ciclos adultos de Xestión Administrativa premendo na seguite ligazón.

Matrícula EOI 2022-23

Enviado por iesproval o Mar, 2022-07-05 06:36

Comezan os prazos de matrícula na EOI de Vigo, sección Nigrán

TODA A INFORMACIÓN DE MATRÍCULA NA LIGAZÓN

Matrícula ESO e BACHARELATO 2022-23

Enviado por iesproval o Lun, 2022-06-20 12:02

As datas oficiais para efectuar a matrícula do curso 2021-22 de ESO e BACHARELATO son do 25 de xuño ao 10 de xullo. Con todo, para axilizar o labor administrativo, e non teren que agardar esperas, solicitámoslles ás familias que entreguen a matrícula nos días de MATRÍCULA PREFERENTE que figuran na seguinte táboa, na que, ademais, poden consultar toda a documentación necesaria. Lembren que dita documentación deben entregala na Secretaría do centro, traéndoa cuberta xa da casa (poden descargar os impresos directamente da web) ou, no seu defecto, colléndoa e cubríndoa directamente no momento de realizaren a matrícula. Os sobres de matrícula poden recollelos na Conserxería do edificio superior. Ademais, se teñen calquera dúbida respecto á elección de materias ou itinerarios, non dubiden en chamarnos ao número 886110369.

AVISO: As familias que entreguen máis dunha matrícula poderán facelo calquera dos días que lle corresponde.

NIVEIS E DATAS MATRÍCULA

DOCUMENTACIÓN PARA MATRÍCULA

(23 de xuño)

(4 de xullo)

(30 de xuño)

(1 de xullo)

1º BACHARELATO

(6 de xullo)

2º BACHARELATO

(7 de xullo)

O alumnado de bacharelato e ciclos poderá presentar solicitude de autorización do uso do transporte escolar gratuíto presentando no centro a seguinte solicitude.

Poemas gañadores no III Certame Beatriz da Serra

Enviado por iesproval o Lun, 2022-06-13 23:45
Co gallo do Día da Poesía presentamos o III Certame de poesía Beatriz da Serra. Alégranos saber que cada vez somos máis os centros implicados neste proxecto promovido polos equipos de dinamización da lingua galega; así, nesta III edición, alén do noso insitituto, do IES Plurilingüe Terra de Turonio e do CEIP Carlos Casares, contamos tamén co IES Primeiro de Marzo, CEIP Plurilingüe Chano Piñeiro, CPI Plurilingüe Arquitecto Palacios, ademais da colaboración dos concellos de Gondomar, Nigrán e Baiona.
Este concurso de micropoesía vai dirirxido a todo o alumnado dos centros educativos do Val Miñor. Son tres as categorias:
  • A: alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria
  • B: alumnado de 1º, 2º, 3º ESO e FPB
  • C: Alumnado de 4º ESO, 1º, 2º bacharelato e ciclos formativos.

Cómpre compor un poema de entre 3 e 8 versos para poder optar aos seguintes premios por categoría:

1º premio: dúas antoloxías poéticas das voces máis novas, certificación acreditativa, unha peza cerámica conmemorativa de Antón Román e mais dez exemplares do libro do certame.
2º premio: dúas antoloxías poéticas das voces máis novas, certificación acreditativa e mais dez exemplares do libro do certame.

Poden ver os poemas gañadores premendo na seguinte ligazón. Noraboa a todas e todos os participantes e parabéns ás nosas alumnas por obteren a mención do xurado na categoría B:
Elena Taboada Fernández (1º ESO) co poema "Mentres o sol"Adriana Grandal Alonso (1º ESO)  co poema "A chuvia"Tania Pereira Montoya (3º ESO) co poema "Aturuxo".

Cualificación probas libres para obter o título de Técnico en Xestión Administrativa

Enviado por iesproval o Dom, 2022-06-12 23:48

Poden comprobar as cualificacións das probas libres 2021-22 para a obtención do título de Técnico en Xestión Administrtiva (CMADG01) premendo na seguinte ligazón

Paradas de bus 2022-23

Enviado por iesproval o Lun, 2022-06-06 17:35

Poden ver as paradas de bus escolar para o curso que vén, así como percorridos e horas de saída, premendo na seguinte ligazón.