Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Mér, 2017-09-20 10:00

Avda. Portugal, 171 / CP 36350, Nigrán (Pontevedra). Tlf.: 886 11 03 69 Fax: 886 11 03 74  ies.escolas.proval@edu.xunta.es

ESO-EDUCACIÓN SECUNDARIA DE ADULTOS-BACHARELATO

CICLOS FORMATIVOS ADMINISTRATIVO E ELECTRÓNICA DIURNO-NOCTURNO, PRÁCTICAS EN EMPRESAS, PROGRAMAS EUROPEOS ERASMUS+

Alumnado admitido para Educación de Adultos - Setembro 2017

Enviado por iesproval o Mér, 2017-09-20 07:23

No ficheiro adxunto pódese consultar a listaxe de alumn@s admitidos e excluídos das Ensinanzas de adultos (ESA) para o ano académico 2017-18. Matrícula de setembro.

Os admitidos que non fixeran a matrícula en xuño poden matricularse a partir do día 20 na secretaría do IES.

A presentación do curso terá lugar no Salón de Usos Múltiples o luns 25 de setembro as 19:00.

Fondolibros e vales de material escolar

Enviado por iesproval o Ven, 2017-09-15 22:40

Poden consultarse nos ficheiros adxuntos os libros adxudicados ao alumnado, e as listaxes de vales de material para o alumnado matriculado en setembro.

Recoméndase non mercar libros ata novo aviso. O profesorado xa sabe que non haberá libros nos primeiros días do curso.

Lugar de recollida:

• Vales de material: Secretaría (edificio de abaixo)

• Libros de texto: Xefatura de estudos (edificio de arriba)

Para facilitar a recollida de libros e vales os/as pais/nais ou tirores/as legais deberán vir ao centro nas seguintes datas, en horario de 9 a 14 h. Se non poden acudir na data ou horario sinalados deben poñerse en contacto co centro.

ADMISIÓN NO CICLO BÁSICO DE INFORMÁTICA E COMUNICACIÓNS

Enviado por iesproval o Mér, 2017-09-13 18:57

Pode consultarse a listaxe de alumnado admitido, en reserva e excluído no ficheiro adxunto.

ADMITIDOS/AS: poderán formalizar a matrícula do 13 ao 20 de setembro.

RESERVA: Serán avisados/as por teléfono a partir do luns día 18 de setembro.

Comezo de curso e calendario escolar curso 2017 18

Enviado por iesproval o Xov, 2017-08-31 00:43

ESO e Bacharelato: Matrícula ata o 11 de setembro. Comezo de curso o día 15 de setembro co horario habitual, de 8.45 a 14.30 h. Haberá servizo de transporte para o alumnado de ESO (o alumnado restante poderá solicitar prazas cando se completen as da ESO).

FP BásicaSolicitudes ata o 12 de setembro. Matrícula do 13 ao 20 de setembro. Comezo de curso o día 15 de setembro co horario habitual, de 8.45 a 14.30 h. Haberá servizo de transporte.

Ciclos Formativos en réxime ordinario: 20 de setembro, presentación ás 11 h

Ciclos Formativos en réxime de adultos: Comezo de curso  o 25 de setembro, ás 19 h. Anunciaranse as aulas por megafonía.

ESA:Matrícula do 1 ao 12 de setembro.  Comezo de curso  o 25 de setembro, ás 19 h, na sala de usos múltiples.

Admisión e matrícula en Ciclos Formativos para o Curso 2017 18

Enviado por iesproval o Xov, 2017-08-24 17:40

O prazo de solicitude de admisión para cursar ciclos no vindeiro curso será do 1 de setembro ata as 13 horas do 8 de setembro.

Pola súa banda, o alumnado que promocione de 1º a 2º curso de réxime ordinario deberá dirixirse directamente á Secretaría do centro onde cursou 1º para realizar a matrícula de 2º curso.

Becas Bacharelato e FP

Enviado por iesproval o Ven, 2017-08-11 13:36

O Ministerio de Educación convocou o 11 de agosto as becas para o alumnado de estudios postobrigatorios (Bacharelato e Ciclos Medios e Ciclos Superiores de Formación Profesional).

Pode consultarse toda a información premendo aquí

Becas e axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo

Enviado por iesproval o Xov, 2017-08-10 13:44

O Ministerio de Educación convocou as becas e axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo, tanto para secundaria como para bacharelato.

Para máis información preme aquí ou ben dirixirse ao Departamento do Orientación do noso Instituto.

Fondolibros e axudas a material escolar. Listaxe de admitidos.

Enviado por iesproval o Lun, 2017-07-10 08:30

Pode consultarse no arquivo adxunto a listaxe de alumnado admitido para recibir libros de texto. O 15 de setembro coñeceremos qué libros adxudica a aplicación informática, por eso non se deben mercar libros ata esa data. O profesorado xa conta con comezar as clases sen libros a comezos de curso.

As listaxes serán acualizadas o día 12 de xullo, cando estea matriculado todo o alumnado de xuño.

As reclamacións poderán facerse ata o día 14 de xullo.

Os vales de material escolar poderán ser recollidos os días 20 e 21 de xullo, de 9 a 14:00 horas, para o alumnado xa matriculado. O alumnado que formalice a matrícula en setembro recollerá os vales en setembro.

Libros de texto para o curso 2017-2018

Enviado por iesproval o Mér, 2007-12-05 22:25

Pódense consultar os libros de texto para o vindeiro curso nos ficheiros adxuntos.

ADVERTENCIAS:

- Algúns libros non se poderán concretar ata o comezo das clases.

- Recoméndase non escribir o nome do alumno nos exemplares nin forralos ata comprobalos na clase.

- Os libros de 3 tomos convén comprobalos na librería.

- Recoméndase non mercar os libros correspondentes ás materias optativas ata o comenzo de curso.

ATENCIÓN: cambios en algún libro. Actualizado o 31 de xullo.