Solicitudes de Certificados a través da web do centro

Xa está dispoñible na nosa web un formulario web para aquelas solicitudes de certificados que calquera do noso alumnado poida necesitar (Notas, Celga...). Todo o que ten que facer e premer na imaxe "Solicitudes de certificados (online)" e cumprimentar o formulario cos seus datos e as certificacións que necesite. Despois dun prazo de 3 días hábiles poderá recollelos na secretaría do centro mostrando o seu DNI ou, no caso de que veña alguén no seu lugar, co DNI desa persoa e unha autorización do interesado.

V Certame de micropoemas Beatriz da Serra

Os equipos de Dinamización da Lingua Galega dos centros do Val Miñor: IES Escolas Proval (Nigrán), IES Plurilingüe Terra de Turonio (Gondomar), CEIP Carlos Casares (Nigrán) CPI Plurilingüe Arquitecto Palacios (Nigrán), IES Primeiro de Marzo (Baiona) e IES Val Miñor (Nigrán), en colaboración cos concellos de Gondomar, Nigrán e Baiona, convocan por quinto ano consecutivo o V Certame de Micropoemas Beatriz da Serra, dirixido a todo o alumnado dos centros educativos do Val Miñor.

CATEGORÍAS:

• a) alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria
  • b) alumnado de 1º, 2º, 3º ESO, PDC e FP Básica
  • c) alumnado de 4º ESO, bacharelato, ESA e ciclos formativos

BASES:

Bolsas de estudo do MEFP 2024/25

O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) vén de publicar a convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2024/25 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios (BOE do 13/03/2024).

SOLICITANTES: alumnado de bacharelato, ciclos formativos, FPBásica e universidade.

PRAZO: do 19 de marzo ás 09:00h até o 10 de maio ás 15:00h (procedemento exclusivamente telemático a través da Sede Electrónica do MEFP)

IMPORTANTE: Poden solicitarse estas bolsas aínda que non se saiba que estudos se van realizar. Máis información en:

Páxina do Ministerio

Coplas gañadoras do concurso da Candeloria

O 2 de febreiro é o verdadeiro día do amor: a Candeloria

Escribíronme unha carta

nas alas dun paxariño,

quen che me dera saber

quen me ten tanto cariño.

Premios de 15, 10 e 5 €, respectivamente, en cada categoría:

CATEGORÍA (1º e 2º ESO)

Calendario exames 2ª avaliación Administración e Electrónica

Premede nas seguintes ligazóns para visualizardes o calendario de exames da 2ª avaliación dos segundos ciclos -medios e superiores- de Administración e Electrónica.

Calendario de ADMINISTRACIÓN

Calendario de ELECTRÓNICA