Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Mar, 2017-07-11 12:50

Avda. Portugal, 171 / CP 36350, Nigrán (Pontevedra). Tlf.: 886 11 03 69 Fax: 886 11 03 74  ies.escolas.proval@edu.xunta.es

ESO-EDUCACIÓN SECUNDARIA DE ADULTOS-BACHARELATO

CICLOS FORMATIVOS ADMINISTRATIVO E ELECTRÓNICA DIURNO-NOCTURNO, PRÁCTICAS EN EMPRESAS, PROGRAMAS EUROPEOS ERASMUS+

Admisión e matrícula en Ciclos Formativos para o Curso 2017 18

Enviado por iesproval o Lun, 2017-07-10 17:40

O prazo de solicitude de admisión para cursar ciclos no vindeiro curso será do 26 de xuño ata as 13 horas do 4 de xullo.

Pola súa banda, o alumnado que promocione de 1º a 2º curso de réxime ordinario deberá dirixirse directamente á Secretaría do centro onde cursou 1º para realizar a matrícula de 2º curso.

Fondolibros e axudas a material escolar. Listaxe de admitidos.

Enviado por iesproval o Lun, 2017-07-10 08:30

Pode consultarse no arquivo adxunto a listaxe de alumnado admitido para recibir libros de texto. O 15 de setembro coñeceremos qué libros adxudica a aplicación informática, por eso non se deben mercar libros ata esa data. O profesorado xa conta con comezar as clases sen libros a comezos de curso.

As listaxes serán acualizadas o día 12 de xullo, cando estea matriculado todo o alumnado de xuño.

As reclamacións poderán facerse ata o día 14 de xullo.

Os vales de material escolar poderán ser recollidos os días 20 e 21 de xullo, de 9 a 14:00 horas, para o alumnado xa matriculado. O alumnado que formalice a matrícula en setembro recollerá os vales en setembro.

Listaxe de alumnos admitidos e excluídos para Ensinanzas de adultos -Xuño 2017

Enviado por iesproval o Mar, 2016-09-20 02:25

No ficheiro adxunto pódese consultar a listaxe de alumn@s admitidos e excluídos das Ensinanzas de adultos (ESA) para o ano académico 2017-18. Matrícula de xuño.

Calendario de exames de setembro

Enviado por iesproval o Sáb, 2016-06-25 18:15

Nos documentos adxuntos pode consultarse o calendario dos exames de setembro de ESO e 1º Bacharelato, 2º de  Bacharelato e 2º,4º de Educación Secundaria de Adultos.

Devolución de libros: o alumnado da ESO beneficiario de libros de texto recibido do fondo solidario ou adquirido con axudas para libros de texto deberá devolvelos ao centro para a súa incorporación ao fondo solidario para o curso 2017-18 o día 6 de setembro ao recoller as notas.

Libros de texto para o curso 2017-2018

Enviado por iesproval o Mér, 2007-12-05 22:25

Pódense consultar os libros de texto para o vindeiro curso nos ficheiros adxuntos.

ADVERTENCIAS:

- Algúns libros non se poderán concretar ata o comezo das clases.

- Recoméndase non escribir o nome do alumno nos exemplares nin forralos ata comprobalos na clase.

- Os libros de 3 tomos convén comprobalos na librería.

- Recoméndase non mercar os libros correspondentes ás materias optativas ata o comenzo de curso.

ATENCIÓN: cambios en algún libro. Actualizado 10 de xullo.

Xogos olímpicos

Enviado por iesproval o Ven, 2017-07-07 13:52

E finalizamos o curso 2016 17 coa primeira edición dos Xogos Olímpicos de Escolas Proval. Selecciona a fotografía inferior para ver o álbum completo da activididade

Álbum: Actividades Curso 2016-2017 -> Juegos Olímpicos Escolas Proval 2017

Álbum fotográfico do concerto de fin de curso

Enviado por iesproval o Ven, 2017-07-07 07:46

Seleccionado a foto inferior poderá verse o album do concerto de fin de curso do noso alumnado de música. Foi un concerto no que participou alumnado de ESO e Bacharelato, dirixido pola profesora Paula Carreras e que contou con numeroso público.

Álbum: Actividades Curso 2016-2017 -> Concerto fin curso

Proval: gañadores en deseño na II Regata Solar Marine Instruments

Enviado por iesproval o Ven, 2017-06-23 17:58

Dous equipos de Ciclos Formativos de Electrónca participaron o domingo 25 de xuño na II Regata Solar Marine Instruments: un grupo de 1º ciclo medio e outro de 1º ciclo superior.

O equipo de 1º do Ciclo Superior de Electrónica foi o gañador da regata na categoría de Deseño mentras que o equipo de 1º do Ciclo Medio foi o 3º Clasificado nesta categoría de Deseño.

Noraboa aos premiados!!

A biblioteca de abril a xuño

Enviado por iesproval o Ven, 2017-06-23 17:53

Xa pode consultarse aquí a memoria das actividades que desenvolveu a Biblioteca escolar durante este 3º trimestre. Entre elas destacamos as actividades das letras galegas, adicadas a Carlos Casares neste 2017, ou o intercambio de libros.