Fondo libros e material escolar 2024-25

Publicada a Orde do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

Alumnado beneficiario: 1º/2º/3º/4º ESO

Presentación de solicitudes: ata o 21 de xuño de 2024

Listaxe provisional: 12/07/2024

Listaxe definitiva: 26/07/2024

Preman nas ligazóns correspondentes para accederen aos Anexo I e Anexo II, á documentación necesaria e ás instrucións de presentación de solicitudes.

Calendario exames finais Administrativo e Electrónica.

Poden consultar o calendario de exames de dos ciclos básicos, medios (diurno e modular/distancia) e superiores de Administrativo e Electrónica  premendo nas seguintes imaxes.

V CERTAME DE MICROPOEMAS BEATRIZ DA SERRA

Información de final de curso de 2º de Bacharelato Ordinaria

Finalización da impartición efectiva das clases: xoves 9 de maio. Dende esa data non se realizará control de asistencia.

Exames de recuperación: do 10 ao 14 de maio.

Clases de recuperación ou reforzo: a partir do 15 de maio, no horario habitual.

Calendario de exames de recuperación de 2º de Bacharelato Ordinaria.

Bolsas de estudo do MEFP 2024/25

ACTUALIZACIÓN: HABILITÁRONSE, TAMÉN, AS BECAS PARA AXUDAS DE APOIO EDUCATIVO NO MESMO PORTAL WEB, ATA O 13 DE SETEMBRO.

O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) vén de publicar a convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2024/25 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios (BOE do 13/03/2024).

SOLICITANTES: alumnado de bacharelato, ciclos formativos, FPBásica e universidade.

PRAZO: do 19 de marzo ás 09:00h até o 10 de maio ás 15:00h (procedemento exclusivamente telemático a través da Sede Electrónica do MEFP)