Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Lun, 2018-06-25 09:00

Avda. Portugal, 171 / CP 36350, Nigrán (Pontevedra). Tlf.: 886 11 03 69 Fax: 886 11 03 74  ies.escolas.proval@edu.xunta.es

ESO-EDUCACIÓN SECUNDARIA DE ADULTOS-BACHARELATO

CICLOS FORMATIVOS ADMINISTRATIVO E ELECTRÓNICA DIURNO-NOCTURNO, PRÁCTICAS EN EMPRESAS, PROGRAMAS EUROPEOS ERASMUS+

ESA: Alumnado admitido de 2º e 4º. Matrícula e inicio das clases

Enviado por iesproval o Dom, 2018-12-23 20:03

Xúntase (en formato .pdf) a lista de alumnado admitido para 2ºESA e 4ºESA.

• Este alumnado admitido deberá matricularse entre o 9 e o 16 de xaneiro (Horario de secretaría: de 9 a 14 horas. Documentación: dúas fotos e, para menores de 28 anos, resgardo de pago do seguro escolar)

O curso iníciase o luns 11 de febreiro:

• Ás 18:50 presentación e inicio das clases na Aula 23

Convocatoria de bolsas Erasmus+ para Ciclos Medios e Superiores de FP

Enviado por iesproval o Dom, 2018-12-23 00:37

Convócanse bolsas de mobilidades para a realización da FCT en empresas europeas. Destínanse 10 bolsas a ciclos medios e 3 para ciclos superiores. O prazo de solicitude remata o 10 de xaneiro de 2019

Novo circuito sigueliñas de Robótica

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-12-22 11:45

O alumnado de Bacharelato da materia de Robótica xa está a empregar o novo circuito de probas para as prácticas da aula e para preparase de cara os diferentes concursos (Lego, Universidade de Vigo) no que participan tódolos anos e nos que obtiveron importantes logros.

Francisco Castro en Proval

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-12-22 01:40

Francisco Castro, escritor e director da editorial Galaxía, visitou o noso centro en decembro. Deulle unha charla ao alumnado de 1º de ESO, que leu o seu libro Chamádeme Simbad neste trimestre, na materia de Galego. O acto rematou coa sinatura de libros.

Agradecémoslle a Francisco Castro que viñese compartir o seu tempo e experiencias connosco.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> FranciscoCastro

Actividades do clube de lectura

Enviado por iesproval o Xov, 2018-12-20 10:28

Durante este primeiro trimestre o clube de lectura A tiro limpo organizou as seguintes actividades:

Intercambio Francia 2019

Enviado por iesproval o Ven, 2018-12-14 14:11

14 alumnos de 3º de ESO do noso centro, viaxando con compañeiros do IES Terra de Turonio, estiveron de Intercambio en Châteaubourg (Bretaña Francesa) entre o 12 e o 21 de decembro. Visitaron Paris, mont Saint Michel, Saint Malo et Rennes.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> IntercambioFrancia

Obradoiros de arquitectura aplicada

Enviado por iesproval o Lun, 2018-12-10 17:38

O pasado mes de xullo o alumnado do IES Escolas Proval participou nun obradoiro de arquitectura aplicada impartido polo arquitecto Victor G. Echave. Construiron cooperativamente cúpulas, aprenderon enxeñería e arquitectura e coñeceron de forma dinámica polígonos e poliedros básicos ademáis dos fundamentos das estructuras trianguladas.

Neste vídeo podedes ver unha mostra deste traballo.

;

Magosto e Samaín 2018

Enviado por iesproval o Mér, 2018-11-28 19:48

O xoves 15 de novembro celebramos o Magosto e o Samaín en Proval. Xogos populares, concursos de disfraces, portas, cabazas e postres así como un tunel do terror no Salón de usos múltiples foron as actividades organizadas para ese día. E, por suposto, castañas para todo o alumnado!

Seleccionando a foto inferior pode verse o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> MagostoSamaín

Saída ao Galiñeiro

Enviado por iesproval o Mar, 2018-11-27 09:39

O luns 1 de outubro o alumnado de ESO e de Ciencias da Terra e Xeografía e Historia de 1º Bacharelato participaron nunha saída ao Monte Galiñeiro. Esta xornada foi organizada polo Equipo de Normalización Lingüística coa colaboración da Comunidade de Montes de Vincios. Participaron tamén os seminarios de Galego, Bioloxía, Educación Física e Xeografía e Historia.

O obxectivo foi o coñecemento e defensa do contorno natural polo que primeiro arrincáronse os eucaliptos que agromaron de xeito invasor e incontrolado despois dos incendios do ano pasado e despois visitáronse os petróglifos de Auga da Laxe. O alumnado de 1º de Bacharelato fixo dous itinerarios encamiñados a coñecer a xeoloxía do monte e o seu patrimonio cultural.

Seleccionando a foto inferior pódese ver o álbum completo desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> Galiñeiro