Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Lun, 2018-06-25 10:00

Avda. Portugal, 171 / CP 36350, Nigrán (Pontevedra). Tlf.: 886 11 03 69 Fax: 886 11 03 74  ies.escolas.proval@edu.xunta.es

ESO-EDUCACIÓN SECUNDARIA DE ADULTOS-BACHARELATO

CICLOS FORMATIVOS ADMINISTRATIVO E ELECTRÓNICA DIURNO-NOCTURNO, PRÁCTICAS EN EMPRESAS, PROGRAMAS EUROPEOS ERASMUS+

Clara Rei e Laura Álvarez, gañadoras de Explícoche matemáticas 2.0

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-10-13 18:17

Laura Álvarez e Clara Rei acaban de gañar o premio Explícoche Matemáticas 2.0 na categoría de video mellor valorado polos internatuas.

Aquí se pode visualizar novamente este vídeo:

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Arquímedes

Laura Álvarez

Clara Rey

(4º ESO)

Nesta categoría tamén se menciona outro vídeo das gañadoras así como o vídeo Buscando Pi na circunferencia das alumnas  Nazaret Álvarez, Nerea Fernández e Naima Mera.

Buscando Pi na circunferencia

Nazaret Álvarez

Nerea Fernández

Naima Mera

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Montecarlo

Laura Álvarez

Clara Rey

Saída á Serra do Galiñeiro

Enviado por iesproval o Mér, 2018-10-03 00:07

Alumnado e profesorado de ESO e Bacharelato realizaron unha saída á Serra do Galiñeiro o luns 1 de outubro. Durante esta actividade puideron coñecer o patrimonio histórico e natural e, ademáis, colaboraron coa Comunidade de Montes de Vincios na retirada de miles de exemplares de eucalipto que colonizaron zonas afectadas polos incendios forestais do ano pasado.

Así recolleu a prensa este evento.

Calendario escolar 2018-19

Enviado por iesproval o Lun, 2018-09-17 01:01

FP Básica: Admitidos para o curso 2018-19

Enviado por iesproval o Mér, 2018-09-12 21:12

Convocatoria xeral de bolsas de estudio

Enviado por iesproval o Lun, 2018-09-03 13:44

Ata o 1 de outubro está aberto o prazo para a presentación telemática das bolsas de estudio para cursar Bacharelato, Ciclos Formativos de grao medio e superior e FP Básica

Admisión e matrícula en Ciclos Formativos para o Curso 2018/19: Período extraordinario

Enviado por iesproval o Lun, 2018-09-03 13:40

O prazo extraordinario de solicitudes de admisión para cursar ciclos será dende o luns 3 de setembro ata as 13 horas do 11 de setembro.

Pola súa banda, o alumnado que promocione de 1º a 2º curso de réxime ordinario deberá dirixirse directamente á Secretaría do centro onde cursou 1º para realizar a matrícula de 2º curso.

Fondo solidario de libros de texto: Listas de admitidos e excluídos. Vales de material

Enviado por iesproval o Xov, 2018-07-12 12:05

Nesta táboa poderán consultarse as listas de admitidos, excluídos así como a adxudicación dos vales. Estes vales serán entregados na secretaría do centro, en horario de 9 a 13:30 horas na semana do 23 ao 27 de xullo.

Serán entregados exclusivamente á persoa solicitante.

As reclamacións a estas listaxes poderán facerse os días 13 e 16 de xullo, na secretaría do instituto.

Lista provisional de admitidos
Lista provisional de excluídos