CONCURSO COCACOLA

O 10 de marzo deste ano celebrouse a primeira fase do concurso de relatos "Novos talentos Coca-Cola", que ten entre os seus antigos participantes
autoras tan coñecidas hoxe como Laura Gallego. Por mor da pandemia, este ano o alumnado participou por vía telemática desde os seus centro respectivos.
Do IES Canido tomaron parte alumnas de 2º (Íker, Lola, Sara S.) e 3º (Lola, Luna, Martina e Sara S.).

CONCURSO ODISEA

Entre os días 22 e 25 de marzo tivo lugar a fase autonómica do concurso en liña a nivel nacional ODISEA, organizado polaSociedade Española de Estudos Clásicos, na cal, dos 164 equipos participantes, o primeiro posto foi, ex aequo, para os nosos “Zeustodopoderosos”, Pablo Pérez-Castrillón, Xende Núñez e Samuel Castro, de 1º de Bacharelato e un grupo de Lalín.

O vindeiro día 14 celebrarase o desempate entre os dous grupos, para determinar cal deles será o campión que competirá na fase nacional cos outros gañadores autonómicos.

Temos que destacar tamén o 7º posto que acadaron dúas alumnas de 3º de ESO B, Nuria Díaz-Caneja e Sara Sanesteban. Tendo en conta que competían con rapaces de ata 2º de Bacharelato, merecen a nosa felicitación polo ben que o fixeron.

Parabéns polo éxito xa acadado e moita sorte!

8 M NO IES CANIDO

O 8 M celebróuse no centro con diversos actos

Inauguración dunha exposición que , baixo o nome, Descubrindo algunas mulleres que fixeron Ferrol, fai un breve percorrido pola traxectoria dalgunhas das grandes olvidadas da nosa historia. Esta exposición organizada desde Normalización Lingüística contou coa colaboración dos departamentos de Historia, Galego e Plástica.

Solta de globos morados.

Participación dunha alumna de 4º de ESO, Alba Bello Lugrís, no programa de Radio Filispín “Unha tarde no Muíño”.

O alumnado de 1º da ESO aprende Bioloxía facendo maquetas celulares

O alumnado de 1º da ESO elaborou, na materia de Bioloxía e Xeoloxía, maquetas para estudar a estructura e os diferentes orgánulos das células procariotas e eucariotas, con esta actividade ademáis desenvolveron as súas habilidades plásticas.

Así nos quedaron!

PROCESO DE ADMISIÓN 2021/22

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: DO 1 AO 22 DE MARZO DE 2021 (AMBOS INCLUÍDOS)

1.- A solicitude de admisión será única e poderase presentar:

a) De forma electrónica a través da aplicación admisionalumnado

b) Presencialmente no centro educativo de 9:00 a 13:00 preferentemente nas seguintes datas:

1/03 - 5/03 : 1º ESO

8/03 - 12/03: 1º BAC

15/03-22/03: todos os cursos

Por mor da situación sanitaria, recollerase a solicitude de admisión xunto coa documentación acreditativa dos méritos alegados para a aplicación do baremo.

2.- O impreso de solicitude de admisión pode obterse no centro, descargarse na Sede Electrónica da Xunta de Galicia ou premendo aquí.

3.- Pode consultar toda a información sobre o proceso de admisión na seguinte Circular do centro.