Visita ó teatro Afundación a ver "Esas cousas marabillosas" de Elisardo de la Cruz.

O pasado 4 de abril o alumnado de 1º de Bacharelato do IES Canido asistiu á representación teatral de Elisardo de la Cruz "Esas cousas marabillosas" encadrada na oferta de Afundación no ciclo "Educación S.XXI. Una obra que emprega a comedia e a reflexión para achegarse a temas tan preocupantes e de interese coma é a sobre saúde mental. Esta obra é unha adaptación que a compañía Empatía Teatro fai do monólogo do inglés Duncan Macmillan, posta en escea dun xeito moi interactivo e integrando ó alumnado no desenvolvemento da mesma.

Xincana IES Canido 2024

Aquí tedes algunhas imaxes da Xincana que tivo lugar o 22 de marzo no IES Canido. O alumnado de 1º e 2º da ESO recorreu coa axuda dun mapa un percorrido de postos con retos e probas que foron superando traballando en equipo. Moitas grazas a Lidia Beceiro, pola coordinación da actividade, dos departamentos didácticos que colaboraron deseñando ditas probas, o profesorado vixiante, o persoal de conserxería e ó alumnado axudante de 3º da ESO, que gustoulle tanto a actividade que queren deseñar a vindeira edición. ¡Estamos desexando que así sexa!

Visita do Racing de Ferrol

CamisetaO martes 2 de abril visitáronnos  Josep Señé, Cubero i Emilio Bernad, xogadores do Racing de Ferrol.

No enlace podedes ver un vídeo que colgaron nas redes.

Contestaron a todas as preguntas que se lles fixeron e asinaron moitas cousas. Estiveron magníficos.

E deixáronnos un regalo, unha camiseta co 9 a nome do instituto.

Grazas e

OPA RACING!!!!!

BECAS MEC CURSO 24/25

Xa se pode solicitar beca MEC para o curso 24-25.

1º Esta beca pode ser solicitada por alumnado que no curso 24-25 curse:

• Bacharelato
    • Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á formación profesional e cursos de formación específicos para acceso a ciclos formativos de grado medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados
    • Formación profesional de grao medio e de grao superior
    • Ensinanzas artísticas: profesionais e superiores
    • Ensinanzas de idiomas en escolas oficiais, incluída a modalidade a distancia
    • Ensinanzas deportivas
    • Estudos relixiosos superiores
    • Formación profesional de grao básico
    • Ensino universitario: graos, mestrado...

2º Lugar de presentación: Sede electrónica.

3º O prazo de presentación: 19 marzo ao 10 de maio ás 15:00.

Pódese atopar esta información ampliada no documento e mais información no enlace.

Infografías 8M

O alumnado de 4º da ESO elaborou estas infografías para celebrar a conmemoración do 8M, día internacional da muller. Fixeron estos vistosos deseños coa axuda da profesora María Estraviz nas aulas de TIC. Bo traballo! Podedes ver as obras orixinais expostas no hall de entrada do IES Canido.