Fondo solidario de libros 2018/2019 (alumnado de ESO)

O luns 21 de maio de 2018 publicouse no DOG a orde da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2018/2019.

O prazo para presentar solicitudes por parte dos pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado iníciase o 22 de maio e remata o día 22 de xuño de 2018 (este incluído) e o trámite farase preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática Fondolibros a través da sede electrónica da Xunta de Galicia. Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Na seguinte ligazón atópase o contido da antedita orde:

Orde do 9 de maio

Éxito no "Concurso de jóvenes talentos de relato corto"

O alumno de 2º ESO B Sergio Pérez González foi un dos gañadores este ano da fase rexional do "Concurso de jóvenes talentos de relato corto" de Coca Cola. O venres 25 de maio, na gala de entrega de premios, saberemos se será tamén o representante da nosa comunidade na fase nacional. Desexámoslle de novo moita sorte!

Listas definitivas de admisión 2018/19

Achegamos as listas definitivas de admitidos e non admitidos para o curso 2018/19.

Admitidos 1º ESO

Admitidos 2º ESO

Admitidos 3º ESO

Admitidos 1º BAC

Non admitidos 1º BAC

Maios Canido 2018

Como todos os anos, a comunidade educativa do IES Canido participou na vida cultural e nas tradicións do noso barrio.

Matrícula ABAU xuño 2018

Achegamos a convocatoria de matrícula de xuño e o calendario da ABAU-2018 remitidos pola CIUG:

Convocatoria de matrícula na ABAU(convocatoria ordinaria-xuño de 2018)

Calendario xuño 2018