Obxectivos da PXA 2017-18

Achegamos o Documento I.1 do Plan Anual 2017/18, onde se recollen os obxectivos do centro para este curso:

Documento I.1- Plan Anual 2017-2018

Días de libre disposición do centro

Confirmamos ás familias que este venres, día 13 de outubro, non será lectivo. Agardando aprobación por parte da Inspección Educativa do outro día de libre disposición do centro, o luns 30 de abril, lembramos tamén que a Consellería de Educación escolleu o 7 de decembro como Día do Ensino. Para calquera dúbida, consultade o Calendario escolar 2017/18.

Recollida de títulos de ESO e Bacharelato

Os alumnos que rematasen a ESO ou o Bacharelato os anos 2013/14 e 2014/15 poden pasar a recoller os títulos na oficina do centro no horario ordinario de 9 a 14. É requisito imprescindible presentar o DNI.

Sinatura do Convenio co Concello de Narón

Sinatura do convenio

O pasado venres 30 de setembro o director do IES Canido asinou o convenio de colaboración co Concello de Narón polo cal os alumnos do PFB Servizos de Restauración farán prácticas no Centro Municipal Irmás Froilaz.

A nova, na Voz de Galicia.

Entrega de libros do fondo solidario

Só se entregarán aos pais ou titores dos alumnos, polo que deben acreditarse co DNI ou resgardo da solicitude presentada. En caso de non poder acudir no día e franxa horaria sinalados a continuación, rogamos que se poñan en contacto coa secretaría do centro. A entrega terá lugar no Salón de Actos do centro, no seguinte horario:

-1º e 2º de ESO: luns, 18 de setembro, de 14:30 a 18:00.
-3º e 4º de ESO: martes, 19 de setembro, de 15:00 a 18:00.