Actividades do xoves 21 de decembro

Reproducimos o contido da circular que enviamos ás familias:

Estimados Pais, Nais, Titores legais:

O motivo da presente é informarlles das actividades da xornada do xoves 21 de decembro.

Nas primeiras horas todo o alumnado terá actividades lectivas normais. Posteriormente, co gallo das celebracións de Nadal no centro, ademais da entrega de boletíns de cualificacións da 1ª avaliación (ESO e 1º Bacharelato), realizaremos un obradoiro de postais de nadal, unha tómbola/mercado organizados polo alumnado de bacharelato, xogos romanos e actividades deportivas.

A saída do centro será para todos ás 15h. Os autobuses recollerán a esa hora ao alumnado que usa o transporte escolar.

Queremos tamén desexarlles unhas felices festas e un bo ano 2018.

En Ferrol, a 11 de decembro do 2017                             A Dirección do IES Canido

O IES Canido contra a violencia de xénero

Co gallo da conmemoración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero, que é mañá, sábado 25, os alumnos da ESO, coordinados pola profesora de Xeografía e Historia Carmen Cuesta, elaboraron un crespón que colgaron na fachada do instituto:

Magosto 2017

Deixámosvos o vídeo do magosto celebrado a semana pasada, que elaborou a nosa compañeira Carmen Cuesta para toda a comunidade educativa.

Representación de Ahora Mismitos no IES

O pasado martes, día 7, o actor Antonio Blanco, da compañía Malaje, representou ante os alumnos do noso centro a obra Ahora Mismitos. A actividade, que contribúe á divulgación dos mitos clásicos, foi organizada polo departamento de Latín, e recibiu unha extraordinaria acollida por parte do alumnado asistente.

As nosas alumnas nunha tarde no muíño

As nosas alumnas de bacharelato Carla, Cristina e Verónica participaron onte no programa de Radio Filispín Unha tarde no Muíño, dirixido por César Pita.

Deixámosvos a ligazón ao podcast:

Unha tarde no Muíño 4

Se só queredes oír ás nosas locutoras, ide directamente ao minuto 40:40.