VIDAS MARIÑEIRAS

O Teatro Jofre acolleu o martes 18 de novembro a estrea da curtametraxe Atlántico de Plástico do programa Vidas Mariñeiras, realizada por un grupo de 2º e 3º de ESO do IES Canido

PREME PARA VER A CURTA COMPLETA

FELICES FESTAS 2018

NADAL 2018

Actividades da xornada do 21 de decembro.

Nas primeiras horas todo o alumnado terá actividades lectivas normais. Posteriormente, co gallo das celebracións de Nadal no centro, ademais da entrega de boletíns de cualificacións da 1ª avaliación, realizaremos un obradoiro de postais nos cursos da ESO e de 1º de Bacharelato. O alumnado de 2º de Bacharelato terá actividades lectivas normais.

A saída do centro será  ás 13h. O alumnado que emprega o transporte escolar pode permanecer no centro ata ás 14:10.

Queremos tamén desexarlles unhas felices festas e un bo ano 2019.

VIDAS MARIÑEIRAS

O martes 18 de decembro proxectaránse no Teatro Jofre os traballo realizados no programa Vidas Mariñeiras. Entre eles " Atlántico de plástico", curtametraxe dirixida, realizada e protagonizada por un grupo de alumnas/os de 2º e 3º ESO.

MAGOSTO 2018