Listaxes provisionais do fondo de libros e vales de material dispoñibles na secretaría

As familias poden consultar as listaxes provisionais do fondo de libros de maneira telemática no caso de que fixesen a solicitude dese xeito ou  presencialmente na secretaría do instituto de 10:00 a 13:00 a partir de maña 12 de xullo.

As reclamacións ás listaxes provisionais poderán presentarse ata o martes 16 de xullo.

Os vales de material tamén poderán ser recollidos en secretaría.

Entrega dos premios Carmela Loureiro

O pasado sábado 6 de xullo  celebrouse na Capela do centro cultural Torrente Ballester a entrega dos premios da

X Edición do Certame Literario Carmela Loureiro, parabens a todos os premiados e moi especialmente a:

Antía Fernández: Primeiro Premio na categoría de microrrelato por “Segunda Estrela á Dereita”

Diego Sánchez de Toca: Primeiro Premio en microteatro por “A fábrica química”

Andrea Paz: Accesit en micropoesía por “ A Mirada”

Horario de atención ao público no mes de xullo

Semana do 1 ao 5 de xullo: de 9:00 a 14:00

a partir do 8 de xullo  e ata o 31 de xullo: de 10:00 a 13:00

Excursión fin de curso 1º e 2º ESO. 2024

Onte o noso alumnado de 1º e 2º da ESO desafiou á chuvia e pasaron a mañá en Pontedeume, na  praia da Magdalena facendo unha ruta de sendeirismo , Kayak e mesmo probaron o Dragon Boat! Unha mañá de aventura que pon o broche final a este curso escolar 2023/24.