Información Básica da Programación 2018-19

1º ESO Obradoiro        2º ESO                                               3º ESO
4º ESO 1º BACH L. e práctica musical

Información básica da programación 2017-18

Departamento de Música 2017/18

A composición do departamento de Música é a seguinte:

Profesora Función
Encina Fra Gálvez Xefa de Departamento
Raquel Escobar Lozano

Día das Letras Galegas-Cheos de vida

A estas alturas non quedará ninguén que non vise o vídeo dos 1000 escolares que cantaron en Navantia coa cantante Guadi Galego, non si?

Pois aló estivo o IES Canido, tras o traballo coral que fixeron as semanas previas os nosos alumnos xunto coas profesoras de Música, Cristina e máis Encina. Podedes ver a delegación canidense en Navantia:

Velaquí toda a nosa delegación con Guadi Galego:

E a nosa localización, xunto aos demais institutos de secundaria participantes:

A actividade, organizada polo Centro de Formación e Recursos de Ferrol para celebrar o Día das Letras Galegas e tamén para reivindicar o estudo da Música nos centros educativos, supuxo unha experiencia ben fermosa para todo o alumnado implicado así como para os profesores que tiveron a sorte de participar.

CORIQUÍN DE CANIDO