BACHARELATO

Orientación académica e profesional en bacharelato

Nos enlace atoparedes información sobre orientación académica e profesional para bacharelato.

Xornada portas abertas escola politécnica de enxeñería de Ferrol

O venres 23 de xuño celebrarase unha Xornada de Portas Abertas na Escola Politécnica Superior de Enxeñaría de Ferrol (EPEF) da Universidade da Coruña. Nela daranse a coñecer as titulacións de grao que se imparten no centro, así como os seus principais laboratorios.

Trátase dunha xornada aberta a todo o público e dirixida especialmente ao futuro alumnado procedente de bacharelato ou de ciclos superiores de FP.

Na documentación adxunta figura os folleto informativo e no enlace se pode acceder ao formulario de inscripción.

Becas estudos post-obrigatorios 23-24

Becas MECO 17 de marzo publicouse a convocatoria de becas do Ministerio de Educación e Formación Profesional para estudios post-obrigatorios. O prazo de presentacións de solicitudes é dende o 27 de marzo ata o 17 de maio de 2023.

No enlace está a  información e acceso para facer a solicitude en liña.