Visita do Racing de Ferrol

CamisetaO martes 2 de abril visitáronnos  Josep Señé, Cubero i Emilio Bernad, xogadores do Racing de Ferrol.

No enlace podedes ver un vídeo que colgaron nas redes.

Contestaron a todas as preguntas que se lles fixeron e asinaron moitas cousas. Estiveron magníficos.

E deixáronnos un regalo, unha camiseta co 9 a nome do instituto.

Grazas e

OPA RACING!!!!!

MAGOSTÍN

O venres 10 festexaremos o Magostín no centro (celebración conxunta do Magosto e Samaín).

Participa o alumnado da ESO.

• No 1º recreo colleranse os bocadillos de chourizo.
  • No 2º recreo repartiranse as castañas.
  • As clases suspenderanse ás 12:10 para que o alumnado participe nas actividades e estarán custodiados polo profesorado que lles imparta clase.
  • O nome do grupo gañador do concurso de portas terroríficas darase ás 13:00 horas, ó mesmo tempo que o nome do relato terrorífico gañador do concurso de relato curto.

Clube lectura

Desde o Equipo de Biblioteca do IES Canido temos como propósito para este novo curso tentar formar un club de lectura dirixido ao profesorado, persoal non docente e familias. A temática que abordaremos centrarase na nosa cidade a través de encontros cos 3 ou 4 escritores propostos, así como coa realización de diferentes rutas literarias. Pensamos que nos poderiamos reunir 1 ou 2 veces á tarde por trimestre. Animámosvos a participar. A xente que desexe facer parte do Club de Lectura Navegantes pódenos escribir ao e-mail marcelarios@iescanido.org, antes do 31 de outubro.

Para máis información, podedes contactar connosco a través do mesmo e-mail, marcelarios@iescanido.org. Recibide un cordial saúdo

Certame Museo do Humor

A alumna de 1º ESO do noso centro, Salma García Castro gañou o 2º premio de Certame convocado polo Museo de Humor Xaquín Marín (Concello de Fene) e Demo Editorial co traballo presentado con título "A galiña"

O xurado valorou a capacidade de síntese da autora, o uso de humor a través do xogo de palabras e o uso da cor e da metalinguaxe do cómic.

Parabéns

IES Canido no clube de debate

O IES de Canido enviou dous equipos á fase local do Clube de debate que tivo lugar o luns 24 de abril.

Debateuse sobre o tema "Somos menos sociais coas redes sociais" e os competidores defenderon posicións a favor ou en contra. Todos os compoñentes tiveron boa participación e o equipo de cuarto se clasificou para a fase final que terá lugar en Bertamiráns o 3 de xuño.

Noraboa a tódolos compoñentes dos equipos polo bo traballo realizado no que recolleron os froitos do esforzo dos días adicados á preparación e do bo facer das profesoras que os dirixiron: Victoria, Marcela e Carmen.

Na fase final se medirán con outras cinco formacións de Galicia. O equipo vencedor poderá gozar dunha viaxe educativa.

Estas actividades permiten ao alumnado practicar as súas habilidades comunicativas e promover o intercambio de ideas e opinións.

No enlace está a nova publicada no Diario de Ferrol.