blogue demaikelhernandez

Certificacións de competencias lingüísticas curso 2023-2024

Os alumnos matriculados en 4º curso de Educación Secundaria Obrigatoria ou na etapa de Bacharelato poden solicitar a realización dunha proba para certificar a súa competencia lingüística nos niveis B1, B2 ou C1 do Marco Europeo de Referencia para as Linguas do Consello de Europa (MCERL).

Cada alumno poderá matricularse nunha única proba dunha lingua estranxeira, que será, preferentemente, a que curse como primeira lingua estranxeira (inglés).

Para solicitar a súa participación, os candidatos deben entregar na secretaría do IES  Canido,   con data límite o 31 de outubro de 2023 un compromiso individual de parte da familia que pode ser descargado na web do IES Canido ou solicitado na secretaría.

Publicadas as listaxes provisionais do fondo de libros para o curso 2022/23 do IES Canido o día 12/07/2023.

As familias poden consultar as listaxes provisionais do fondo de libros de maneira telemática no caso de que fixesen a solicitude dese xeito ou  presencialmente na secretaría do instituto de 10:00 a 13:00 a partir de maña 13 de xullo.

As reclamacións ás listaxes provisionais poderán presentarse ata o venres 14 de xullo.

Os vales de material tamén poderán ser recollidos en secretaría.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar. Curso 2023/2024

Prazo de solicitude:     do 20/5/2023 a 21/6/2023, incluídos

Texto da convocatoria:   ORDE do 10 de maio de 2023 (DOG do 19 de maio)

Procedemento administrativo:     ED330B

Forma de presentación:

NOTA: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos

• Presencial con asistencia da aplicación : cubra os datos na  aplicación  https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/ , imprima os Anexos I e II producidos e presenteos no centro educativo.
  • Presencial manual: utilice os Anexo I e Anexo II da Orde da convocatoria e presenteos no centro educativo

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2023-2024, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2022-2023

Resolución definitiva sobre certificacións de competencia lingüística

Segundo a resolución definitiva de centros beneficiarios das axudas para a realización de probas de certificación lingüísticas, ao IES Canido soamente concédeselle dita axuda para os 9 alumnos de segundo de Bacharelato que a solicitaron. Devanditos alumnos serán convocados a semana próxima para unha reunión explicativa sobre o desenvolvemento das probas.