Bacharelato

RECOÑECEMENTO AOS MELLORES EXPEDIENTES DA ABAU

O xoves 22 de xuño tivo lugar ou acto de recoñecemento aos mellores expedientes das ABAU de Galicia por parte da Universidade de Santiago de Compostela (USC), celebrouse no Multiusos Fontes do Sar de Santiago e foi transmitido a través da canle de youtube da USC.

Asistiron de forma presencial todos os estudantes que tiveron mellor cualificación na fase obrigatoria das ABAU (estudantes con nota igual ou superior a 9), acompañados dás súas familias, e entre elas estaban os nosos alumnos e alumnas Eva Rodríguez Sánchez, Pablo Coballes García e José Manuel Gómez Lomba, a quen queremos felicitar. Parabéns! Sodes un orgullo para o noso instituto!

PROCEDEMENTO DE RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS OBTIDAS EN SEGUNDO DE BACHARELATO E MATERIAS PENDENTES DE PRIMEIRO BACHARELATO. IES A SANGRIÑA CURSO 22-23

Achégase pdf co procedemento para a reclamación das cualificacións obtidas en 2º de Bacharelato e en materias pendentes de 1º de Bacharelato para o presente curso 22-23.

A Dirección.

Alumnado de Economía visita o Banco de Alimentos de Vigo

O pasado 17 de marzo, o alumnado de Economía e Fundamentos de Administración e Xestión de 2º de Bacharelato realizou unha saída didáctica ao Banco de Alimentos de Vigo, onde colaboraron en tarefas de clasificación e puideron coñecer cuestións relacionadas co labor loxístico do banco.

BOLSAS XERAIS DE ESTUDOS DO MINISTERIO PARA NIVEIS POSTOBRIGATORIOS

Comunicámosvos os prazos da nova Convocatoria de bolsas xerais de estudos para niveis postobrigatorios.

O prazo para solicitar as bolsas para o curso 2023/2024 será desde o vindeiro 27 de marzo ata o 17 de maio.

É importante que o alumnado pida a bolsa neste prazo aínda que non saiba o que vai estudar nin onde nin si vai seguir estudando xa que, doutro xeito, non a poderán pedir para o curso 23/24.

O alumnado de ESO que teña intención ou sexa candidato a cursar FP Básica no curso 23/24 tamén deben solicitar a bolsa dentro deste prazo se queren optar a ela.

A páxina onde informarse e tramitar é esa: https://www.becaseducacion.gob.es

Solicítase a través da sede lectrónica, aquí.