Formación Profesional

Validación de materias aprobadas 1º de ciclos de FP

validacións

Infórmase ao alumnado repetidor de 1º curso dos ciclos de Formación Profesional que ten que proceder a solicitar a valición en secretaría das materias aprobadas do ano anterior.

Por defecto, este alumnado aparece matriculado nas materias que substitúen no novo plan de estudos ás xa aprobadas.

A XEFATURA DE ESTUDOS

BOLSAS XERAIS DE ESTUDOS DO MINISTERIO PARA NIVEIS POSTOBRIGATORIOS

Comunicámosvos os prazos da nova Convocatoria de bolsas xerais de estudos para niveis postobrigatorios.

O prazo para solicitar as bolsas para o curso 2023/2024 será desde o vindeiro 27 de marzo ata o 17 de maio.

É importante que o alumnado pida a bolsa neste prazo aínda que non saiba o que vai estudar nin onde nin si vai seguir estudando xa que, doutro xeito, non a poderán pedir para o curso 23/24.

O alumnado de ESO que teña intención ou sexa candidato a cursar FP Básica no curso 23/24 tamén deben solicitar a bolsa dentro deste prazo se queren optar a ela.

A páxina onde informarse e tramitar é esa: https://www.becaseducacion.gob.es

Solicítase a través da sede lectrónica, aquí.