Comenius Bilateral Dinamarca

Comenius Bilateral

Pódense consultar os resultados do proxecto titulado "Herramientas TIC para la clase de ELE" realizado entre o IES A Sangriña e o Borholms Gymnasium de Ronne (Dinamarca) entre 2011 e 2013 neste Web.

Visita ás Illas Cíes

20/03/2013 08:30
20/03/2013 19:30
Etc/GMT+2

Alumnado Comenius de Dinamarca e Portugal vista as Illas Cíes durante o día de hoxe, 20 de marzo de 2013.

Illas Cies Comenius

Comenius bilateral con Dinamarca, outubro de 2012.

Os vinte e catro participantes no intercambio co Bornholms Gymanium de Rønne visitaron Copenhague o pasado martes 30 de outubro.
Copenhague

Comenius Multilateral

No seguinte enlace tedes toda a información sobre o proxecto Comenius multilateral que se está desenvolvendo no noso centro en colaboración con outras escolas de Italia, Portugal, Turquía, Grecia, Rumanía, Bulgaria, Noruega, Lituania y Polonia. O obxectivo é formar ós futuros profesores europeos baixo a estratexia de Lisboa.