Axenda 21 Escolar Galega, Blog Axenda 21, Calidade Educativa, Comenius Bilateral Dinamarca, Comenius multilateral ET2020, Comenius Multilateral Open Street Maps, Comenius REGIO, Comisión de Convivencia, Contratos Programa, Dinamización da Biblioteca, Dinamización TIC, Erasmus, Erasmus+, Éxito escolar, Grundtvig, Igualdade, Intercambio de grupos, MAC (Mobilidade Alumnos Comenius), Normalización Lingüística, O Tesouro dos nosos avós, Pegada Ecolóxica, Programas Internacionais, Proxecta, Proxecto Abalar, Xornadas Software Libre

Compoñentes do Equipo de Biblioteca 2016-2017

CONVERSA NA REDE - RICARDO CARVALHO CALERO

"CONVERSA NA REDE - RICARDO CARVALHO CALERO" é umha conversa virtual entre alunas e alunos do IES A Sangriña (A Guarda) e professoras, escritores e representantes de associaçons do ámbito da língua e da cultura galegas. O motivo da mesma é a comemoraçom do Dia das Letras galegas do ano 2020 em homenagem a Carvalho Calero (inspirador da proposta ortográfica para a língua galega com que se escreve este texto). Como nom poderia ser de outra maneira, no vídeo, as alunas e alunos formularám perguntas sobre a vida e a obra literária de Carvalho, mas também sobre a visom que o professor tinha da nossa língua.

Depois da apresentaçom inicial de Anxos Sufuentes, chefa do Departamento de Língua do nosso centro, e de que outro professor do mesmo, Ramón Quiroga nos conte como ele, na sua infáncia, conheceu Carvalho Calero, intervirám:

• José Luís Rodríguez (Catedrático da Universidade de Santiago de Compostela).
  • Loaira Martíne (Presidenta da ADP - Associação de Docentes de Português na Galiza).
  • Carlos Quiroga (Escritor).
  • Eduardo Maragoto (Presidente da AGAL - Associaçom Galega da Língua).
  • Carme Saborido (Professora do I.E.S. A Sangriña).
  • Valentim Fagim (Professor da E.O.I. de Compostela).

Que responderám as perguntas das seguintes alunas e alunos em representaçom do I.E.S. A Sangriña:

Bibliotecas en tempos de confinamento

As bibliotecas son moito máis ca meros almacéns de libros: son espazos de actividades que poden facer máis agradable a nosa vida cotiá, algo imprescindible nestes días de confinamento. A nosa Biblioteca segue en activo desde a conta de Instagram, na que procuramos ofrecer alternativas culturais para este tempo na casa. Buscade @bibliotrega en Instagram e seguídenos!

E ti, só ti

08/03/2020 12:00
Atlantic/Bermuda

No Grupo de Igualdade do instituto estamos a ensaiar un baile cunha canción de ‪Sés. Queremos facer un vídeo para conmemorar o ‪8 de marzo‬, Día Internacional das Mulleres. Ven e goza bailando en cada segundo recreo!!!

Sabías que o noso instituto posúe a Carta VET?

Esta carta outórgaa o Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) e recoñece a capacidade operativa desta institución para a xestión de proxectos de mobilidade, e os seus esforzos por acadar unha maior internacionalización da Formación Profesional a través do Programa Erasmus+. Esta carta de Formación Profesional recoñece ademais a calidade dos proxectos de mobilidad realizados anteriormente, o compromiso a longo prazo da mellora continua da mobilidade e o enfoque estratéxico do noso centro de ensino para incorporar a mobilidade internacional ás nosas actividades.