Axenda 21 Escolar Galega, Dinamización da Biblioteca, Dinamización TIC, Normalización Lingüística, Calidade Educativa, Comisión de Convivencia, O Tesouro dos nosos avós, Xornadas Software Libre, Programas Internacionais e Intercambios, Contratos Programa, Éxito escolar, Grundtvig, Proxecto Abalar, Intercambio de grupos, MAC (Mobilidade Alumnos Comenius), Comenius Bilateral Dinamarca, Pegada Ecolóxica, Erasmus, Comenius multilateral ET2020, Comenius REGIO, Proxecta, Comenius Multilateral Open Street Maps, Erasmus+, Blog Axenda 21, Igualdade

Fomos á caza dos seres míticos!!!

Seres Míticos Sangriña

Hoxe, por segunda vez, celebramos no IES A Sangriña unha actividade moi especial. A caza dos seres míticos. O alumnado de 1º de ESO tivo que buscar polos patios e xardíns do centro, seguindo unha serie de pistas, fichas de diferentes seres míticos da cultura popular galega e portuguesa. Maria Gancha, o Urco, a Santa Compaña, o Home do Saco, Pedro o Chosco...

As fichas de pesquisa estaban escritas en portugués, para que o alumnado que non ten esta materia poida ser consciente de como, cos seus coñecementos de galego, pode consultar materiais instrumentais nesta variante internacional da nosa lingua.

A competición gañábaa aquel equipo que antes conseguise capturar, co seu móbil e mediante un código QR, os catorce  seres míticos da ficha que lles foi entregada ao inicio da actividade. Arriba, podedes ver unha fotografía das nosas gañadoras: Alejandra López, Lina Ozores, e Ángela Martínez de 1º de ESO A e Iria Pérez de 1º B.

Tanto o Departamento de Portugués como o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, organizadores da actividade, queren agradecer a todos os e as participantes o ben que competiron, todo o que correron e o moito que nos divertimos!

Entrega de premios no IES A Sangriña

Premios Dinamización da Lingua Galega IES A Sangriña

Esta mañá, na Bibliotrega, entregáronse os premios de diferentes concursos organizados ao longo deste ano 2024 polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e polo Equipo de Dinamización da Biblioteca do IES A Sangriña.

Nas imaxes que ilustran esta noticia podedes ver a Daniela Pereira e Claudia Rodal e a Mario Alonso recollendo as súas acreditacións como gañadores do VII Concurso de Ilustración.

David Fernández Miniño foi galardoado cos premios O Apalpador de debuxo de Nadal e Rosalía de Castro de lettering. Recollendo o primeiro dos premios aparece acompañado polas finalistas Carla Iglesias e Mara Rodríguez e no segundo por Karen Castro (o outro finalista do concurso de lettering foi Iago Baz).

Finalista do premio de poesía Arrimar os lombos foi a alumna Jovana Ferre, aparece na fotografía con Mateo González e Marcos Giráldez que, xunto con Gabriel Sobrino, resultaron gañadores do certame.

Finalmente, a clase de 4º de ESO (grupo PDC) foi a vencedora do Concurso de bandeirolas do Día das Letras Galegas, do que o alumnado 1º de ESO B resultou finalista.

Moitas grazas a todo o estudantado participante nos concursos deste 2024!!!

Álbum de fotos do FESTIVAL DAS LETRAS '24

Festival das letras Sangriña 24

No IES A Sangriña fixemos unha grande festa para celebrar o Día das Letras Galegas. Na mañá do día 16 de maio bailamos e cantamos nun fantástico festival de música no que tocaron en directo The Tetas’ Van e MJ Pérez. Esta actividade organízouse en colaboración co Concello da Guarda e con financiamento da Deputación de Pontevedra.

Moitísmas grazas ás bandas pola súa implicación e colaboración. Pasámolo xenial!!!

Podes ver o álbum de fotos do festival aquí.

Festival das Letras Galegas 2024

web festival das letras 24

No IES A Sangriña imos celebrar o Día das Letras Galegas dunha maneira moi moi especial. Na mañá do día 16 de maio gozaremos dun grande festival de música no que estarán en concerto The Tetas’ Van e MJ Pérez. Esta actividade organízase en colaboración co Concello da Guarda e con financiamento da Deputación de Pontevedra.

The Tetas’ Van xuntouse por primeira vez no 2011 para participar nun concurso poñendo música a un poema de Ricardo Carvalho Calero, gañando o premio do público con Luisa Sorriso. Dende entón levan tocando por toda Galicia. Fan versións de clásicos do rock and roll, en inglés e en galego, reivindicando o papel da muller na escena galega.

MJ Pérez é unha das voces do panorama actual da música galega. Inicia o seu percorrido en 2014 e acumula máis de 150 concertos por toda Galicia e tamén Portugal. Suma xa catro álbums: un autoeditado e outros tres auto-producidos. Estivo presente en festivais e nos principáis circuítos musicais de Galicia.

Nas seguintes ligazóns podes escoitar un dos seus fantásticos temas: