As tecnoloxías ao servizo das linguas

17/03/2016 10:15
17/03/2016 12:00
Etc/GMT+1

"As tecnoloxías ao servizo das linguas" foi o título da charla que o profesor da USC, Ernesto González Seoane, impartiu esta mañá ao alumnado de ESO.

Nela falounos da revolución que supuxo a aparición das novas tecnoloxías e mais Internet para o estudo da lingua, e o cambio significativo no método de traballo que tales aparicións conlevaron para a lingüística, en xeral, e a lexicografía, en particular.

Presentou tamén os principais recursos informatizados da lingua galega, dispoñibles de balde en Internet, algúns de grande utilidade para o alumnado, como poden ser o Tesouro informatizado da lingua galega, o utilísimo Dicionario de dicionarios, o Tesouro do léxico patrimonial galego e portugués, a Cartografía dos apelidos de Galicia ou o Ránking dos 19 nomes máis populares en Galicia (2000-2014).

event | by Dr. Radut