Xulia Vicente Vaquero lévanos á universidade

Xulia Vicente Vaquero A SANGRIÑA

Este luns 23 de xaneiro, a nosa antiga alumna Xulia Vicente Vaquero visitou a Sangriña para conversar sobre case todo o que hai que saber sobre a universidade. A sesión comezou cunha exposición onde Xulia, estudante de Publicidade e Relacións Públicas, reflexionou inicialmente sobre o difícil proceso de escolla dos estudos superiores. Despois, centrouse en consellos prácticos, baseados na súa propia experiencia, de utilidade para planificar e para se adaptar á vida universitaria.

Coma sempre que nos visita, a visión de Xulia resultou moi enriquecedora. Máis alá da súa empatía e das súas capacidades comunicativas; o feito de que ela aínda estea a vivir a etapa universitaria que describe, e a súa vontade de transmitir aos estudantes fan dela unha colaboradora fundamental para o noso centro á hora de reflexionar sobre o futuro cos nosos alumnos e alumnas.

Moitas grazas Xulia!