Xoves Xuño 02, 2016

Este curso unha parte do alumnado de ciclos medios está a realizar parte das prácticas no estranxeiro. Trátase do Proxecto Europeo KA102, coordinado no noso centro por Teresa Álvarez.

Desde abril ata finais deste mes de xuño, Miriam Lechuga, Manuel Pereira, Borja Pérez e Emanuil Petrov realizarán parte da FCT en Terni (Italia), e Pablo Fernández, Adrián Álvarez, Brais Grandín e Alberto Dios, en Lisboa (Portugal).

Venres Xuño 03, 2016

Sábado Xuño 04, 2016

Domingo Xuño 05, 2016

Luns Xuño 06, 2016

Martes Xuño 07, 2016

Mércores Xuño 08, 2016

Start: 08/06/2016 00:27

O pasado 5 de xuño conmemorouse o Día Mundial do Medio Ambiente. Unha
data que queremos celebrar e compartir con toda a comunidade educativa
do IES A Sangriña. Tamén queremos amosar o noso agradecemento a todas
aquelas persoas do noso Centro, que ao longo destes últimos anos, se
levan implicado activamente no fomento e defensa do noso entorno
natural. No seguinte enlace podedes visualizar un pequeno video que
resume algunhas das moitas actividades levadas a cabo por estes e estas
entusiastas do medio ambiente.

(Clica na imaxe para ver o video)

Xoves Xuño 09, 2016

Start: 09/06/2016 12:20
O pasado día 9 de xuño tivo lugar o concerto de Fin de curso do alumnado de Música do centro, no que interviron rapaces e rapazas de 2º, 3º e 4º de ESO e 1º do Bacharelato, cun programa que incluía variadas obras e pezas musicais.
Puidemos escoitar desde cantigas da Idade Media ata bandas sonoras ou temas da música popular moderna. O programa tamén incluía arranxos de temas tradicionais irlandeses ou jazz. O acto finalizou co alumnado e o público gozando e cantando repertorio da música popular cubana e galega.
O departamento de Música quere transmitir o seu agradecemento a todo o alumnado e profesorado que colaborou no evento, así como todas as persoas que asistiron como público.
Podedes premer na seguinte ligazón para escoitar parte do concerto.

Venres Xuño 10, 2016

Sábado Xuño 11, 2016