Events

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Abril 25, 2016 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day
O pasado 19 de abril deron comezo as primeiras Xornadas dos Libros ás Letras, organizadas por Normalización Lingüística. A programación inclúe numerosas actividades ata o 18 de maio programadas para o segundo recreo no salón de actos, e conta coa especial colaboración dos Departamentos de Linguas, Música, Debuxo e Filosofía.

Start: 25/04/2016 16:00
End: 25/04/2016 17:40

Este luns 25 de abril visitou o IES A Sangriña a escritora e profesora Sonia Mirón, autora da novela xuvenil Si tú quieres.

Durante algo máis dunha hora, a autora conversou co alumnado de 1º, 2º e 3º da ESO sobre a súa obra. Tras unha breve exposición na que explicou como foi a súa entrada no mundo da escrita, como lle influíu o seu pimeiro libro en propiedade cando era nena, a súa querenza pola lectura desde ben nova e como foi o proceso de composición de Si tú quieres, deixou a palabra aos rapaces e rapazas. Estes fixeron numerosas e interesantes preguntas sobre o argumento da novela, o traballo de creación, o traballo de escritora, e moitas outras cuestións e curiosidades. Para finalizar, todas aquelas persoas que quixeron pudieron levar os seus exemplares firmados e dedicados pola autora.

Agradecemos a Sonia Mirón a súa visita e desexámoslle o mellor para esa segunda novela que está a piques de saír do prelo.

Start: 26/04/2016 08:00

Este curso unha parte do alumnado de ciclos medios está a realizar parte das prácticas no estranxeiro. Trátase do Proxecto Europeo KA102, coordinado no noso centro por Teresa Álvarez.

Desde abril ata finais deste mes de xuño, Miriam Lechuga, Manuel Pereira, Borja Pérez e Emanuil Petrov realizarán parte da FCT en Terni (Italia), e Pablo Fernández, Adrián Álvarez, Brais Grandín e Alberto Dios, en Lisboa (Portugal).