Skip to Content

SOLUCITUDES DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2014/15

PRAZO PARA FACER A RESERVA: DO 1 ao 20 de Marzo, inclusive.

A solicitude de admisión realizarase na secretaría do CRA en horario: de luns a venres, de 09 a 10 e de 13 a 14 h. 

DOCUMENTOS NECESARIOS PARA A RESERVA

- Fotocopia do libro de familia

TRAER ORIXINAIS PARA PODER COTEXAR

- Fotocopia da tarxeta sanitaria

- Fotocopia do libro de vacinas

- Fotocopias dos DNI de nai e pai.

ADEMÁIS ADXUNTARASE:

- 3 fotos tamaño carnet do alumno.

- Xustificante de empadronamento.

IMPORTANTE:  Segundo o artigo 4 da Orde do 12 de marzo pola que se densenvolve o procedemento para a admisión do alumnado:

A solicitude terá que estar asinada por calquera das/os titulares da patria potestade ou representantes legais.

No caso  de separación ou divorcio será necesaria a sinatura de ambas/os proxenitoras/es, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos será necesario presentar, xunto coa solicitude de admisión, a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo educativo.

AdxuntoTamaño
Nota informativa sobre adimisión de alumnado.pdf617.48 KB
Instruccións sobre admisión de alumnado.pdf657.94 KB
Vacantes por aula.jpg2.73 MB


blog | by Dr. Radut