O SON DA BAÑA: A canle de podcast do alumnado do CPI de San Vicente

28/01/2021 19:09

Dentro do plan de innovación educativa Contratos-Programa da Consellería de Educación, o alumnado do CPI de San Vicente está a estrear a súa canle de podcast de radio O son da Baña.

Nesta canle iremos publicando diversos programas especializados con entrevistas, reportaxes, traballos de investigación e tamén audiocontos para os máis pequenos.

O programa Contos na Lareira estrea hoxe no seu segundo capìtulo o conto A Pomba dona Paz, de Ramón Caride. Un conto dedicado áo Día Mundial da Paz e a non Violencia que estamos a celebrar nestes días no centro escolar con diferentes actividades. Na súa gravación participaron alumnos e alumnas de 1º, 4º e 6º de Primaria e 1º de ESO.

Aquí tedes este segundo capítulo e queremos animar ás familias a suscribirse á nosa canle para non perderse ningún dos nosos episodios.

Neste enlace podedes acceder á nosa canle en Spotify: https://open.spotify.com/show/5MiGwKwQt2tMH4qfpcgHs8?si=ql6tWh_3RYyRehNnC52WCQ