blogue dedepmat

Imaxe de depmat

PROXECTO ERASMUS+: "ROBOT DANCE"

O noso centro participa nun proxecto europeo Erasmus+ na modalidade K201 relacionado coa robótica xunto cos centros CPI A Xunqueira de Fene e IES Sofía Casanova de Ferrol. O proxecto consiste en compartir experiencias sobre a integración da robótica e das competencias STEM nas aulas de primaria e secundaria con centros de Finlandia e Cardiff, Gales. Como producto final faremos bailar os nosos robots de Lego ao mesmo tempo en todos os centros dos tres países.

Gustaríanos coñecer a opinión dos pais sobre temas relacionados coa introdución de novas tecnoloxías e de robótica na aula. Prema no enlace para realizar o cuestionario:

Cuestionario para pais de primaria e eso

A primeira toma de contacto entre os participantes de todos os países tivo lugar en Finlandia en Novembro de 2017. A próxima será en Cardiff en xuño de 2018. O proxecto está previsto que dure tres cursos e no último curso hai a posibilidade de participación de alumnos.

Finlandia2017

Primeira toma de contacto en Finlandia, novembro de 2017.

SANSABOTICS 3.0 participa na First Lego League

O equipo de robótica do CPI San Sadurniño, Sansabotics 3.0, participou o sábado 17 de febreiro no concurso de robótica First Lego League celebrado en Ferrol e organizado pola Universidade de A Coruña.

Sansabotics 3.0 na FLL 2018 en Ferrol

O equipo tivo que expoñer o seu proxecto científico relacionado co ciclo humano da auga, explicar como organizaron o traballo, o deseño e a programación do robot e realizar unhas misións co robot de Lego EV3.

Sansabotics 3.0 na FLL 2018 en Ferrol

A First Lego League na TVG

A First Lego League en La Voz de Galicia

Sansabotics 3.0 no Diario de Ferrol

Sansabotics 3.0 en El Correo Gallego

NOITE DE OBSERVACIÓN ASTRONÓMICA

A noite do 22 de maio organizamos unha observación astronómica á que estaban invitados todos os alumnos do centro. A convocatoria resultou un éxito especialmente entre os máis pequenos.

Paulino Gasalla, membro da Sociedade Galega de Historia Natural e divulgador de temas de Astronomía, sumerxiunos nunha viaxe polo espacio.

Paulino Gasalla e unha viaxe espacial

Ás 22:30 saímos ao patio do centro a esperar que o crepúsculo fora tornandose noite e nos permitira disfrutar dunha perfecta noite estrelada. Puidemos observar primeiro a simple vista e despois co telescopio do centro Venus, A Lúa, Xúpiter e Saturno. Tamén aprendimos a recoñecer moitas estrelas: Capella, Cástor e Póllux, Regulus, Spica, Arturus e Vega. Desfrutamos das constelacións zodiacais Xéminis e Virgo, da constelación do León e doutras máis comúns como a Osa Maior e Casiopea.

Ler máis.

NOITE DE OBSERVACIÓN ASTRONÓMICA

Paulino Gasalla e unha viaxe espacial

Alumnos e pais na charla

Paulino Gasalla co telescopio

Alumnos de 3ºESO observando o ceo

EXPOMETORO NO CPI SAN SADURNIÑO

Do 2 ao 12 de febreiro o noso centro recibe a exposición Expometeoro cedida por MeteoGalicia dentro do proxecto Meteoescolas no que participamos.

A nosa canteira de pequenos meteorólogos visitou o luns a exposición:

6ºinfantil visita Expometeoro

Se queres facer unha visita virtual preme na imaxe:

Expometeoro

INICIO DO TALLER DE ROBÓTICA 2014-15

No mes de novembro comeza o taller de robótica que oferta o centro como actividade extracurricular. Está aberto o prazo de inscrición en secundaria. Todos os alumnos poden participar aínda que terán prioridade os que xa participaron o curso pasado.

Na seguinte presentación ofrecemos información sobre o noso proxecto:

Aqui tedes a ficha de inscrición.

Actividades previstas para o mes de novembro:

- Participación de alumnos voluntarios de 2ºESO no concuso "Sensores para todos" organizado por Igaciencia.

- Asistencia dos alumnos de 2ºESO ao obradoiro "Sensores para todos" e á exposición "Sensores" en Lugo organizado por Igaciencia dentro da Semana da Ciencia.

3º PREMIO METEOESCOLAS PARA O NOSO CENTRO

O noso centro ven de gañar o 3º premio do concurso de Meteoescolas. O noso proxecto "Meteosansa" foi seleccionado de entre os 36 centros galegos que participaron este curso neste apartado do plan Proxecta.

O director do plan Proxecta, o director de Meteogalicia e a responsable do programa Meteoescolas visitaron o noso centro este venres 20 para entregarnos o premio e o diploma.

irector Meteogalicia e Plan Proxecta

Esperamos as vosas visitas ao noso blog, pinchando no icono Meteosansa á dereita desta mesma páxina. Aínda que este verán non teremos novos traballos esperamos comezar en setembro con novos proxectos.

A nosa estación automática non descansa e ofrece información todo o ano!!

O CLUB DE CIENCIAS DO CPI SAN SADURNIÑO

Este curso estamos comezando a poñer en marcha un club de ciencias no noso CPI con dúas seccións: primaria e secundaria.

Podedes visitar a nosa aula virtual para ver os proxectos que se están a levar a cabo.

Pode formar parte calquera alumno movido pola curiosidade cara temas científicos: astronomía, bioloxía, informática, meteoroloxía,...e outros moitos que podan xurdir.

VISITA ÁS INSTALACIÓNS DO CLUB DE AEROMODELISMO DE NARÓN

Os alumnos de 2º ESO e 4º ESO de Tecnoloxía visitaron as instalacións do Club de Aeromodelismo Narón situadas en Pedroso. Recibirón unhas explicación sobre motores e funcionamento dos avións e dos helicópteros. Despois disfrutaron dunha exhibición de vo dun dos modelos de avión.

EXPLICACIÓNS