Blogues

CONFERENCIA DIDÁCTICA

O mércores 23 de xaneiro o alumnado de 3º a 6º de Primaria asistiu na Casa da Cultura, á Conferencia “De Profesión…¡Árbitro! Y a ti… ¿Te apetece?” que tivo lugar dentro do marco do proxecto “Disfruta do teu Patio” que se está a desenvolver no centro. Visitounos o árbitro de fútbol Ignacio Iglesias Villanueva que na actualidade leva a cabo a súa actividade na Primeira División de Fútbol. Moitos nenos e nenas xa o coñecían pois é un habitual colaborador no proxecto LÓVA desde que este botara a andar no noso centro no ano 2013.

Os temas a tratar foron diversos e moi interesantes xa que se falaron dos valores que deben estar presentes na arbitraxe e en todas as facetas da vida: respecto, empatía, gratitude, paciencia, esforzo… e se afondou na parte máis descoñecida desta profesión.

Tanto o alumnado como o profesorado quedamos moi agradecidos pola visita xa que disfrutamos moito e aprendemos cousas que serán de moito proveito.

CONFERENCIA DIDÁCTICA

Imaxes das quedadas previas

Quedada do 29 de abril

Imaxe de depmat

PROXECTO ERASMUS+: "ROBOT DANCE"

O noso centro participa nun proxecto europeo Erasmus+ na modalidade K201 relacionado coa robótica xunto cos centros CPI A Xunqueira de Fene e IES Sofía Casanova de Ferrol. O proxecto consiste en compartir experiencias sobre a integración da robótica e das competencias STEM nas aulas de primaria e secundaria con centros de Finlandia e Cardiff, Gales. Como producto final faremos bailar os nosos robots de Lego ao mesmo tempo en todos os centros dos tres países.

Gustaríanos coñecer a opinión dos pais sobre temas relacionados coa introdución de novas tecnoloxías e de robótica na aula. Prema no enlace para realizar o cuestionario:

Cuestionario para pais de primaria e eso

A primeira toma de contacto entre os participantes de todos os países tivo lugar en Finlandia en Novembro de 2017. A próxima será en Cardiff en xuño de 2018. O proxecto está previsto que dure tres cursos e no último curso hai a posibilidade de participación de alumnos.

Finlandia2017

Primeira toma de contacto en Finlandia, novembro de 2017.

Imaxe de depmat

SANSABOTICS 3.0 participa na First Lego League

O equipo de robótica do CPI San Sadurniño, Sansabotics 3.0, participou o sábado 17 de febreiro no concurso de robótica First Lego League celebrado en Ferrol e organizado pola Universidade de A Coruña.

Sansabotics 3.0 na FLL 2018 en Ferrol

O equipo tivo que expoñer o seu proxecto científico relacionado co ciclo humano da auga, explicar como organizaron o traballo, o deseño e a programación do robot e realizar unhas misións co robot de Lego EV3.

Sansabotics 3.0 na FLL 2018 en Ferrol

A First Lego League na TVG

A First Lego League en La Voz de Galicia

Sansabotics 3.0 no Diario de Ferrol

Sansabotics 3.0 en El Correo Gallego

ENTREGA DE NOTAS DA ESO

A entrega de notas na ESO será MARTES 27 ás 11:00 horas para os cursos 1º, 2º e 3º.

As notas de 4º entregaránse no acto de fin de curso que se terá lugar o MARTES 27 ás 12:30 horas na CASA DA CULTURA. A este acto estades convidadas as familias do alumnado de 4º da ESO.

XORNADA DE VERÁN

A partires do xoves 1 de xuño (este incluído) non haberá clases pola tarde por mor do horario de verán. Polo tanto o martes 30 de maio é o último día que haberá clases pola tarde.

CARREIRA POPULAR: RECOLLIDA DE DORSAIS e HORARIOS CARREIRAS

RETIRADA DE DORSAIS: