TERTULIA LITERARIA DIALÓXICA SOBRE O DIARIO DE ANA FRANK

O día 31 de xaneiro de 2019 terá lugar unha tertulia sobre unha selección de textos do diario de Ana Frank. A tertulia estará coordinada pola profesora Nanda Suárez Méndez.

Inivitamos a asistir a todas as persoas que o desexen. Celebrarase no salón de actos do CPI Plurilingüe de Castroverde.

Achégase o arquivo da selección de textos realizada pola profesora Nanda Suárez.

RECREOS ALTERNATIVOS

A semana do 14 ao 18 de xaneiro, as alumnas e alumnos de 3º de ESO realizarán durante o seu descanso, diversas actividades para probar os recreos alternativos e facer un traballo para a ONCE. Cada día da semana haberá unha ou dúas actividades diferentes nas que poderás participar se o desexas.

CIENCIA NA BIBLIOTECA

Sendo novembro o mes da ciencia en galego nas bibliotecas, quixemos acercar as nenas e nenos de Educación Infantil e Primaria á Biblioteca,  para ver unhas exposicións de invertebrados ( insectos, arácnidos, crustáceos) ,  minerais e rochas, e tamén ver uns experimentos sinxelos.

TODO UN MUNDO DE PLASTILINA

Na entrada do edificio de primaria pódese contemplar unha mostra de figuras de plastilina que representan esceas históricas e do día a día. O artesano creador da mostra foi o noso compañeiro de sexto, Javier.