EXAMES DE SETEMBRO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA

L.CASTELÁ/ÁMBITO LINGÜÍSTICO/VALORES ÉTICOS

GALEGO

ACTO DE GRADUACIÓN EN SECUNDARIA

O día 22 de xuño de 2016 tivo lugar o acto de graducación do alumnado de secundaria. Antes realizouse unha homenaxe ás persoas voluntarias que colaboraron neste curso 2015/2016 nos Grupos Interactivos.

Na celebración de graduación foron sucedéndose emotivas intervencións de docentes (directora e titoras),  alumnos, alumnas e tamén de persoas voluntarias que colaboraron en varias actuacións educativas.

Felicitamos a todos os rapaces e rapazas pola súa graduación e ás súas familias polos excelentes resultados.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2016

Publícanse as listaxes definitivas de persoas seleccionadas e de suplentes, así como os destinos, as datas de realización das estadías e as achegas familiares correspondentes en cada caso.

CONCURSO CLASES SEN FUME

CLASES

A clase de 1º de ESO do CPI de Castroverde obtivo un accesit no concurso Clases sen Fume e o premio consiste nun día de lecer en Aquapark. Parabéns!