CONFERENCIA SOBRE SEGURIDADE LABORAL, MARTÍN BARRASA RIOJA (USC)

Terá lugar o venres 26 de maio de 9:45 a 10:35 no salón de actos do CPI de Castroverde. Poden asistir todas as persoas que estean interesadas.

O obxectivo fundamental da charla é concienciar ó auditorio da importancia da seguridade e saúde no ámbito laboral. O noso marco normativo, a Lei de Prevención de Riscos Laborais (lei PRL do ano 1995), aposta claramente por un preventivo: "previr é mellor que curar". Desde esta premisa farase un recorrido expoñendo datos de siniestralidade laboral en Galicia e España, por sectores de actividade, para rematar cun repaso ós principales riscos laborais.

VIAXE A LUGO

O día 22 de maio os alumnos/as de 3º e 4ºESO foron visitar a Facultade de Ciencias do Campus Terra de Lugo, sendo recibidos polo Decano José Mª Martínez Ageitos. Primeiro explicáronlles en que consistían e que saídas tiñan os dous graos que se imparten alí “ Grao en Enxeñería de Procesos Químicos Industriais” e “Grao en Nutrición Humana e Dietética”, logo repartidos en grupos de 6 alumnos/as pasaron ós distintos laboratorios donde fixeron prácticas relacionadas coa Química e a Bioloxía , gustándolles especialmente a luminiscencia observada na reación do luminol con peróxido de hidróxeno en presenza dunha sal e medio básico. E o grupo de Bioloxía de 4º ESO tamén foi á Facultade de Veterinaria visitar o Departamento e laboratorio de Xenética.

CONCURSO ONCE

Os alumnos e alumnas da materia de valores de 3º de ESO gañaron o premio provincial da ONCE. Para velo, entra en Concurso Escolar da ONCE na categoría C. Dura un minuto. Na foto, os gañadores coas súas mochilas.

BALONMÁN

O equipo de balonmán do CPI de Castroverde gañou un trofeo a fin de semana pasada en Viveiro. Noraboa!!!

ANGEL CARRACEDO NO CPI DE CASTROVERDE

CHARLA, CONFERENCIA E TERTULIA CIENTÍFICA

O CPI de Castroverde ten a honra de recibir ó gran científico Ángel Carracedo o día 25 de maio de 2017. Na actualidade dirixe a Fundación Pública Galega de Medicina Xenómica (SERGAS) e o Centro Nacional de Xenotipado (Universidade de Santiago), centros que colocou xunto co seu equipo na vangarda mundial da investigación xenética. Ángel Carracedo recibiu o Premio Rei Xaime I, outorgado por un xurado de premios Nobel, ou a Medalla de Ouro de Galicia; foi presidente da Sociedade Internacional de Xenética Forense e é vicepresidente da Academia Internacional de Medicina Legal. É catedrático de Medicina Legal da Universidade de Santiago de Compostela e participou en investigacións de calado internacional como o Proxecto do Xenoma Humano.

O CPI de Castroverde agradece ó profesor Ángel Carracedo o esforzo de desprazarse ata Castroverde e de realizar tantas actividades que sabemos que son contribucións excepcionais para a formación do noso alumnado.

PROGRAMA DE ACTIVIDADES:

1- Charla e extracción de ADN con nenos e nenas de 3º a 6º de primaria. Poden asistir os familiares interesados. Terá lugar de 10.20 a 11.05 horas no salón de actos do CPI de Castroverde.

2- Conferencia "CSI made in Galicia". Celebrarase no salón de actos do CPI de Castroverde. Asistirá o alumnado de 1º, 2º,3º e 4º de ESO e todos os adultos que o desexen. Terá lugar entre as 11.15 horas e as 12.15 horas

3-Tertulia Científica Dialóxica na biblioteca do CPI de Castroverde"Existe o TDAH?" Asistirá o alumnado de 4º de ESO e están invitados os familiares, profesorado e calquera outra persoa que estea interesada. Terá lugar a partir das 12.35 horas na biblioteca escolar do CPI de Castroverde.

MATERIAL PARA TERTULIA CIENTÍFICA

GUÍA TDAH