PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO NO PROCESO DE ADMISIÓN

As familias que presentaron neste centro a solicitude de admisión para o vindeiro curso están todas admitidas, non obstante poderán consultalo no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar ou a través da aplicación admisión alumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

CONCURSO ONCE

Novamente a ONCE felicítanos por ser o gañador provincial na categoría C (Educación Secundaria e BAC) do seu Concurso Escolar. O grupo de 3º da ESO, realizou, ao longo do curso, unha serie de interesantes actividades promovidas pola ONCE para axudar ao alumnado a ter un pensamento e unha actitude inclusivas. A profesora Cristina González Grandas, guiou ao alumnado nunha interesante aventura na que debían poñerse na pel de diferentes persoas con discapacidade, tanto a través de lecturas e  exercicios relacionados coa materia de Lingua Castelá e Literatura, como con actividades máis lúdicas como o xa famoso paseo por Castroverde en cadeira de rodas ou cos ollos tapados. O último exercicio tratábase do deseño e elaboración do boceto dunha bandeira inclusiva.
Parabéns ao grupo e á profesora.