SAÍDA A SANTIAGO: 5º E 6º DE PRIMARIA E 3º DA ESO

O martes 16 de Abril o alumnado de 5º e 6º de primaria e o de 3º da ESO, tivo a oportunidade de visitar Santiago de Compostela.
Pola mañá todo o grupo visitou o Edificio da Xunta de San Caetano, onde tiveron a oportunidade de sentarse nas cadeiras dos conselleiros e conselleiras da Xunta de Galicia e averiguar os asuntos dos que se ocupan. Posteriormente visitaron o edificio do Parlamento de Galicia, onde puideron asistir de cerca aos preparativos e un fragmento por circuito pechado da solemne Sesión plenaria de apertura de la XII Lexislatura do Parlamento de Galicia. Alí se lles explicou o funcionamento do Parlamento e as distintas dependencias do mesmo.
Tras comer no parque da Alameda os grupos dividíronse. Á tarde o grupo de primaria deu primeiro un paseo pola Alameda, onde xogaron nun parque infantil con tirolina, para posteriormente dar un paseo polo casco histórico. O grupo de secundaria fixo un percorrido guiado pola profesora de xeografía e historia polo casco histórico, analizando fachadas barrocas e neoclásicas de diferentes edificios.
Coidamos que foi unha saída extraescolar moi interesante na que aprenderon numerosos contidos de xeografía, historia e arte de Galicia.

A VOLTA AO MUNDO EN ALGO MÁIS DE 80 DÍAS

O alumnado de 5º Ed. Infantil, andamos dende o comezo de curso, dando a volta ao mundo en algo máis de 80 días, axudándonos da serie de Willy Fog.  Xa pasamos por Londres, e por París, e ahora tacaríanos visitar Brindisi e o país de Italia, pero aproveitando que temos no cole este ano, unha axuliar de conversa da India, país, que tamén visita Willy Fog, pois decidimos aprender cousas da  India, man de Ritu. Despois voltaremos hacia atrás para poder saber cousas de Italia e de Exipto, pero quizá sexa para o ano.

Dendelogo, se viaxaramos con Willy Fog, Tico e Rigodón, non ganábamos a aposta... xa que nos vamos a outro ritmo, e atopamos tantas cousas interesantes en cada país, que sempre queremos saber máis e máis.

Vamos enseñarvos unha pequena mostra da nosa viaxe por París e das cousas que alí descubrimos.

Fixemos o museo do Louvre, para ter o noso propio museo, nas nosas casas.

Vimos que dentro do Museo do Louvre había un cuadro moi moi famoso, e que nos tiñamos tamén no noso cole. A Gioconda

E por último, fomos tamén a Disneyland. E fisemos un photocoll como se estiveramos alí en persona... Foi divertido!!!

Temos que dar as gracias a todas as familias que colaboran en todas as actividades que lles propoñemos, e tamén ás profes e a Mercedes, que colaboran facendo máis motivadoras as actividades.

E quedamos á espera do que vamos a decubrir con Ritu sobre a India

A NOSA ESCOLA CON PALESTINA

O venres 12, alumnado e profesorado do CPI Plurilingüe de Castroverde participamos nunha concentración e lectura dun manifesto en solidariedade co pobo palestino.

SEMANA DAS CULTURAS

OBRADOIRO FRANCÓFONO DE ESCRITURA CREATIVA

TALLER DE ROBÓTICA APLICADA Á AGRICULTURA

CHARLA SOBRE PERUGIA E O ITALIANO

MURAL SOBRE AGRICULTURA EN KENIA

MURAL DA COMIDA DE KENIA

RECUNCHO DA SEMANA DAS CULTURAS NA BIBLIOTECA

A semana pasada celebramos a Semana das Culturas no centro con diferentes iniciativas.
O xoves realizouse un obradoiro francófono de escritura creativa en 2º da ESO coa axuda do alumnado de francés de 4º da ESO. Unha vez deixaron voar a imaxinación, dramatizaron o que crearon. Ese mesmo día tivo lugar unha charla para toda a ESO sobre Perugia, unha cidade italiana, e sobre expresións básicas italianas e xestos italianos.
O venres o alumnado de 3º e 4º da ESO asistiu a un taller de robótica aplicado á agricultura. Para o alumnado de 5º e 6º de primaria tamén tivo lugar a charla sobre Perugia e o italiano.
No comedor degustáronse pratos típicos da cultura india, marroquí e latina.
Na biblioteca adicouse un recuncho á exposición de receitas e linguas do mundo (elaboradas por alumnado de primaria e secundaria) e de festivais e moeda da India. Ademáis, diante da biblioteca pódense ver dous murais sobre a comida e a agricultura en Kenia con palabras en swahili.