INTERCAMBIO CON CASTRO VERDE DE PORTUGAL

As alumnas e alumnos de 3º e 4º de primaria estamos mantendo este curso un intercambio con alumnado de Castro Verde de Portugal (Centro Escolar nº 2). Enviamos a Castro Verde materiais relacionados co noso centro, o noso entorno e o coidado do mesmo, elaborados por nós. Ao mesmo tempo desfrutamos dos traballos que nos envían as alumnas e alumnos de Portugal. Está sendo unha experiencia moi positiva, estamos traballando con entusiasmo e aprendendo do que facemos e do que recibimos. Aquí mostramos algunhas das actividades.

VISITA DE SABELA NÚÑEZ SINGALA

O mércores 3 de abril, visitounos Sabela Núñez Singala para falar do seu libro “ O agasallo de Anya” que leron os nenos/as de 5º e 6º de E.Primaria, e 1º, 2º ESO. Despois dunha exposición sobre as orixes do libro e outros aspectos relacionados co mesmo, Sabela contestou a moitas preguntas que lle fixeron os alumnos/as.

ESCRITURA UGARÍTICA EN CASTROVERDE

A cidade de Ugarit no século XIV a de C.  estaba situada no que hoxe é Siria, entre Oriente e o Mediterráneo recibindo ambas influencias políticas e culturais. Conviviron por moito tempo varios sistemas de escritura (exipcio, mesopotámico e cretense) ata que se simplifican os signos inventándoos “ex nihilo”* eliminando así os pictogramas e sustituídoos por outros máis esquemáticos formando un auténtico primeiro alfabeto.
PROCESO
•Para facer esta inscrición usamos dous trozos de madeira de abidueira nos que tallamos unha liña corta e un triángulo.
•No libro iFenici, atopamos o alfabeto ugarítico e transcribimos o lema do CPIP de Castroverde “con traballo esforzo nada é imposible “

Miguel Ferreiro Pereira
Jéssica Regueiras Rodríguez
Nerea Castro Aguiar
Hugo Díaz Cabo
Rubén Gómez Seijas
Alumnos de Cultura Clasica de 3º ESO
Profesor Ángel Daniel Díaz Trigo.
*Ex nihilo é unha locución latina traducible por "da nada" ou "dende a nada".