CONFERENCIA SOBRE IGUALDADE

NOELIA RODRÍGUEZ ÁLVAREZ: IGUALDADE DE XÉNERO

O 16 de marzo de 2017, desde as 9.45 ás 10.35 horas terá lugar unha conferencia sobre igualdade de oportunidades entre mulleres e homes no CPI de Castroverde. Asistirán os alumnos e alumnas de secundaria e todas aquelas persoas que estean interesadas. Celebrarase no salón de actos do CPI de Castroverde.

Noelia Rodríguez Álvarez é educadora social, especializada en inadaptación e marxinación social e ten unha ampla experiencia profesional no deseño de plans de igualdade de institucións e empresas. Participa activamente en numerosas iniciativas que teñen a finalidade de rematar coa discriminación que seguen a sufrir as mulleres na sociedade actual.

Desde o CPI de Castroverde agradecemos a Noelia Rodríguez Álvarez a súa contribución desinteresada á formación do noso alumnado.

ELECTRA E EL PROGRESO

Alumnos e alumnas de cultura clásica e latín fomos ver a obra Electra e visitamos as instalacións do diario El Progreso.

CONFERENCIA E TALLER SOBRE ARQUITECTURA

O arquitecto e veciño de Castroverde, Marcos Rubinos, impartirá o día 15 de marzo unha conferencia ao alumnado de 4º,5º e 6º de educación primaria. Terá lugar no salón de actos  do CPI de Castroverde entre as 9.45 e as 10.35 horas. Poden asistir todas as persoas interesadas. A continuación terá lugar un obradoiro de construción de maquetas e de estruturas en 4º de educación primaria.  Desde o CPI de Castroverde agradecemos esta colaboración desinteresada na formación do noso alumnado.

Tanto na conferencia como no taller Marcos achegará ao alumnado  o mundo da arquitectura e as diferentes labores que pode desenvolver un arquitecto, partindo da súa experiencia profesional:

ACTIVIDADE DO 8 DE MARZO

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Unha das actividades que se está a realizar no centro para conmemorar o día da muller traballadora é encher os taboleiros do corredor de secundaria con mulleres traballadoras da nosa contorna. Mulleres que para nós son especiais e un exemplo a seguir.

Calquera membro da comunidade educativa pode participar ao longo desta ou da próxima semana, enviando o seu exemplo de muller traballadora ao correo nandacastroverde@gmail.com, para ser imprimido e colocado xunto co resto de mulleres.

Exemplo: