Edu-Saúde

CHARLA SOBRE CELIAQUÍA

O xoves 25 de abril celebrouse unha charla no salón de actos sobre a enfermidade celíaca, os seus síntomas, problemas que acarrea, orixe, tratamento, etc.

A MIÑA SAÚDE, O MEU DEREITO

O alumnado de 6 de E.I. realizou diferentes actividades relacionadas  coa promoción da saúde, principalmente relacionadas coa adquisición de hábitos de vida saudables (Choiva de ideas, lectura de contos, taller de cociña,control de peso, xogos motores).

MENÚS DA SEMANA DAS CULTURAS

Esta semana no Cpi de Castroverde, estivemos celebrando a semana das culturas e dende o servizo de comedor aproveitamos para degustar menús novos propios de estas tres culturas. O mércores conmemoramos a cultura india, e poidemos saborear o polo tandori e arroz con uvas pasas.  O xoves tocoulle á cultura marroquí, e comemos ensalada tabule, e o venres tocoulle á cultura latina, e degustamos unha fajitas recheas de arroz, polo e salsa de tomate, acompañados de ensalada de leituga.  Gustounos probar comidas doutras países! Noraboa pola iniciativa.

Temos que dar as gracias ás nenas e nenos que participaron na decoración desta actividade.

CELEBRANDO O DÍA DA AUGA

O alumnado de 6 de E.I. estivo, durante o 2 trimestre, investigando sobre a auga ( elemento natural imprescindible na vida das persoas).

Durante o proxecto realizaron:

_ Saída polos arredores do colexio para complementar os contidos abordados. Visitaron unha fonte, un rego e un lavadoiro onde poideron lavar unha peza de roupa. Levaron á práctica os coñecementos que  lles contaron as avoas, no encontro que tiveron con elas na súa aula, sobre o traballo de lavar a roupa nos seus tempos.

_Redactaron unha noticia sobre a auga na súa contorna, na semana da prensa.

_Como  peche do proxecto e para celebrar o día da poesía e da auga, realizaron a actividade do "Apadriñamento lector", onde escoitaron  da voz do alumnado de 5 de E. P., poemas de diversos autores que estaban relacionados coa auga.

CONSUMIDORES RESPONSABLES: A PATRULLA VERDE

O equipo "A patrulla verde", formado polo alumnado de 6 de E.I.estivo, durante o 2 trimestre, investigando os medios que están ao seu alcance para coidar o planeta e tamén a súa contorna:reducindo resíduos, reciclando e reutilizando.

Para sensibilizar ao resto da comunidade educativa e a veciñanza da necesidade de coidar da contorna, deseñaron unha pancarta que presentaron no desfile do entroido e agora colocaron no recinto escolar.