Comunidades de Aprendizaxe

25 DE NOVEMBRO: DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

A ANPA do CPI Plurilingüe de Castroverde decorou as árbores das entradas do centro con motivos e lemas contra a violencia de xénero. Unha orixinal iniciativa que pretencde concienciar a toda a comunidade educativa. Esta iniciativa súmase ás actividades organizadas no CPI nas diferentes etapas, como a lectura dun conto coeducativo  que realizou a profesora Nanda Suárez para todo o alumnado de infantil e primaria (por videoconferencia dadas circunstancias excepcionais do actual curso escolar).

Parabéns a todas as que fixeron posible estas actividades!

O Universo

No mes de outubro de 2019 iniciamos o proxecto sobre o Universo cunha sesión de aprendizaxe e experimentación compartida por profesorado, alumnado, familias, voluntarias,...

No seguinte vídeo un momento divertido mentres se intenta visualizar o proposto pola teoría xeral da relatividade de Einstein e intentar comprender como é posible que a masa dos dieferentes obxectos do Universo deforme o espazo-tempo.

No seguinte vídeo unha das probas nas que puidemos comprobar como se forman as liñas de acreción que se observan na Lúa, en Mercurio e noutros planetas cando impacta un meteorito.

Outras experiencias que se relalizaron foron  as do electromagnetismo solar (comprobando con música a inducción electromagnética), exeperiencias sobre escalas e sobre espectros e a información que se pode obter a partir deles.