Comunidades de Aprendizaxe

TERTULIA LITERARIA DIALÓXICA NO DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

HIPATIA DE ALEXANDRÍA

O 25 de novembro o alumnado de ESO participará nunha Tertulia sobre HIpatia de Alexandría. Na seguinte ligazón está o texto que do libro Hipatia de Alejandría: Un equipo plural de científicas desvela la verdad sobre la primera mujer de la ciencia

O CPI DE CASTROVERDE: DE FERROL A TURQUÍA

Membros do equipo de plurilingüísmo do CPI de Castroverde explicaron a profesores turcos participantes nun proxecto Erasmus, o modelo de Comunidades de Aprendizaxe aplicado no CPI de Castroverde. Esta charla tivo lugar no CFR de Ferrol. Agradecemos aos asistentes o seu interés, participación e boa conexión nesta actividade e ao CFR de Ferrol que contara con nós neste proxecto.

ENCONTRO INTERXERACIONAL PARA FALAR DA HORTA

Encontro para falar das súas hotas, entre os residentes do centro de maiores de Castroverde e o alumnado de 1º de ESO. Os consellos dos maiores sempre son acertados!

FORMACIÓN EN INTEGRACIÓN SENSORIAL

O 1 de xuño ás 17:00 horas terá lugar unha conferencia sobre Integración Sensorial. Está organizada por unha mamá de educación infantil á que damos as grazas polas súas xestións.  A información sobre a charla está no seguinte DOCUMENTO.

CURSO-TALLER DE FOTOGRAFÍA CREATIVA CO TELÉFONO MÓBIL

O  día 5 DE MAIO de 2021 a partir da 16:25 horas no patio cuberto do CPI Plurilingüe de Castroverde terá lugar un taller de fotografía creativa  para familias co teléfono móbil. Os días 3 e 4 de maio celebrarase o mesmo taller para o profesorado. Será impartido pola fotógrafa de Castroverde María Nogueira.

As nais ou pais que desexen asistir deben inscribirse chamando ao teléfono 982870175 deixando os seus datos e un teléfono de contacto.

No taller ensinaranse  "trucos fáciles" que axudarán a mellorar as fotos realizadas co teléfono propio dun xeito práctico. As persoas interesadas deben  avisar o antes posible dado o límite de aistentes.