Comunidades de Aprendizaxe

DÍA DE PI

TERTULIA MATEMÁTICA

O CPI Plurilingüe de Castroverde celebrou o día do número PI (14 de marzo) cunha tertulia dialóxica matemática e outras actividades impulsadas polo departamento de matemáticas do CPI, como murais nos corredores cos primeiros decimais deste número irracional. Na tertulia revisouse a historia de PI e as sucesivas aproximacións e cálculos ao seu valor, as aplicacións en estatística, geodesia, teoría da relatividade, mecánica cuántica, procesamento de sinais e tamén en actividades da vida cotiá de carpintería ou mecánica entre outras. Tamén se visualizou un rap sobre as primeiras 100 cifras deste número e as súas aplicacións.

Esta actividade forma parte das iniciativas pedagóxicas conxuntas que se comparten co CPI As Mirandas de Ares dentro  da fase interautonómica do programa Obseva-Acción.

MONKEY PUZZLE

Dúas alumnas e un alumno de sexto de primaria ofrecéronse para contar unha historia en inglés ao alumnado de 5º de E. I. Primeiramente a profesora escolleu un conto orixinal en inglés e adaptouse para o nivel de 5º de E.I. Os tres voluntarios prepararon na casa e en momentos libres a posta en escea e aprenderon os seus textos. Practicaron durante o descanso despois de comer e cando chegou o almunado de EI á aula atopáronse coa sorpresa.

Nesta actividade os máis pequenos disfrutan e aprenden cos maiores pero estes aprenden aínda máis grazas aos cativos pois teñen que memorizar a súa parte, interpretala, traballar a entoación, pronuncia, léxico e estruturas, fluidez e ,o que é máis importante, enfrontarse a un público.

Verdadeiramente foi unha experiencia xenial cun comportamento exemplar, tanto por parte dos contacontos coma da audiencia. Seguro que imos repetir pois xa hai outros 11 voluntarios á espera.

APADRIÑAMENTO LECTOR

O alumnado de 5 de E.P. inicia a súa actividade de "Voluntariado de lectura", apadriñando ao alumnado de 6 de E.I.

A actividade tivo lugar na aula de 6 de E.I. e consistiu en:

-Xogo de presentación (tea de araña) para coñecerse.

-Posta en común dos compromisos asumidos e sinatura dos mesmos.

-Lectura compartida.

GRUPOS INTERACTIVOS EN 6º DE PRIMARIA

Neste primeiro trimestre os nenos e nenas de sexto, traballaron en grupos interactivos. Dende aquí queremos agradecer o traballo do voluntario que nos permitiu levar a cabo estas sesións. Moitas grazas!!!! Foi unha actividade moi interesante que continuaremos no segundo trimestre.

TERTULIA CIENTÍFICA DIALÓXICA: CURIOSIDADES SOBRE O ELECTRÓN

O 26 de outubro de 2022 a partir das 17:30 horas terá lugar unha tertulia dialóxica científica sobre o electrón. O texto da tertulia, sobre 5 curiosidades sobre o electrón, está no seguinte enlace:

As persoas que desexen participar na tertulia deberán conectarse a través de Webex co seguinte número  844560333.

As persoas que o desexen poden solicitar unha copia en papel no centro educativo.

(Actividade de excelencia)