A.N.P.A

Asociación de Nais e Pais

ACTUACIÓN DE NONO O DÍA DO MAGOSTO

O espectáculo terá lugar o 30 de Outubro, pola tarde.

PROPOSTA DE ACTIVIDADES ORGANIZADAS POLA ANPA PARA O CURSO 2019/20

Nos arquivos adxuntos pódese consultar e descargar toda a información relacionada coas actividades, pagos das mesmas así como a maneira de facerse socio.

DÍA DAS LETRAS: ACTIVIDADES ORGANIZADAS POLA ANPA

O día 14 de maio o alumnado de ESO participou nun obradoiro de poesía, mentras Primaria e Secundaria disfrutaban da actuación de Peter Punk no patio do colexio. Ambas as dúas actividades foron organizadas pola Asociación de Nais e Pais. No enlace podemos ver máis fotos.

CONFERENCIAS SOBRE ENTROIDO TRADICIONAL GALEGO

O 25 de xaneiro de 2019 tivo lugar unha charla para o alumnado de secundaria e outra para o de primaria organizadas pola Asociación de Pais e Nais do CPI de Castroverde.

O CPI Plurilingüe de Castroverde agradece a ANPA esta iniciativa que resultou moi interesante para todos os alumnos e as alumnas.