Club de lectura

TERTULIA LITERARIA DIALÓXICA

O Departamento de Lingua Castelá organiza unha Tertulia Literaria Dialóxica á que poden asistir telemáticamente todas as persoas interesadas. A Tertulia trata sobre uns poemas da poetisa polaca, Nobel de literatura 1996,   Wislawa Szymborska:

POEMAS PARA COMENTAR NA TERTULIA

Terá lugar ás 18.00 horas o próximo 2 de novembro a través de webex. Para acceder facer clic no seguinte enlace

ACCESO Á VIDEOCONFERENCIA DA TERTULIA

SAÍDA AO CASTELO DE CASTROVERDE

As alumnas e alumnos de 3º de ESO visitan a torre de Castroverde para recitar poemas medievais e coñecer un poco da súa historia.

TERTULIA DIALÓXICA SOBRE FRAGMENTOS DO LIBRO "EL SEGUNDO SEXO" DE SIMONE DE BEAUVOIR

26/11/2019 13:25
26/11/2019 14:15

No adxunto atoparedes fragmentos do libro "El Segundo Sexo" de Simone de Beauvoir para a tertulia do martes 26 de novembro "Día Internacional da eliminación da Violencia contra a Muller". A tertulia será  de 13:25 a 14:15.

CONVOCATORIA DOS CLUBES DE LECTURA EN GALEGO

Convocatoria de Clubes de Lectura para el curso 2019/2020

La Dirección General de Centros y Recursos Humanos, en el contexto  de las actuaciones para el fomento de la lectura en el ámbito educativo, publica la convocatoria de CLUBES DE LECTURA en centros públicos de titularidad de la Consellería de Educación, Universidad y Formación Profesional, que acojan enseñanzas de educación secundaria, bachillerato, formación profesional (tanto en régimen común como de personas adultas) o enseñanzas de régimen especial, para el curso 2019/2020.

TERTULIA DIALÓXICA MUSICAL

INFANTIL E PRIMARIA

mércores 15 de maio, de 10:25 a 11:25, terá lugar unha tertulia dialóxica musical na que actuarán Susana García (piano) e Cándido Díaz (flauta), na que se fará unha pequena homenaxe a Francia e a súa música. As obras  que se van a interpretar coinciden no tempo coa corrente ART NOUVEAU. No cartel da actividade aparece o metro de París, xa que varias das súas entradas son deste estilo artístico e convertéronse nun símbolo da cidade. Interpretaranse:

1.- O pequeno negro (1909), de Claude Debussy.

2.- Catro pezas fáciles, de Eugène Bozza.

·       Rêves d’enfants (Soños de nenos).

·       Le Campanile (O Campanario).

·       Menuet des pages (Minueto dos paxes).

·       Eili-Eili (Melodía hebraica).

3.-Concertino (1902), de Cécile Chaminade.

SECUNDARIA

Esta tertulia dialóxica musical terá lugar para Secundaria o martes 21 de maio, no salón de actos do centro de 10:35 a 11:25.