Club de lectura

CLUBE DE LECTURA DE PWRSOAS ADULTAS

Club de lectura de persoas adultas. Reunión sobre o libro de Xurxo Mariño  "Unha mente que voa: unha mirada a evolución da linguaxe"

Día da Poesía. Actividade realizada pola Biblioteca e o Club de Lectura

No CPIP de Castroverde, celebramos o Día da Poesía cun recital no que o alumnado da ESO leu poemas en varias linguas. Algunhas delas, linguas nativas como o árabe ou o romanés, xunto co galego e o castelán. Tamén poemas en francés e inglés e, mesmo se atreveron co portugués e o italiano. Tamén se escoitaron poemas musicados por diferentes artistas ( A Banda da Loba, Rosalía ou Los Suaves).

DÍA DE ROSALÍA EN ESO. ACTIVIDADE DE MÚSICA E LINGUA GALEGA

No CPIP de Castroverde celebramos o Día de Rosalía  coa interpretación musical dun dos seus poemas, o titulado "Alborada"; o alumnado de 1° e 3° ESO leu o manifesto escrito pola Asociación de Escritores en Lingua Galega e fíxose ,nun dos taboleiros de secundaria,unha exposición de poemas da autora galega e de poemas adicados a ela.Ademais nas clases de Lingua Galega léronse e escoitáronse algúns poemas da autora.

ENCONTRO CON MARÍA SÁNCHEZ

O pasado 2 de novembro todo o alumnado da ESO tivo a oportunidade de falar coa autora María Sánchez sobre o seu libro Almáciga, co cal tiñan traballado previamente na clase. A autora tamén lles falou doutros temas como das súas outras obras Tierra de Mujeres e Cuaderno de Campo.

PRESENTACIÓN DO LIBRO DE ABRAHAM PÉREZ, SACHO DE SEDA

O martes 31 visitaron o noso centro o escritor, Abraham Pérez, e mais o editor de Menino Morreu, Ângelo Pineda, para presentar o libro Sacho de seda. Faláronnos do que significa o fútbol xunto ca súa relación ca nosa realidade e os contextos sociais, foi unha xornada entretida e ben interesante.