O LATÍN E AS NOVAS TECNOLOXÍAS

Este trimestre na materia de latín de 4°ESO estamos aprendendo a historia e a arquitectura da cidade de Roma coa axuda dunha maqueta que estamos a facer utilizando os bolígrafos de impresión en 3D e as tablets para buscar a informar e modelos en 3D da cidade.

Quen dixo que o latín non podía ser a lingua das novas tecnoloxías!

AS MULLERES NA MÚSICA GALEGA

Nas sesións de música dos meses de marzo e abril, o alumnado da etapa infantil, estivemos traballando importantes figuras femininas da música galega.

Cantamos e bailamos con elas, investigamos sobre os seus traballos e admirámolas moito.

LETRAS GALEGAS CON ÁNXELA GRACIÁN

Para conmemorar o Día das Letras Galegas, o CPI de CASTROVERDE invitou a unha escritora do concello, a Ánxela Gracián. E así, o alumnado de 5º Ed. Infantil, 1º e 2º Ed. Primaria, poidemos escoitar o relato dos seus contos: Gombó e o medo á escuridade, e Gombó e a viaxe á lagoa. Foi todo un pracer terte no noso cole. Moitas gracias Ánxela!!

CELEBRAMOS A CHEGADA DA PRIMAVERA

Para celebrar a chegada do mes de maio, na nosa aula fixemos unhas coroas feitas con xestas para decorar o maio que nos donou ZUNCU MIÚDO, a asociación de gaitas á que asisten varios alumnos e alumnas do noso cole.

SAÍDA POLO POBO DE CASTROVERDE

Esta semana fomos de paseo polo pobo de Castroverde, para mercar unhas plantas. Foi moi divertido porque paramos en varias tendas de camiño á Casa de Serra, que era a onde tiñamos que ir mercar as plantas, para levar para a casa o día da familia.