Recomendámosche

DEVOLUCIÓN DOS MATERIAIS EN PRÉSTAMO.

Ola familias!

Dende os máis pequenos ata os máis maiores, lembrade traer os libros que leváchedes como préstamo da biblioteca.

Xa sabemos que algún de vós xa os trouxestes. Pero os demais o día que veñades á escola a recoller o material ou a facer calquera outra cousa podedes aproveitar e deixar tamén o material de préstamo.

Os que teñades as "Mochilas Viaxeiras" debedes achegalas ao colexio.

Por seguridade puxemos os mobles de devolucións na entrada principal para que deixedes todo alí.

Aproveitade este tempo de verán para pásalo moi ben e adicarlle tempo á lectura que vós levará a mil e unha aventuras.

Un saúdo, A Vaca Pepa.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS. VERÁN 2020

Ola familias!

Presentámosvos as recomendacións lectoras deste ano para o verán. Están divididas en tres apartados:

- primeiros lectores

- lectores autónomos

- lectores expertos

Convidámosvos que escollades libremente en función do voso nivel lector e os vosos gustos.

Se clicades na imaxe da portada do libro atoparedes máis información sobre ese libro.

Esperamos acertar coa elección.

Felices lecturas e feliz verán!

A Vaca  Pepa.