Ponse en marcha o proxecto Descubrindo o Norte

logo DoN18

Arranca o proxecto interdiciplinar e intercentros Descubrindo o Norte 2019 / 20  X Edición. A través deste proxecto intentamos que todas as competencias traballadas no desenvolvemento curricular que se traballa no colexio teñan unha aplicación práctica para o noso alumnado. A actividade física, a ciencia, a cultura e a formación, a sensibilización medioambiental; valores como o esforzo e a responsabilidade, así como o fomento da socialización positiva dentro da comunidade escolar son os pilares do proxecto. Deporte de Orientación e Ciencia serán os motores que dinamicen Descubrindo o Norte. Este proxecto incluirémolo dentro Plan Proxecta da Consellería de Educación , na modalidade de Proxecto Deportivo de Ccentros: Centros Activos e Saudables. E participaremos tamén no programa Xogade que oferta a Secretaría Xeral para o Deporte a través do Servicio Provincial de Deportes.

Na páxina web do colexio informaremos á comunidade escolar de todas as actividades que se desenvolvan ao longo do curso.