Axudas ao alumnado con NEE

Becas e axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo

O día 1 de agosto publicouse a convocatoria 2015-2016

Datos xerais:

• Descrición:

Axudas para cursar estudios reglados de ensinanza en niveis obrigatorios e postobligatorios detallados na convocatoria.

• Modalidades:
    • Axudas e subsidios para alumnado con necesidade específica de apoio educativo derivada de discapacidade ou trastornos graves de conduta.
    • Axudas para programas complementarios a alumnos con necesidade específica de apoio educativo asociada a altas capacidades.

Destinatarios:

Alumnos escolarizados en centros educativos españois, que acrediten a necesidade específica de recibir apoio educativo e reúnan os requisitos establecidos

• Requisitos:
      •  Xerais: acreditar a necesidade específica de apoio educativo, de acordo co requirido nas bases da convocatoria para distintas situacions e tipos de axuda a conceder.
      •  Económicos
    • Dotación:

A cuantía a conceder terá distintos compoñentes, en función dos requisitos e circunstancias do solicitante

• Plazo de presentación
      • Dende: 02 de agosto de 2015
      • Ata: 30 de setembro de 2015

Prazo de presentación aberto

• ¿Cómo realizalo?:

A través da páxina web do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte mediante formulario on-line, que debe ser imprimido, cumplimentado e presentado no centro educativo.

Convocatoria:

Solicitude:

• Documentación requirida:
    • Para acreditar os requisitos xerais: Algun dos tres seguintes documentos:
      • Certificado dun equipo de valoración e orientación dun centro base do Instituto de Maiores e de Servizos Sociais u órgano correspondente da comunidade autónoma
      • Certificado dun equipo de orientación educativa e psicopedagóxica ou do departamento de orientación dependentes da administración educativa correspondente (o formulario xeral ou modelo)
      • Certificado de discapacidade.
    • Para acreditar, no seu caso, a necesidade de recibir axuda para reeducación pedagóxica e da linguaxe: informe específico do equipo de orientación educativa e psicopedagóxica ou do departamento de orientación segundo os modelos que xera o formulario, certificación expedida polo inspector de zona ou do equipo de orientación dependiente das administracions educativas e certificación acreditativa do coste do servizo expedida polo centro que o presta (segundo o modelo que xera o formulario).
    • Para acreditar as circunstancias que dan dereito a deducción da renta (familias numerosas, discapacidade calificada, etc.), presentará tamén documentación acreditativa segundo o caso: fotocopia do carnet de familia numerosa, do libro de familia, do certificado de discapacidade, da pensión de orfandad, etc.

• Lugar de entrega:

Solicitantes con certificado reconocido de firma electrónica: a través do rexistro telemático do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.
    Solicitantes sen certificado recoñecido de firma electrónica: imprimirán o modelo de solicitude e presentarano, unha vez firmado, no centro educativo en que se van a realizar os estudos no curso 2015/2016.

• Máis información sobre este trámite ou servizo: