blogue deCris Pillo

DÍA DA ÁRBORE 2023

Para a celebración deste día o alumnado recibeu pistas durante catro días para tratar de adiviñar a árbore da que se trataba.

5º A foi quen de logralo e o concello agasallounos cun arbusto de arandos e outros de frambuesa para o noso xardín!

BIODIVERSIDADE DOS RÍOS GALEGOS

A inicio de curso comezábamos as investigacións sobre a fauna e a flora dos nosos ríos.

Podedes ver os traballos que cada grupo realizou nos códigos QR e o chulas que quedaron decoradas con esta temática todas as portas do cole!

Biodiversidade dos ríos galegos!

A inicio de curso comezamos a investigar acerca da fauna e a flora que habita nos nosos ríos.

Podedes ver o traballo que cada grupo fixo do animal e a planta escollidos nos códigos QR e o chulas que quedaron as portas de todo o cole decoradas con esta temática!

Limpeza da praia do Perdouro

O alumnado de terceiro na limpeza da praia do Perdouro xunto coas monitoras de Gaia.

Foi unha mañá moi produtiva!