Animación á lectura

DÍA DAS ESCRITORAS 2021: OLGA NOVO

Para conmemorar o Día das Escritoras, as bibliotecas que formamos o colectivo decidimos dedicar este día á escritora da nosa comarca María Olga Novo Presas (Vilarmao, 1975) pola súa importante traxectoria literaria.

Este ano a comisaria da conmemoración é a poeta e filósofa Marifé Santiago Bolaños e o tema escollido "ler as idades da vida", por isto as diferentes bibliotecas afondamos no seu texto O pequeno petrucio e a naiciña nena no que comparte lembranzas da infancia.

Cada biblioteca traballou o texto durante varios días desde perspectivas diferentes: lectura, tradución, ilustración, investigación... e agora podedes ver o resultado de todos os traballos a continuación.

FELIZ  DÍA  DAS  ESCRITORAS!!

Enlace á entrada no blog de LemosLe: http://lemosle.blogspot.com/2021/11/dia-das-escritoras-2021-olga-novo.html

SAMAÍN 2012

Este ano, para celebrar o SAMAÍN no colexio,ademais do concurso de cabazas que xa vén sendo habitual por estas datas, todos os nenos e nenas do cole participaron o pasado mércores día 31 de outubro,nunha actividade na Biblioteca do centro. Dende os máis cativos ata os maiores todos aportaron os seus Contos de Medo.

Tarde terrorífica no Rosalía de Castro.

Para ver as fotos, picade aquí.

No recibidor do centro temos unha exposición artesanal feita polos alumnos do 2º e 3º ciclo e coordinada pola mestra de E.Plástica Nati a base de froitos do outono.

Uns verdadeiros artistas ¡¡¡

Para ver estas fotos, picade aquí.

DÍA DO LIBRO

O 23 de abril de 1616 falecían Cervantes, Shakespeare e Garcilaso de la Vega. Esta data tan simbólica para a literatura universal foi escollida pola CONFERENCIA XERAL DA UNESCO para render unha homenaxe mundial ao libro e aos seus autores e deste xeito, animar a todos, e en particular aos máis novos a descubrir o pracer da lectura e a respectar a contribución dos creadores ao mundo cultural.

O pasado día 23 outorgouse o prestixioso PREMIO CERVANTES ( o galardón máis importante das letras en español ). Este ano recaeu no escritor chileno :

NICANOR  PARRA

Sabede que este ano, a Capital Mundial do Libro é :

EREVÁN ( Armenia )

O día 25 pola mañá todos os nenos e nenas de E.Primaria realizaron xunto ás súas profes outra actividade para conmemorar esta data.

Na biblioteca do cole desfrutaron dunha presentación sobre " El Quijote " despois de haberen lido algúns dos capítulos desta obra.

Interesante posta en común da obra e vida de Cervantes, cada grupo ao seu nivel. Para ver as fotos desta sesión, podedes picar aquí.